Skocz do zawartości

Jakie słuchawki?


【HaNyS】

Rekomendowane odpowiedzi

Siemano, mam zamiar zakupić słuchawki gamingowe do 200 zł nie więcej, moglibyście mi coś polecić ? może superluxy HD681 evo?, po prostu nie znam się, a chcę zakupić coś porządnego sypajcie propozycjami :D


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetne słuchawki to Steelseries siberia v2 -> http://www.morele.net/sluchawki-steelseries-siberia-v2-black-gra-deadfall-adventures-pc-51101df-647196/ Tylko musiałbyś troszkę dołożyć, ale na pewno się nie zawiedziesz. Co do superluxów, słyszałem, że także są spoczko :D

 

P.S. Jeśli miałbyś przypływ hajsu to polecam też Razer Kraken Pro. Posiadam, polecam :P

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetne słuchawki to Steelseries siberia v2 -> http://www.morele.net/sluchawki-steelseries-siberia-v2-black-gra-deadfall-adventures-pc-51101df-647196/ Tylko musiałbyś troszkę dołożyć, ale na pewno się nie zawiedziesz. Co do superluxów, słyszałem, że także są spoczko :D

 

P.S. Jeśli miałbyś przypływ hajsu to polecam też Razer Kraken Pro. Posiadam, polecam :P

No własnie sprawdzałem są zajebiste ;), musze brata zapytać czy by się nie dołożył :D ( RAZERY )

Edytowane przez SaTiV.╰_╯
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powołując się na moje duże doświadczenie. Jeżeli chcesz kupić słuchawki gamingowe to polecam SS wersje H

Jednak słuchawki gamingowe są słabe w porównaniu do słuchawek audiofilskich, dlatego lepiej kupić jakieś audiofilskie i osobny mikrofon, ale jeżeli chcesz

już gamingowe to wersja H. Na przykład 5hv2 ;) Chodzą po około dwie stówki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie