Jump to content
-_-

[Propozycja] Klas

Recommended Posts

nie zgodze sie z Twoja opinia bo maks wytrzymki to 100 plus startowa plus 60 co daje 180 czyli 18 dmg co powoduje ze neutralizuje niewiele obrazen wiec gdzie tu niesmiertelnosc?
Musisz pamietac ze ta propozycja to klasa krotko dystansowa i w porownaniu z chorazym wcale nie jest op
Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestem za tym, żeby powstała ta klasa, którą opisał Landryn. Nie ma klasy z obrzymem i wiele się osób pyta, czy powstanie ta klasa, a ja bym jeszcze dodał zeusa co runde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeus jest zarezerwowany tylko dla obserwatora w klasie premium
Poza tym mysle ze ta klasa powinna zastapic jumpera bo juz mamy za duzo klas z ak 47:
strzelec seryjny zabojca defuser czy pulkownik - po co kolejna?
Ewentualnie zostawic jumpera i dac mu m4a4 jako alternatywe dla komandora.
Podejrzewam ze wielu graczy byloby zadowolonych.

Edited by [email protected]
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazwa klasy: Tank


Bronie: M4A4, USP-S


Statystyki: Inteligencja 0, Zdrowie +15/20, Wytrzymałość +20, Kondycja -15


Opis: Idealna postać na pierwszy ogień, odbija pierwsze 2/3 pociski na rundę


 


Nazwa klasy: SpeedRunner


Bronie: Galil AR, Dwie Beretty


Statystyki: Inteligencja 0, Zdrowie 0, Wytrzymałość +10, Kondycja +15


Opis: Idealna postać do szybkiego ataku/ucieczki, postać posiada skilla który daje max kondycji na 2/3 sekundy (cooldown 30 sekund) [jeżeli jest możliwość zmniejszenia cooldownu poprzez inteligencje proponuje 10 int. = -1 sek cooldown]


 


Nazwa klasy: Aimer


Bronie: (Do wyboru przez administratora), Deagle/Rewolwer


Statystyki: Inteligencja 0, Zdrowie +10, Wytrzymałość +5, Kondycja +10


Opis: Postać która jednym headshotem powali największego dzika - 1/1 headshot, -10 dmg zadawanego z każdej broni (Postać neutralizuje perka przeciwnika Betonowa głowa)


 


Nazwa klasy: Dyspozytor [P]


Bronie: MP7, P250


Statystyki: Inteligencja 0, Zdrowie +5, Wytrzymałość +5, Kondycja +10


Opis: Lekki żołnierz, który ma umiejętność włączenia tarczy, która absorbuje wszystkie obrażenia - Tarcza która absorbuje wszystkie obrażenia przez 3 sekundy oraz unieruchamia postać, również nie może strzelać/zadawać DMG podczas włączonej tarczy (1 użycie na rundę, 30/50 pkt. int = +1 użycie na rundę, cooldown 20 sekund) [Postać dobra w przypadku rozbrajania bomby]


 


Nie znam maksymalnych statystyk postaci, więc jeżeli coś jest zawyżone itp. niech ktoś ze stałych graczy się wypowie odnośnie mojej propozycji  ;)


Edited by Mordencjusz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazwa klasy: Magik [P]


Bronie: Scout, usp/glock


Statystyki: 0 Inteligencja | 20 Zdrowie | 5 Wytrzymałość | 10 Kondycja


Opis: Podczas kucnięcia ze scout'em jego widoczność maleje


 


Nazwa klasy: Toxic


Bronie: tec9


Statystyki: 10 Inteligencja | 0 Zdrowie | 10 Wytrzymałość | 20 Kondycja


Opis: 1/8 szans na zarażenia graczy (5 dmg + INT), full INT = 1/5


 


Nazwa klasy: Tajniak


Bronie: P250


Statystyki: 0 Inteligencja | 20 Zdrowie | 20 Wytrzymałość | 5 Kondycja


Opis: Przebranie wroga, 1/6 na odrodzenie się u przeciwnika na spawnie (Full INT 1/4)


 


Nazwa klasy: Kozak


Bronie: MP7, fiveseven


Statystyki: -10 Inteligencja | 15 Zdrowie | 20 Wytrzymałość | 0 Kondycja


Opis: Gdy jego zdrowie jest mniejsze niż 50 jego wytrzymałość wzrasta o 50


 


Nie wiem czy jest jakiś plugin pozwalający na działko w cs go (jeszcze o tym nie słyszałem)


Nazwa klasy: Inżynier


Bronie: Aug, p250


Statystyki: 20 Inteligencja | 0 Zdrowie | 0 Wytrzymałość | 0 Kondycja


Opis: Może postawić 1 działko na runde (5dmg + INT)


 


Zmiany:


Podporucznik


Zamienić neutralizacje dwóch pocisków na 1 bazowy


Share this post


Link to post
Share on other sites

@banujek Klasa typu magik, to u nas obserwator.

                 Klasa typu tajniak, to u nas szpieg.

                 Klasa typu kozak - jest już klasa z mp7 i mało osób nią gra.

____________________________________________________________

Zmiany, które dotyczą Podporucznika, są niepotrzebne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Magik : Posiada zmniejszoną niewidzialność, ze scouta zadaje normalnie

Tajniak : szpieg ma odrodzenie na wrogim spawnie?

Kozak : to dajcie inną broń zamiast mp7

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazwa klasy: Dynamo.

Bronie: USP-S fleszyk lub nejdzik.

Statystyki: -10 int / 0 zdrowie / 10 wytrzymki / 20 kondycja.

Opis: Klasa szybka, +5 dmg z USP co np pare lvl'ow ew co lvl tylko nwm ile akurat tak żeby pasowalo, nie slychac jego krokow.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazwa klasy: Dynamo.

Bronie: USP-S fleszyk lub nejdzik.

Statystyki: -10 int / 0 zdrowie / 10 wytrzymki / 20 kondycja.

Opis: Klasa szybka, +5 dmg z USP co np pare lvl'ow ew co lvl tylko nwm ile akurat tak żeby pasowalo, nie slychac jego krokow.

Pomysł fajny aczkolwiek razem z Majune'm Khaltazem i Majorem myślimy nad "reworkiem" klas, które aktualnie znajdują się na serwerze jeżeli będzie potrzeba aby dodać jakieś nowe chętnie zgłosimy się do was po propozycje.

 

Pozdrawiam Administrator Shinatobe. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pomysł fajny aczkolwiek razem z Majune'm Khaltazem i Majorem myślimy nad "reworkiem" klas, które aktualnie znajdują się na serwerze jeżeli będzie potrzeba aby dodać jakieś nowe chętnie zgłosimy się do was po propozycje.

 

Pozdrawiam Administrator Shinatobe. :)

 

To może byscie szpiegowi dodali ta opcje co ja chciałem żeby Dynamo miał cichy bieg? :D

Edited by SoniC

Share this post


Link to post
Share on other sites

To może byscie szpiegowi dodali ta opcje co ja chciałem żeby Dynamo miał cichy bieg? :D

Klasa szpieg i tak jest wystarczająca silna, cichy bieg ma być wprowadzony do innej klasy ale to jeszcze tajemnica :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

myślę że dla klasy komandos max inteligencji to jest całkiem spory wydatek jeśli chodzi o ulepszenie jego głównej umiejętności

proponuje zmianę tego na np chociaż te 100pkt inteligencji bądź wprowadzenie że od 100lvl będzie mieć 1/1 z kosy choć uważam że opcja z 100lvl jest gorsza ponieważ klasa była by zbyt silna

i proponuje również zmniejszenie mu ilości życia i wytrzymałości np do 0 pkt i dodanie do kondycji

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komandos jest silny, ma podstawowe 40 kondycji, więc dodanie mu dodatkowej jest zbędne. Dodatkowo od przyszłego resetu zmniejszona będzie prędkość otrzymywania expa, co spowoduje, że podstawowe statystyki zyskają na znaczeniu + nie jest to klasa, która masz biec przez całą mapę bez możliwości trafienia cię, a raczej taka, którą masz się przyczaić i wyczekać odpowiedni moment, dlatego dodatkowe ulepszenia spowodowały by stworzenie zbyt silnej klasy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komandos jest silny, ma podstawowe 40 kondycji, więc dodanie mu dodatkowej jest zbędne. Dodatkowo od przyszłego resetu zmniejszona będzie prędkość otrzymywania expa, co spowoduje, że podstawowe statystyki zyskają na znaczeniu + nie jest to klasa, która masz biec przez całą mapę bez możliwości trafienia cię, a raczej taka, którą masz się przyczaić i wyczekać odpowiedni moment, dlatego dodatkowe ulepszenia spowodowały by stworzenie zbyt silnej klasy.

a co z jego główną umiejętnością ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poniewaz jestem na serwerze od prawie poczatku (tak wroslem korzeniami) pamietam jak komandos mial 1/1 i to z lewego . Serwer wtedy byl pelen komandosow , dlatego dostal poteznego nerwa i to raczej sie nie zmieni
Chcesz miec 1/1 poluj na perk lub inwestuj w inta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moim zdaniem rusher stał się słabszą klasą ponieważ ma tylko 1/20 na podpalenie i to rzadko wchodzi a sama nova nie oszukujemy się slabo cos ugrac. Dlatego dałbym inna umiejętność np x szans na x2 dmg albo dał 1/20 1/17 lub 1/16 przy 50 lub 75 lvl 1/12 lub 1/13 na 130lvl na podpalenie

Edited by Z3R0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazwa klasy: Nożownik [ Premium ] 


Bronie: nóż 


Statystyki:


int 10, hp 1, wyt 30 , kon 30


Opis:


Klasa działająca na zasadzie perku Predator.


Postać posiada 1 hp, można go zabić tylko z noża


1/2 z noża 1/1 w plecy 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moim zdaniem rusher stał się słabszą klasą ponieważ ma tylko 1/20 na podpalenie i to rzadko wchodzi a sama nova nie oszukujemy się slabo cos ugrac. Dlatego dałbym inna umiejętność np x szans na x2 dmg albo dał 1/20 1/17 lub 1/16 przy 50 lub 75 lvl 1/12 lub 1/13 na 130lvl na podpalenie

 

 

Kolego, za czasów jak rusher nie był jeszcze osłabiony to w połowie sezonu nie dało się na ta klasę grać ;) 

Teraz jest unormowana i niech tak zostanie :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazwa klasy:Elitarny medyk


Bronie: p90/mp7


Statystyki:30/10/5/15


Opis:Posiada 4 apteczki które leczą przez 10 sec 5 razy czyli raz na 2 sec 10hp+ int(1:1) Może wskrzesić 3 graczy obojętnie którego teamu.


Edited by dawidvip123

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines