Skocz do zawartości

Margonem: hit czy kit ?


Srubson

Rekomendowane odpowiedzi

Margonem to polska gra MMORPG , dla miłośników przygód. Patrząc na grafikę , można dojść do wniosku , że oprawa jest uboga i brzydka.Wymagania są niewielkie , wystarczy mieć przeglądarkę. Zapewne myślicie , że nie można zachwycać się grą z grafiką 2D. Lecz uwieżciemi można , wpływa na to jej niesamowity klimat. Teraz napiszę coś o samej rozrywce. Gdy rejestrujemy się , podobnie jak w innych takiegotypu grach musimy wybrać profesję oraz serwer , na którym będziemy grać.  Łącznie jest 6 bohaterów :

 

Wojownik : To potężna postać władająca białą bronią, głównie dwuręczna,posiadająca dużo życia i potężne opancerzenie. Wojownikami stają się wszyscy gracze, którzy posiadają dużą siłę i wykonają zadania dla mistrza wojowników Glenkusa ukrytego wśród ruin zburzonej twierdzy. Dla początkującego wojownika najważniejszymi sprzedawcami są Pancerny Waldek z Obozu Wojaków i Unil w Ithan.

 

2zz3qrt.jpg

Łowca : Jeśli usłyszysz świst strzały nad swoją głową możesz być pewny, że masz do czynienia z łowcą. To postać mająca bardzo wysoką zręczność, a jej głównym uzbrojeniem są łuk i strzały. Nosi lekką zbroję i jest bardzo szybki. Mistrzem łowców jest Irminia, piękna łuczniczka, ukryta wśród bezdroży na zachodzie. Początkujący łowca powinien zapoznać się z ofertą sprzedawcy Entiego z Myśliwskiej Wioski i Huslina w Ithan.

k,NTc0NzAwOTQsODQ2NzAy,f,lowcy.png

Mag : Potężne moce i zapach ozonu w powietrzu to jedne z wielu konsekwencji posługiwania się magią. Mag jest ubrany zazwyczaj w długie szaty i ustawicznie trenuje swój intelekt, by móc używać potężnych czarów, różdżek i lasek magicznych. Herosem, który uczy już doświadczonych magów jest Estoteles skrywający się w mrokach swojej podziemnej siedziby. Gracz, który chciałby się wcielić w maga, powinien zobaczyć, co ma do zaoferowania Fania z Szamańskiej Osady, a później odwiedzić Jarena – wielkiego maga, który ma swój pokój na pierwszym piętrze Baraków w Ithan.

ibjoxz.png

 

Paladyn : Siedzibą dostojnych paladynów jest ratusz w mieście Karka-han. Ci święci wojownicy władają jednocześnie mieczem i tarczą, oprócz potężnych zbroi posiadają zdolności magiczne. Paladyni przede wszystkim rozwijają siłę, ale potrzebny jest im również intelekt. Mistrzem tej profesji jest van Saur zlecający zadania dla śmiałków z wysokości swojego tronu. Początkujący paladyn powinien wprawiać się w walce mieczem, jak zwykły wojownik, a dopiero później rozwijać swój intelekt, by móc skorzystać ze sprzedawcy przedmiotów dla paladynów w Ratuszu w Karka-han. 

k,NTc0NzAwOTQsODQ2NzAy,f,pal.jpg

Tropiciel : Jeśli zauważysz, że strzała, którą zostałeś rażony, sprawiła, że Twoja zbroja pokryła się szronem to możesz być pewien, że w pobliżu ukrywa się tropiciel. Ta profesja doprowadziła do mistrzostwa połączone techniki łucznicze i magiczne, dzięki czemu stała się prawdziwą zmorą swoich wrogów. Absorpcja magiczna i strzały wykorzystujące moce żywiołów to bardzo ważne atuty odróżniające ich od łowców. Mistrzem tej profesji jest Yrfan, którego na pewno odnajdą podróżnicy na Błędnym Szlaku. Podstawowe wyposażenie tropiciela posiada Nutris ukrywający się w Lesie Tropicieli.

tropiciele.png

Tancerz ostrzy : Wojownik, który trzyma dwa krótkie miecze może wywoływać śmiech, lecz tylko do pierwszego starcia. Tancerz ostrzy używa obu broni zarówno do ataku, jak i parowania ciosów. Jego wielka zręczność nie pozastawia miejsca nieprzyjacielowi na najmniejszy błąd. Mistrzem tej elity wojowników jest Grafinia Nimue zamieszkująca Nithal. Początkujący adepci tej profesji kształcą się 

Cygańskiej Wiosce, a podstawowe wyposażenie posiada, oprócz Gunariego, Alrik z Torneg.

Tancerzeostrzy.jpeg

W tej grze możemy się nauczyć wielu sztuk walki. Każda profesja ma swoje moce , bądź specjalności. Są tak zwane "Qesty" gdzie zlecają nam "NPC". Za dobre wykonanie misji ( qesta ) możemy dostać niesamowite rzeczy , exp oraz błogosławieństwa. Mapa Margonem jest przerażająca , a zarazem śliczna. 

pomocwojaki17.png

Za każdym naszym LVL jesteśmy silniejsi i coraz bardziej rozwinięci psychicznie. Możemy expić na rozmaitych "Stworach , Potworach" w zależności od LVL.

 

Rok produkcji : 10.05.2006 r.

Założyciele : 

Thinker

- mgr inż. informatyki, pomysłodawca całego projektu Margonem i koordynator wszystkich innych ludzi pracujących nad grą.

icethinker.gif

 

Zły Patryk

- mgr inż. automatyki przemysłowej, Administrator, autor narzędzi służących do tworzenia świata Margonem, strony pomocy, systemu płatności oraz nowej wersji silnika gry.

patryk2.gif

 

Xentis

- mgr inż. automatyki przemysłowej, Zasłużony Emeryt, odpowiada za poetycką i literacką stronę projektu. Jako scenarzysta RPG tworzy zarys większych części Margonem koordynując i nadzorując ich tworzenie.

obrazki%7Cnpc%7Cmuz%7Cevpr-xentis.gif

Edytowane przez Srubson
  • Like 8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności