BENGBENGgazi 3 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 (edytowane) 1. Nick:ZJARANY KOGUT 2. Imię:ŁUKASZ 3. Wiek: 18 4. Znajomość Amx(średnie, dobre, bardzo dobre) ewentualnie(0/10):DOBRE (7-10) 5. Mikrofon(Tak/Nie):TAK 6. Składka(Tak/Nie):TAK 7. Link do swojego GT**:http://www.gametracker.com/player/ZJARANY%20KOGUT/193.33.177.101:27156/ 8. Opisz Siebie oraz napisz czemu akurat Ty masz zostać adminem**:To tak...tak jakoś mnie natchnęło wiedząc te wszystkie kandydatury do rady miasta i ulotki i banery i to wszystko ogólnie...że też chcę coś znaczyć a tak serio to tak po prostu często gram na serwerze, jestem spokojnym i kulturalnym człowiekiem.A co najważniejsze mam doświadczenie na tle"rozpoznawania oszukujących graczy" ...Miałem admina już i dokładnie wiem na czym to polega.A ogólnie w CS'a gram od 2009 roku więc umiejętności mi nie brak i wierzcie mi...dużo już widziałem Tak więc uważam, że jestem dobrym kandydatem na admina.I zapewniam, że potrafię niejednego czitera rozpoznać.No i kończąc dodam, że dużo razy mi się to zdarzyło, że akurat jak grałem to czitów było trochę i nie powiem, bo trochę to irytowało. 9. Czy posiadasz STEAM?(Jeśli tak to podaj Steam_ID):STEAM_0:5484324 10. Ile czasu możesz poświęcić na serwerze?**: Bardzo dużo 11. W jakich godzinach grasz?(Dni robocze, weekend)**: weekend i dni robocze też . 12. Staż w grze Counter Strike 1.6:5 lat 13. Czy byłeś już adminem? (Nie podajemy linków):TAK BYŁEM . Edytowane 17 Grudnia 2014 przez BENGBENGgazi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
santos (t) 77 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 Nie jarze Cię i bez obrazy ale dostajesz ssy na DD2 i następnie skaładasz podanie - forum + czesto na serwerze - nie jestes rozmowny - czasem naprawde dziwnie grasz jestem na NIE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...