Skocz do zawartości

Podanie gracza UmciaaGumcia <3


Umciaak *

Rekomendowane odpowiedzi

1. Nick:UmciaaGumcia <3

 

2.Imie:Kacper

 

3.Wiek:15lat

 

4.Znajomosc Amx (średnie, dobre, bardzo dobre) ewentualnie (0/10): 7,5/10

 

5.Mikrofon (Tak/Nie):Tak

 

6.Składka (Tak/Nie): Tak

 

7.Link do swojego GT**:http://www.gametracker.com/player/UmciaaGumcia%20%3C3/193.33.176.143:27015/

 

8.Opisz Siebie oraz napisz czemu akurat Ty masz zostać adminem: Mam na imię Kacper, chodzę do klasy 2 gimnazujm :). Jestem uczniem sumiennym, inteligentnym, ale również osobą agresywną (nie jeden uczeń dostał tzw."bułe na morde"), dochodzę swoich racji.Interesuję się głowie motocyklami, typu np.Ktm smc 960.Gram na tym serwerze ponad 1 rok, ale miałem bardzo długa przerwe. Gram często z różnymi graczami którzy, np.skracają, wyzywają innych graczy (nie bede cytować, ponieważ idzie się  domyślić), duchy, wchodzą na txt i inne tego typu sprawy :). Tacy gracze są uciążliwi i denerwują innych, spokojnych graczy, którzy normalnie grają.

 

9.Czy posiadasz STEAM (Tak/Nie) podaj STEAM_ID jeśli tak: Nie

 

10.Ile czasu możesz poświecić na serwerze?:Jak wymieniłem wyżej mam 15lat wiec chodzę do gimnazjum, ale reszte popołudnia poświęcam na tym serwerze :).

 

11.W jakich godzinach grasz? (Dni robocze, weekendy): Dni robocze(2/3h), weekendy:nawet potrafię przegrac od godziny 8.00 rano do 20.00 :).

 

12.Staż w grze Counter-Strike 1.6: Jest to około 5 lat :).

 

13.Czy byłeś już adminem? (Nie podajemy linków!): Tak byłem z 2 lata temu, było to dość dawno, ale chcę spróbowac znów swoich sił w byciu administratorem :>.

 

 

Pozdrawiam, UmciaaGumcia <3

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Automatycznie wygenerowana wiadomość.

Temat został zamknięty przez któregoś z moderatora.

 

Powód: Posiadasz warna

 

Jeżeli się z tym nie zgadzasz zgłoś to Administratorowi z wyższą rangą.

 

Pozdrawiamy

Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów