Jump to content

Klasy


torbik

Recommended Posts

Jako iż na serwerze są klasy używane dość rzadko lub nawet wcale, pomyślałem nad zrobieniem tutaj listy, która mogłaby pokazać słabe/dobre strony każdej z nich, oraz jak często jest używana (0/10)
 
1. Dezerter- Posiada UMP45[+250 DMG], mniejsza grawitacje[650/800] oraz 3 miny- klasa grywana bardzo często, jest jedną lepszą z darmowych, bardzo denerwujące są miny, które zostawiane są przez graczy w wąskich przejściach/drzwiach itd. klasa jak dla mnie godna uwagi, nie trzeba w niej nic zmieniać, można zostawić ją taką jak jest, można ewentualnie coś pokombinować z minami, np, żeby nie można było stawiać ich 3 na raz , tylko w odstępach, np. co 10 sekund, lepsze byłoby ich zastosowanie moim zdaniem :> (10)

 

2. Kamikadze- Posiada ak47[1/13], HE[1/3], szanse na detonacje po smierci[1/6]- klasa nie jest dość często brana przez graczy, którzy spędzili na serwerze dużą ilość czasu, ale popularna wśród nowicjuszy, moim zdaniem średnio przydatna, można by w niej było coś dodać, by zachęcić graczy do gry, np. powiększyć % na detonacje :> (4)

 

3. Kapitan- Posiada AWP [1/2], UMP[+200 DMG] odbijanie pociskow [1/8] oraz multijump- klasa widywana dość rzadko, większość osób preferuje inną klasę z AWP. Można by jej było dodać, np. lekką niewidzialność, by była częściej wybierana (2)

 

4. Ninja- Posiada kose[1/2], USP[1/6], multijump, grawitacje[600/800] oraz widocznosc[65/255]- klasa grana bardzo często, zawdzięcza grywalność swojej niewidzialności oraz multijumpom, często dobierana w parze z perkiem Broń Snajpera lub Złote AWP, który świetnie się razem komponują. Klasa powinna zostać taka jak jest (10)

 

5. Robak- Posiada P90[1/13], Elite[1/6], dostaje magazynek za zabicie i jest slabiej widoczny[60/255]- Podczas swojej gry widziałem może kilka-kilkanaście osób grających tą klasą, może jest to spowodowane małym prawdopodobieństwem zabicia z p90. Jak dla mnie do usunięcia, 0 przydatności. (1)

 

6. Scouter- Posiada Scout[1/3], M3[1/6] mniejsza widocznosc na kosie[45/255] oraz szanse na odbicie pocisku[1/7]- nie mam pojęcia dlaczego klasa ze scoutem, który ma prawie 0 odrzutu jest tak rzadko używana? Ma w sumie 1/3 na zabicie, ale to i tak jest dość dużo jak na tą broń. Ostatnio jednak sytuacja z wyborem jej się powiększa. Niby jest ta mniejsza widoczność na kosie, ale można by dać jakieś 1/3, 1/4 z niej, bo tak to się w sumie nie przydaje zbytnio :> (5)

 

7. Snajper- Posiada AWP[1/3], Deagle[1/5], HE[1/4] oraz dwa dodatkowe skoki- klasa z AWP, częściej wybierana niż Kapitan, chociaż ma mniejsze prawdopodobieństwo na zabicie, ale ma za to HE 1/4, który czasem potrafi zabić kilku wrogów na raz. Klasa jest ok, w niej poprawiać niczego chyba nie potrzeba. (7)

 

8. Szaleniec- Posiada Famasa[1/11], HE[1/2], mniejszy rozrzut z broni oraz odpornosc na HS- klasa moim zdaniem jedna z lepszych, posiadająca mniejszy rozrzut od innych broni oraz HE 1/2. Przy doborze z odpowiednimi perkami fragi same wpadają. Jak dla mnie kolejna klasa, która jest ok :> (5)

 

9. Szturmowiec- "Posiada M4A1[1/13], 2 rakiety, ubranie wroga oraz mniejsza widzialnosc[80/255]<?>- Nie wiem czy to z widzialnością to prawda, ale i bez tego jest to jedna z lepszych klas, posiadająca ubranie wroga- często myli naszą czujność, m4 niby 1/13, ale do tego 2 rakiety, które przy maks. inteligencji uderzają po 10k hp :> Można by było dać trochę większy % na zabijanie z m4, tak to wszystko jest w niej ok moim zdaniem :> (9)

 

10. Talib- Posiada Deagle[1/5], jest odporny na strzaly w plecy i ma zwinne palce- klasa mega moim zdaniem, ma bezlik amunicji, czyli mamy 1 wolny perk do przodu w który możemy umieścić +DMG, niestety też średnio używana na serwerze. Uważam, że klasa jest ok :> (6)

 

11. Wojownik- Posiada Galil[+250 DMG(%int)], AWP[1/2] ktore zamraza wroga na 2 sekundy oraz mniejsza widzialnosc [80/255]- galil +250DMG (%int) do tego AWP 1/2 z zamrożeniem klasa która moim zdaniem tutaj kosi wszystko, nic tylko grać, fragować i rank zdobywać ! Klasa jest ok :> (10)

 

12. Zabijaka- Posiada TMP[1/11], brak rozrzutu, szanse na oslepienie wroga [1/6]- klasa dość spoko, dzięki temu oślepieniu, oraz brakowi rozrzutu, rzadko jednak używana. Raczej do usunięcia. (3)

 

13. Zawodowiec- Posiada XM1014[1/9], wieksze dmg z niego [+300 DMG(%int)] oraz jedna rakiete- Klasa rzadko używana, gracze nie znają jej potencji, przy doborze 2 dobrych perków na bezlik amunicji oraz jakiś + do dmg, biegamy i zabijamy co się rusza. Może zostać, jest ok :> (4)

 

14. Zielarz- Posiada MP5 [1/12], kose [1/2], szanse na odrodzenie [1/5]- nie widziałem nikogo grającego tą klasą, czemu? Nie mam pojęcia, sam nią nie grałem, jakoś nie godna moim zdaniem uwagi. Raczej do usunięcia. (0)

 

15. Żołnierz ds. uzbrojenia- Posiada SG552[+220 DMG(%int)], mniejszy rozrzut- klasa również nie doceniana, posiada mały rozrzut oraz %dmg z int., gracze jednak preferują klasy z ak/m4/galil/sniperki, no ale niestety. Raczej do usunięcia. (2)

 

Dziękuję bardzo za przeczytanie, w miarę możliwości będę aktualizował post i starał się tworzyć nowe, ciekawe tematy, które będą pomagać nowym graczą :>

 

Pozdrawiam serdecznie :> KillaZ ;]

Edited by torbik
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Miałem się zabierać za to już wcześniej, ale czekam na reset lvli, klasy będą zmieniane, dodawane i w ogóle, dlatego musicie poczekać trochę, bo nie wiem jak to będzie :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site you agree to Privacy Policy