torbik 171 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 (edytowane) Jako iż na serwerze są klasy używane dość rzadko lub nawet wcale, pomyślałem nad zrobieniem tutaj listy, która mogłaby pokazać słabe/dobre strony każdej z nich, oraz jak często jest używana (0/10) 1. Dezerter- Posiada UMP45[+250 DMG], mniejsza grawitacje[650/800] oraz 3 miny- klasa grywana bardzo często, jest jedną lepszą z darmowych, bardzo denerwujące są miny, które zostawiane są przez graczy w wąskich przejściach/drzwiach itd. klasa jak dla mnie godna uwagi, nie trzeba w niej nic zmieniać, można zostawić ją taką jak jest, można ewentualnie coś pokombinować z minami, np, żeby nie można było stawiać ich 3 na raz , tylko w odstępach, np. co 10 sekund, lepsze byłoby ich zastosowanie moim zdaniem (10) 2. Kamikadze- Posiada ak47[1/13], HE[1/3], szanse na detonacje po smierci[1/6]- klasa nie jest dość często brana przez graczy, którzy spędzili na serwerze dużą ilość czasu, ale popularna wśród nowicjuszy, moim zdaniem średnio przydatna, można by w niej było coś dodać, by zachęcić graczy do gry, np. powiększyć % na detonacje (4) 3. Kapitan- Posiada AWP [1/2], UMP[+200 DMG] odbijanie pociskow [1/8] oraz multijump- klasa widywana dość rzadko, większość osób preferuje inną klasę z AWP. Można by jej było dodać, np. lekką niewidzialność, by była częściej wybierana (2) 4. Ninja- Posiada kose[1/2], USP[1/6], multijump, grawitacje[600/800] oraz widocznosc[65/255]- klasa grana bardzo często, zawdzięcza grywalność swojej niewidzialności oraz multijumpom, często dobierana w parze z perkiem Broń Snajpera lub Złote AWP, który świetnie się razem komponują. Klasa powinna zostać taka jak jest (10) 5. Robak- Posiada P90[1/13], Elite[1/6], dostaje magazynek za zabicie i jest slabiej widoczny[60/255]- Podczas swojej gry widziałem może kilka-kilkanaście osób grających tą klasą, może jest to spowodowane małym prawdopodobieństwem zabicia z p90. Jak dla mnie do usunięcia, 0 przydatności. (1) 6. Scouter- Posiada Scout[1/3], M3[1/6] mniejsza widocznosc na kosie[45/255] oraz szanse na odbicie pocisku[1/7]- nie mam pojęcia dlaczego klasa ze scoutem, który ma prawie 0 odrzutu jest tak rzadko używana? Ma w sumie 1/3 na zabicie, ale to i tak jest dość dużo jak na tą broń. Ostatnio jednak sytuacja z wyborem jej się powiększa. Niby jest ta mniejsza widoczność na kosie, ale można by dać jakieś 1/3, 1/4 z niej, bo tak to się w sumie nie przydaje zbytnio (5) 7. Snajper- Posiada AWP[1/3], Deagle[1/5], HE[1/4] oraz dwa dodatkowe skoki- klasa z AWP, częściej wybierana niż Kapitan, chociaż ma mniejsze prawdopodobieństwo na zabicie, ale ma za to HE 1/4, który czasem potrafi zabić kilku wrogów na raz. Klasa jest ok, w niej poprawiać niczego chyba nie potrzeba. (7) 8. Szaleniec- Posiada Famasa[1/11], HE[1/2], mniejszy rozrzut z broni oraz odpornosc na HS- klasa moim zdaniem jedna z lepszych, posiadająca mniejszy rozrzut od innych broni oraz HE 1/2. Przy doborze z odpowiednimi perkami fragi same wpadają. Jak dla mnie kolejna klasa, która jest ok (5) 9. Szturmowiec- "Posiada M4A1[1/13], 2 rakiety, ubranie wroga oraz mniejsza widzialnosc[80/255]<?>- Nie wiem czy to z widzialnością to prawda, ale i bez tego jest to jedna z lepszych klas, posiadająca ubranie wroga- często myli naszą czujność, m4 niby 1/13, ale do tego 2 rakiety, które przy maks. inteligencji uderzają po 10k hp Można by było dać trochę większy % na zabijanie z m4, tak to wszystko jest w niej ok moim zdaniem (9) 10. Talib- Posiada Deagle[1/5], jest odporny na strzaly w plecy i ma zwinne palce- klasa mega moim zdaniem, ma bezlik amunicji, czyli mamy 1 wolny perk do przodu w który możemy umieścić +DMG, niestety też średnio używana na serwerze. Uważam, że klasa jest ok (6) 11. Wojownik- Posiada Galil[+250 DMG(%int)], AWP[1/2] ktore zamraza wroga na 2 sekundy oraz mniejsza widzialnosc [80/255]- galil +250DMG (%int) do tego AWP 1/2 z zamrożeniem klasa która moim zdaniem tutaj kosi wszystko, nic tylko grać, fragować i rank zdobywać ! Klasa jest ok (10) 12. Zabijaka- Posiada TMP[1/11], brak rozrzutu, szanse na oslepienie wroga [1/6]- klasa dość spoko, dzięki temu oślepieniu, oraz brakowi rozrzutu, rzadko jednak używana. Raczej do usunięcia. (3) 13. Zawodowiec- Posiada XM1014[1/9], wieksze dmg z niego [+300 DMG(%int)] oraz jedna rakiete- Klasa rzadko używana, gracze nie znają jej potencji, przy doborze 2 dobrych perków na bezlik amunicji oraz jakiś + do dmg, biegamy i zabijamy co się rusza. Może zostać, jest ok (4) 14. Zielarz- Posiada MP5 [1/12], kose [1/2], szanse na odrodzenie [1/5]- nie widziałem nikogo grającego tą klasą, czemu? Nie mam pojęcia, sam nią nie grałem, jakoś nie godna moim zdaniem uwagi. Raczej do usunięcia. (0) 15. Żołnierz ds. uzbrojenia- Posiada SG552[+220 DMG(%int)], mniejszy rozrzut- klasa również nie doceniana, posiada mały rozrzut oraz %dmg z int., gracze jednak preferują klasy z ak/m4/galil/sniperki, no ale niestety. Raczej do usunięcia. (2) Dziękuję bardzo za przeczytanie, w miarę możliwości będę aktualizował post i starał się tworzyć nowe, ciekawe tematy, które będą pomagać nowym graczą Pozdrawiam serdecznie KillaZ ;] Edytowane 26 Stycznia 2015 przez torbik 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lebron 112 Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Spoko opisz może jeszcze od lvl i premium klasy 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CREATIVE 162 Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Proponuje zmienic klase diabel 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klamcior 25 Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Daj jeszcze nowe klasy/od lvla.. . Bo z premka to kazdy moze sie zapoznac na osobnosci . ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torbik 171 Opublikowano 6 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 Miałem się zabierać za to już wcześniej, ale czekam na reset lvli, klasy będą zmieniane, dodawane i w ogóle, dlatego musicie poczekać trochę, bo nie wiem jak to będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miłosz 2 789 Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 Był okres gdy właśnie gracze grali każdą klasą nawet robakiem miała ona wtedy sg zamrażające. Dobra robota 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kAraś 2 Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 jak dlamnie wysmienicie ale dodaj jeszcze klasy od lvl okej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torbik 171 Opublikowano 6 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 Wszystko będzie zrobione prawdopodobnie 14.02, wtedy jest planowany reset i zabiorę się do pracy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ElMystic 96 Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 Killaz Widze starasz sie Dobrze wykonane BRAVO 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torbik 171 Opublikowano 6 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 Czasem trzeba Dzięki 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CREATIVE 162 Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Czy ty sie nie pomyliles z kapitanem?? Bo chyba on nie ma awp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lebron 112 Opublikowano 12 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 @torbik gdybyś miał czas to mógłbyś opisać nowe klasy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi