Jump to content
-_-

[Propozycja] Klas

Recommended Posts

Proponowałbym aktualizacje dla obecnych klas na serwerze:

 

- Obserwator - Zmiana z 1/1 na zabicie na 1/1 na zabicie z non-scope. (Klasa jest zbyt mocna, ci co przykleją sobie kulke z plasteliny na srodek ekranu nie odczuja za bardzo zmiany tej klasy, oprócz tego ze nie będą zabijać natychmiast za pomocą przyrządów celowniczych.)

 

- Snajper - Otrzymuje 1/1 na natychmiastowe zabicie przy maksymalnych punktach inteligencji. (Klasa na 76 poziomie przy full inteligencji zacznie zabijać jak elitarny snajper, tylko wiadomo nie będzie miała takich samych statystyk.

Można też zrobić kamień milowy w postaci 100 pkt inteligencji = 1/2.)

 

- Strzelec Wyborowy - Otrzymuje +7 do obrażeń za każdą wymaksowaną statystykę. Czyli na max lvl można mieć +28 dmg. na 101 można mieć +14 ale trzeba zrezygnować z życia i int'a. (Od pułkownika i tak lepszy nie będzie)

 

- Komandos - 1/1 na zabicie z noża przy maksymalnej inteligencji. ( Zabawa na nim zacznie sie pewnie po 100 poziomie, ale przynajmniej gorzej nie będzie.)

 

- Defuser - Nie jestem pewien czy jak biega to go nie słychać, ale skoro w opisie serwera ma zapisaną taką umiejętność, warto by mu ja poprawić.

 

Propozycja na nową klasę:

 

Bóg Deagle'a:

Int: 0, HP: 15, Wyt: 25, Kondycja: 10

Bronie - Desert Eagle, Kosa.

Umiejętność - Natychmiastowe zabójstwo w głowę.

 

Czarodziej:

Int: 5, HP: 15, Wyt: 10, Kondycja: 5

Bronie - AK-47, USP-S, Kosa.

Umiejętność - Szansa na zadanie podwójnych obrażeń przy strzale: 1/5

Edited by Quoth
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

jakby weszła ta aktualizacja co Quoth napisał to byłoby najlepsze co spotkało ten server.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proponowałbym aktualizacje dla obecnych klas na serwerze:

 

- Obserwator - Zmiana z 1/1 na zabicie na 1/1 na zabicie z non-scope. (Klasa jest zbyt mocna, ci co przykleją sobie kulke z plasteliny na srodek ekranu nie odczuja za bardzo zmiany tej klasy, oprócz tego ze nie będą zabijać natychmiast za pomocą przyrządów celowniczych.)

 

- Snajper - Otrzymuje 1/1 na natychmiastowe zabicie przy maksymalnych punktach inteligencji. (Klasa na 76 poziomie przy full inteligencji zacznie zabijać jak elitarny snajper, tylko wiadomo nie będzie miała takich samych statystyk.

Można też zrobić kamień milowy w postaci 100 pkt inteligencji = 1/2.)

 

- Strzelec Wyborowy - Otrzymuje +7 do obrażeń za każdą wymaksowaną statystykę. Czyli na max lvl można mieć +28 dmg. na 101 można mieć +14 ale trzeba zrezygnować z życia i int'a. (Od pułkownika i tak lepszy nie będzie)

 

- Komandos - 1/1 na zabicie z noża przy maksymalnej inteligencji. ( Zabawa na nim zacznie sie pewnie po 100 poziomie, ale przynajmniej gorzej nie będzie.)

 

- Defuser - Nie jestem pewien czy jak biega to go nie słychać, ale skoro w opisie serwera ma zapisaną taką umiejętność, warto by mu ja poprawić.

 

Propozycja na nową klasę:

 

Bóg Deagle'a:

Int: 0, HP: 15, Wyt: 25, Kondycja: 10

Bronie - Desert Eagle, Kosa.

Umiejętność - Natychmiastowe zabójstwo w głowę.

 

Czarodziej:

Int: 5, HP: 15, Wyt: 10, Kondycja: 5

Bronie - AK-47, USP-S, Kosa.

Umiejętność - Szansa na zadanie podwójnych obrażeń przy strzale: 1/5

Postaram się wykonać to w najbliższym czasie (na razie mam szkołę na głowie, ale postaram się to zrobić jak najszybciej).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry za off top ale przy okazji mógłbyś zając się dodaniem nowych perków jak już tyle aktualizujemy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zielone berety

Usp-s i m4a1-s

Int: 0 Hp: -10 Wyt: 15 Kond: 20

Nie wiem czy jest taka mozliwosc ale szansa na zrespienie sie u wroga. Ewentualnie dodatkowe dmg z Usp albo 1/3 w glowe.

 

Asasyn

Mp7 i usp-s/p2k

Int:10 Hp: -10 Wyt: 0 Kond: 25

+7 dmg z mp, moduł odrzutowy.

Edited by abbad0n
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ludzie na serwerze prosza mnie o jakas klase z CZtka , dlatego tez ponawiam swoj pomysl
Egzekutor 
Wszystkie staty startowe = 0 
Bron Cztka
Umiejetnosc zwinne palce 
Lub
Int 0 Hp 25 Wyt 25 Kon 25
1/2 na natychmiastowe zabicie i po zabojstwie uzupelnienie magazynka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myślę, że można wprowadzić tą klasę, z parametrami, które zostały jako pierwsze. Na TAK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gram to się wypowiem, a co. Ogólnie pomysł dobry ale mam obawy czy 1/2 przy CZT nie za dużo. Bardziej mi pasuję opcja ze zwinnymi ale wiadomo jak jest z ludźmi na serwie, będą spamować. 

Moja propozycja:

INT: 0 HP:20 WYT:20 Kond:20 i na start DMG: +1 oraz wzrasta co lvl 0,05
magazynek po zabójstwie

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gram to się wypowiem, a co. Ogólnie pomysł dobry ale mam obawy czy 1/2 przy CZT nie za dużo. Bardziej mi pasuję opcja ze zwinnymi ale wiadomo jak jest z ludźmi na serwie, będą spamować.

 

Moja propozycja:

 

INT: 0 HP:20 WYT:20 Kond:20 i na start DMG: +1 oraz wzrasta co lvl 0,05

magazynek po zabójstwie

 

Oponowałbym jednak za opcją: wszystkie statystyki wyzerowane, wbudowane Zwinne Palce. Dlaczego? Zabicie CZtką kogoś z 200hp graniczyłoby z cudem, biorąc pod uwagę ilość amunicji w magazynku tej broni oraz szybkość jej zużywania. Ale to tylko mój punkt widzenia :)

 

@edit

Przy tej opcji co podałem, można by było obniżyć jej DMG, o ile istnieje taka opcja :)

Edited by nukkuA
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

szczerze powiedziawszy to tylko opcja 1/2 ma szanse na zabicie kogos z duza iloscia hp i wytrzymki zwinne palce nie pomoga dlatego dalem dwie mozliwosci do wyboru moim zdaniem ta z 1/2 bedzie najbardziej opcjonalna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klasa Egzekutor została dodana, zostajemy przy opcji ze zwinnymi palcami.

W razie pojawienia się większych problemów z klasą zostanie zmodyfikowana.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiele osób się skarży, że klasa jednak jest za mocna :) Można jakoś obniżyć jej ten DMG z CZ'tki? Albo można wymyśleć inny sposób na jej znerfienie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Egzekutor nie jest za mocny, po prostu wiele osób wbiega w niego, nie trafia, kończy jej się magazynek i przegrywa, bo egzekutor ma zwinne, po czym zaczyna się płacz że jak to tak można.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak na tą chwilę nie planuję zmieniać tej klasy. Chcę zobaczyć jak będzie wyglądało to po resecie, który pojawi się na dniach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apeluję o nerf'a dla Egzekutora. Gra przeciw niemu, w tej postaci co jest teraz, to katorga. Nie dość, że ma kosmiczne parametry startowe, to jeszcze te wbudowane krytki. Grałem z Yodą na serwerze, on grał tą klasą - co rundę: 299 w 3, 245 w 5, 474 (!) w 5 - klasy premium są słabsze od niego. To tyle na temat, mam nadzieję, że zostaną podjęte jakieś kroki.

Edited by nukkuA

Share this post


Link to post
Share on other sites

W takim razie wytłumacz mi w jaki sposób ją osłabić. Czekam na propozycję.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I wersja

INT - 0

HP - 10

WYT - 5

KON - 15

 

Broń: Cz-75

Opis: pełny magazynek za zabójstwo; wbudowany Moduł Odrzutowy

 

II wersja

INT - 0

HP - 15

WYT - 5

KON - 10

 

Broń: Cz-75

Opis: za zabójstwo - pełny magazynek oraz 10HP; za każde 5 pkt. dodanych w INT, wartość odnawianego HP zwiększa się o 1 (15INT = 13HP za zabójstwo)

 

III wersja

INT - 0

HP - 15

WYT - 10

KON - 5

 

Broń: Cz-75

Opis: pełny magazynek za zabójstwo; 1/5 szans na neutralizację pocisku, przy full INT - 1/4

 

Moje propozycje, czekam na opinie :)

 

PS. Można też usunąć całkowicie tą klasę i po problemie. To byłaby chyba najlepsza opcja :)

Edited by nukkuA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazwa klasy:Wampir

Bronie:famas lub m4a1-s (mimo wszystko został bym przy M4A4 badz AK47)

Statystyki: int 0 , HP 30 , wyt 0 , zr  25

Opis: wbudowane 25% lub 30% Naboje Ninji (jeżeli to za dużo to najmniejsza wartość chyba 15% bądź 35% 1-2)

 

 

Edited by Magic Devil1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm co do egzekutora, może magazynek za zabicie i wbudowany szczęśliwy pocisk 1/10 - 1/12, przy full int 1/6.
Wampir - niestety jeśli coś takiego miałoby być, to z inną nazwą + wbudowane naboje ninji są strasznie mocne, jeśli zrobisz z niego tanka, więc musiałby mieć, albo słabszą broń (może ump, albo aug, którym ciężej full auto trafiać), albo bardzo niski procent naboji, coś jak 10-15%

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do egzekutora staramy się go zrównoważyć, ale to jeszcze chwilę potrwa.

 

Ciekawy pomysł na Wampira, ale od razu mówię, że odpadają bronie typu m4/ak. Jest już kilka klas z ak które nie są używane, więc po co dodawać kolejne.

Czekam na inne propozycje co do broni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamiast "Wampir" może "Krwiopijca" :) synonim ale inaczej brzmi. Jeżeli chodzi o umiejętności, jak najbardziej jestem za wbudowaniem mu naboji ninjy lecz na start dałbym mu 10% . Za każdy lvl 0,05 do następnego procentu. Broń MP7(takiej nie ma żadna klasa) oraz deagle. Statystyki: int 0 , HP 30 , wyt 0 , kond 30.

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podpisuje sie pod wzgledami Fapka i taka też opcja mogła by wystąpić ale zaczołbym od 15% bo jak sobie policzycie na 150lvl 0,05 per lvl to 7,5% wiec 17,5% to jest tak naprawde nic ta klasa nie bedzie używana bo mało kto wbije taka klasa 150 lvl . A jak bedzie za silna to można zmienić .

Edited by Magic Devil1

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines