Machwes 192 Opublikowano 26 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2014 (edytowane) 1. Nick: TheMachwes 2. Imię: Kacper 3. Wiek: 13 ( Lecz nie wiek świadczy o człowieku !!! ) 4. Znajomość Amx(średnie, dobre, bardzo dobre) ewentualnie(0/10):Dobre 5. Mikrofon(Tak/Nie): TAK 6. Składka (Tak/Nie): Jeśli jest konieczna: TAK 7. Link do swojego GT**: http://www.gametracker.com/player/TheMachwes/193.33.176.143:27015/ 8. Opisz Siebie oraz napisz czemu akurat Ty masz zostać adminem: No więc mam na imię Kacper i mam 13 lat . Uczęszczam do I klasy gimnazjum. Na serwerze gram od 3/4 miesięcy może więcej . Grałem na różnych serverach DR które mi się podobały lecz zmieniłem swoje zdanie gdy wbiłem na classic'a . Bardzo przyjemnie sie na serverze gra jest miła administracja itp.. . Dlaczego ja? otóż to... dlatego, że chciałbym wspomóc serwer . Gdy nie ma administratorów np: FunnyPuma ^^ wielu graczy starych oraz nowych łamie regulamin.. typu: duch, txt, skracanie. Dosyć mnie to denerwuje ponieważ ja oraz inni gracze są bezczynni, a i przy tym się denerwują.. wychodzą z serva itp . 9. Czy posiadasz STEAM(Tak/Nie)podaj Steam_ID jeśli tak: NIE 10. Ile czasu możesz poświęcić na serwerze?: 3/4 godziny w weekendy do 4/6 godzin. W czasie Świąt 4/6 godzin . 11. W jakich godzinach grasz(Dni robocze, weekendy): Dni robocze: od około 15 do 18/19, weekendy: od około 10/11 do 15/15 (Różnie) 12. Staż w grze counter strike 1.6: 3 lata 13. Czy byłeś już adminem?( Nie podajemy linków ): TAK 2 razy Edytowane 26 Grudnia 2014 przez Machwes 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OptimusPrim 402 Opublikowano 26 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2014 Na tak +amx +składka +czas gry na serwerze (oile pamiętam jeszcze wczesniej od klas typu amator) +staż +był adminem +godziny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...