L@NdryN3K 28 Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 DestruktorObrzyn + Rewolwer INT 0 HP +30 WYT +20 KON 0wyszkolenie sanitarne +20 HP co 5 sekund plus podwojna kamizelka na poziomie 60dmg 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magic Devil1 4 Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 ciekawy pomysł ale za dużo ma tego defa na 100 poziomie z podwójną masz ok 270 defa thys imortal xD ! . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
L@NdryN3K 28 Opublikowano 20 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 nie zgodze sie z Twoja opinia bo maks wytrzymki to 100 plus startowa plus 60 co daje 180 czyli 18 dmg co powoduje ze neutralizuje niewiele obrazen wiec gdzie tu niesmiertelnosc?Musisz pamietac ze ta propozycja to klasa krotko dystansowa i w porownaniu z chorazym wcale nie jest opPozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major|W 33 Opublikowano 20 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 Jestem za tym, żeby powstała ta klasa, którą opisał Landryn. Nie ma klasy z obrzymem i wiele się osób pyta, czy powstanie ta klasa, a ja bym jeszcze dodał zeusa co runde. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
L@NdryN3K 28 Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 (edytowane) Zeus jest zarezerwowany tylko dla obserwatora w klasie premiumPoza tym mysle ze ta klasa powinna zastapic jumpera bo juz mamy za duzo klas z ak 47:strzelec seryjny zabojca defuser czy pulkownik - po co kolejna?Ewentualnie zostawic jumpera i dac mu m4a4 jako alternatywe dla komandora.Podejrzewam ze wielu graczy byloby zadowolonych. Edytowane 21 Lutego 2016 przez L@NdryN3K 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
L@NdryN3K 28 Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 (edytowane) A wracajac do chorazego proponuje mu dac 1/8 startowo 1/7 przy 75 inta i 1/5 przy maksie powinno wystarczycRusher powinien miec 1/10 szansy na zadanie podwojnego dmg powinno dac rade Edytowane 21 Lutego 2016 przez L@NdryN3K Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mordencjusz 6 Opublikowano 3 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2016 (edytowane) Nazwa klasy: Tank Bronie: M4A4, USP-S Statystyki: Inteligencja 0, Zdrowie +15/20, Wytrzymałość +20, Kondycja -15 Opis: Idealna postać na pierwszy ogień, odbija pierwsze 2/3 pociski na rundę Nazwa klasy: SpeedRunner Bronie: Galil AR, Dwie Beretty Statystyki: Inteligencja 0, Zdrowie 0, Wytrzymałość +10, Kondycja +15 Opis: Idealna postać do szybkiego ataku/ucieczki, postać posiada skilla który daje max kondycji na 2/3 sekundy (cooldown 30 sekund) [jeżeli jest możliwość zmniejszenia cooldownu poprzez inteligencje proponuje 10 int. = -1 sek cooldown] Nazwa klasy: Aimer Bronie: (Do wyboru przez administratora), Deagle/Rewolwer Statystyki: Inteligencja 0, Zdrowie +10, Wytrzymałość +5, Kondycja +10 Opis: Postać która jednym headshotem powali największego dzika - 1/1 headshot, -10 dmg zadawanego z każdej broni (Postać neutralizuje perka przeciwnika Betonowa głowa) Nazwa klasy: Dyspozytor [P] Bronie: MP7, P250 Statystyki: Inteligencja 0, Zdrowie +5, Wytrzymałość +5, Kondycja +10 Opis: Lekki żołnierz, który ma umiejętność włączenia tarczy, która absorbuje wszystkie obrażenia - Tarcza która absorbuje wszystkie obrażenia przez 3 sekundy oraz unieruchamia postać, również nie może strzelać/zadawać DMG podczas włączonej tarczy (1 użycie na rundę, 30/50 pkt. int = +1 użycie na rundę, cooldown 20 sekund) [Postać dobra w przypadku rozbrajania bomby] Nie znam maksymalnych statystyk postaci, więc jeżeli coś jest zawyżone itp. niech ktoś ze stałych graczy się wypowie odnośnie mojej propozycji Edytowane 5 Marca 2016 przez Mordencjusz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banujek 2 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Nazwa klasy: Magik [P] Bronie: Scout, usp/glock Statystyki: 0 Inteligencja | 20 Zdrowie | 5 Wytrzymałość | 10 Kondycja Opis: Podczas kucnięcia ze scout'em jego widoczność maleje Nazwa klasy: Toxic Bronie: tec9 Statystyki: 10 Inteligencja | 0 Zdrowie | 10 Wytrzymałość | 20 Kondycja Opis: 1/8 szans na zarażenia graczy (5 dmg + INT), full INT = 1/5 Nazwa klasy: Tajniak Bronie: P250 Statystyki: 0 Inteligencja | 20 Zdrowie | 20 Wytrzymałość | 5 Kondycja Opis: Przebranie wroga, 1/6 na odrodzenie się u przeciwnika na spawnie (Full INT 1/4) Nazwa klasy: Kozak Bronie: MP7, fiveseven Statystyki: -10 Inteligencja | 15 Zdrowie | 20 Wytrzymałość | 0 Kondycja Opis: Gdy jego zdrowie jest mniejsze niż 50 jego wytrzymałość wzrasta o 50 Nie wiem czy jest jakiś plugin pozwalający na działko w cs go (jeszcze o tym nie słyszałem) Nazwa klasy: Inżynier Bronie: Aug, p250 Statystyki: 20 Inteligencja | 0 Zdrowie | 0 Wytrzymałość | 0 Kondycja Opis: Może postawić 1 działko na runde (5dmg + INT) Zmiany: Podporucznik Zamienić neutralizacje dwóch pocisków na 1 bazowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major|W 33 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2016 @banujek Klasa typu magik, to u nas obserwator. Klasa typu tajniak, to u nas szpieg. Klasa typu kozak - jest już klasa z mp7 i mało osób nią gra. ____________________________________________________________ Zmiany, które dotyczą Podporucznika, są niepotrzebne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banujek 2 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Magik : Posiada zmniejszoną niewidzialność, ze scouta zadaje normalnie Tajniak : szpieg ma odrodzenie na wrogim spawnie? Kozak : to dajcie inną broń zamiast mp7 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magic Devil1 4 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2016 (edytowane) Klas jest dużo nie potrzebne są nam w sumie nowe . Edytowane 3 Kwietnia 2016 przez Magic Devil1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OG_Buntaaa 41 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Nazwa klasy: Dynamo. Bronie: USP-S fleszyk lub nejdzik. Statystyki: -10 int / 0 zdrowie / 10 wytrzymki / 20 kondycja. Opis: Klasa szybka, +5 dmg z USP co np pare lvl'ow ew co lvl tylko nwm ile akurat tak żeby pasowalo, nie slychac jego krokow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinatobe 98 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Nazwa klasy: Dynamo. Bronie: USP-S fleszyk lub nejdzik. Statystyki: -10 int / 0 zdrowie / 10 wytrzymki / 20 kondycja. Opis: Klasa szybka, +5 dmg z USP co np pare lvl'ow ew co lvl tylko nwm ile akurat tak żeby pasowalo, nie slychac jego krokow. Pomysł fajny aczkolwiek razem z Majune'm Khaltazem i Majorem myślimy nad "reworkiem" klas, które aktualnie znajdują się na serwerze jeżeli będzie potrzeba aby dodać jakieś nowe chętnie zgłosimy się do was po propozycje. Pozdrawiam Administrator Shinatobe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OG_Buntaaa 41 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 (edytowane) Pomysł fajny aczkolwiek razem z Majune'm Khaltazem i Majorem myślimy nad "reworkiem" klas, które aktualnie znajdują się na serwerze jeżeli będzie potrzeba aby dodać jakieś nowe chętnie zgłosimy się do was po propozycje. Pozdrawiam Administrator Shinatobe. To może byscie szpiegowi dodali ta opcje co ja chciałem żeby Dynamo miał cichy bieg? Edytowane 13 Kwietnia 2016 przez SoniC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinatobe 98 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 To może byscie szpiegowi dodali ta opcje co ja chciałem żeby Dynamo miał cichy bieg? Klasa szpieg i tak jest wystarczająca silna, cichy bieg ma być wprowadzony do innej klasy ale to jeszcze tajemnica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DragelPL 0 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Witam myślę że dla klasy komandos max inteligencji to jest całkiem spory wydatek jeśli chodzi o ulepszenie jego głównej umiejętności proponuje zmianę tego na np chociaż te 100pkt inteligencji bądź wprowadzenie że od 100lvl będzie mieć 1/1 z kosy choć uważam że opcja z 100lvl jest gorsza ponieważ klasa była by zbyt silna i proponuje również zmniejszenie mu ilości życia i wytrzymałości np do 0 pkt i dodanie do kondycji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Khaltaz 28 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Komandos jest silny, ma podstawowe 40 kondycji, więc dodanie mu dodatkowej jest zbędne. Dodatkowo od przyszłego resetu zmniejszona będzie prędkość otrzymywania expa, co spowoduje, że podstawowe statystyki zyskają na znaczeniu + nie jest to klasa, która masz biec przez całą mapę bez możliwości trafienia cię, a raczej taka, którą masz się przyczaić i wyczekać odpowiedni moment, dlatego dodatkowe ulepszenia spowodowały by stworzenie zbyt silnej klasy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DragelPL 0 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Komandos jest silny, ma podstawowe 40 kondycji, więc dodanie mu dodatkowej jest zbędne. Dodatkowo od przyszłego resetu zmniejszona będzie prędkość otrzymywania expa, co spowoduje, że podstawowe statystyki zyskają na znaczeniu + nie jest to klasa, która masz biec przez całą mapę bez możliwości trafienia cię, a raczej taka, którą masz się przyczaić i wyczekać odpowiedni moment, dlatego dodatkowe ulepszenia spowodowały by stworzenie zbyt silnej klasy. a co z jego główną umiejętnością ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Khaltaz 28 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Gdybyś zrobił ją 1/1, to połowa serwera grałaby nim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
L@NdryN3K 28 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Poniewaz jestem na serwerze od prawie poczatku (tak wroslem korzeniami) pamietam jak komandos mial 1/1 i to z lewego . Serwer wtedy byl pelen komandosow , dlatego dostal poteznego nerwa i to raczej sie nie zmieniChcesz miec 1/1 poluj na perk lub inwestuj w inta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3R0 7 Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2016 (edytowane) Moim zdaniem rusher stał się słabszą klasą ponieważ ma tylko 1/20 na podpalenie i to rzadko wchodzi a sama nova nie oszukujemy się slabo cos ugrac. Dlatego dałbym inna umiejętność np x szans na x2 dmg albo dał 1/20 1/17 lub 1/16 przy 50 lub 75 lvl 1/12 lub 1/13 na 130lvl na podpalenie Edytowane 7 Sierpnia 2016 przez Z3R0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamekh 1 Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Nazwa klasy: Nożownik [ Premium ] Bronie: nóż Statystyki: int 10, hp 1, wyt 30 , kon 30 Opis: Klasa działająca na zasadzie perku Predator. Postać posiada 1 hp, można go zabić tylko z noża 1/2 z noża 1/1 w plecy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamekh 1 Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Moim zdaniem rusher stał się słabszą klasą ponieważ ma tylko 1/20 na podpalenie i to rzadko wchodzi a sama nova nie oszukujemy się slabo cos ugrac. Dlatego dałbym inna umiejętność np x szans na x2 dmg albo dał 1/20 1/17 lub 1/16 przy 50 lub 75 lvl 1/12 lub 1/13 na 130lvl na podpalenie Kolego, za czasów jak rusher nie był jeszcze osłabiony to w połowie sezonu nie dało się na ta klasę grać ;) Teraz jest unormowana i niech tak zostanie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidvip123 2 Opublikowano 17 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 (edytowane) Nazwa klasy:Elitarny medyk Bronie: p90/mp7 Statystyki:30/10/5/15 Opis:Posiada 4 apteczki które leczą przez 10 sec 5 razy czyli raz na 2 sec 10hp+ int(1:1) Może wskrzesić 3 graczy obojętnie którego teamu. Edytowane 17 Listopada 2016 przez dawidvip123 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vaito 180 Opublikowano 3 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 Nazwa klasy: Jumper (klasa już jest) Bronie: galilar (dodanie usp) Statystyki: Int 0 , HP 15 , Wytrzy 10 , Kondycja 10 Opis Wbudowany moduł odrzutowy co 5sec + dodatkowy skok. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi