Skocz do zawartości

[BETA] Zgłaszamy Bugi/problemy


-_-

Rekomendowane odpowiedzi

  • ta misja jest zbugowana:

11. Zadaj 100 obrażeń granatem odłamkowym/molotovem.   

Zbugowany jest również perk nanopancerz, ponieważ klasy takie jak snajper/komandos/elitarny snajper które mają 1/2 lub 1/1 na zabicie zadają w hicie dmg nie możliwy do przeżycia a więc perk napewno nie działa jak należy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • Właściciel

napisz proszę na PW

 

Dzisiaj w nocy zostanie wgrany update z 

  • Poprawieniem naliczania zabójstw po podpaleniu gracza
  • Poprawienie nanopancerza (do sprawdzenia
  • Poprawki w Hunterze

 

17.12.2016

  • Poprawienie Predatora w wymianie
  • Poprawienie misji z Molotovem
  • Poprawienie sniper i awpsniper - chodzi o błąd z nanopancerzem
  • Poprawienie widzialności w klasie Hassasyn

23.12.2016

  • Poprawiono Predatora
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przez ostatnie dni jako ze nie chcialo mi sie wydawac pkt ze sklepu na premium, pomyslalem ze wydam sobie te pkt z nagrod ktorych mi sie troche nazbieralo a nic innego w sumie z tym sie nieda zrobic a jakos parenascie minut temu kiedy zaczela sie kolejna mapa premka mi zniknela. Nie tylko jak tak mialem, jeden z urzytkownikow mial tak samo, naprawilo sie dopiero kiedy zrestartowal Steam'a mysle ze to tez mozna by poprawic.

 


Znalazlem bug perku 'NEOMEXOWY PANCERZ' bug jest taki jeśli stzrelimy komus insta killa (jak na razie tyko tak zadzialal) to neomex odbije go oczywiście, ale zabije także osobe która ma ten perk. Miałem tak już dzisiaj 3 raz wiec pomyslalem ze wypadalo by to już sglosic, 1 przypadek 2 cos smierdzi a 3 to już wiadomo ze cos się swieci. :)

Edytowane przez -_-
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przez ostatnie dni jako ze nie chcialo mi sie wydawac pkt ze sklepu na premium, pomyslalem ze wydam sobie te pkt z nagrod ktorych mi sie troche nazbieralo a nic innego w sumie z tym sie nieda zrobic a jakos parenascie minut temu kiedy zaczela sie kolejna mapa premka mi zniknela. Nie tylko jak tak mialem, jeden z urzytkownikow mial tak samo, naprawilo sie dopiero kiedy zrestartowal Steam'a mysle ze to tez mozna by poprawic.

 

Znalazlem bug perku 'NEOMEXOWY PANCERZ' bug jest taki jeśli stzrelimy komus insta killa (jak na razie tyko tak zadzialal) to neomex odbije go oczywiście, ale zabije także osobe która ma ten perk. Miałem tak już dzisiaj 3 raz wiec pomyslalem ze wypadalo by to już sglosic, 1 przypadek 2 cos smierdzi a 3 to już wiadomo ze cos się swieci. :)

 

nie tylko ja tak miałem, miała jeszcze to jedna osoba dlatego musiało cos być ale jeśli sprawdziles to dzisiaj to mam nadzieje ze będzie wszystko już smigalo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Perk "Betonowa Głowa", nie chroni przed strzałem  głowę od E. Snajpera (Snajpera chyba też,) oraz Boga Deagla. O ile tego drugiego mogę zrozumieć, gdyż cała klasa oparta jest na strzeleniu w głowę i perk ten wyłączałby jej użyteczność, to sądzę, ze powinien on działać na Snajperów (kiedyś działał, nie wiem co się zmieniło).
Nanopancerz również nie działa na klasy snajperskie, działa natomiast na uderzenia z noża od klas mających 1/1, więc prawdopodobnie wina leży po stronie klas. (Podporucznik również nie blokuje pocisków od snajpera)
Generał ma strasznie wysoką częstotliwość respienia się (teoretycznie ma na to 1/3 szans, ale często widzę jak respi się po 4/5 razy na rundę, w ciągu 10 rund jeden gracz zrespił sie dodatkowo 24 razy podczas dzisiejszego grania). Nie wiem, czy jest to zbugowane, ale na wszelki wypadek zmniejszyłbym respienie się na 1/4 i 1/3 od 50lvlu.

Hunter posiadający Vipa respi się tylko z granatem taktycznym (o ile pamiętam na początku, podstawowe granaty nadpisywały g. taktyczny dlatego były one wyłączone), ale działa poprawnie z perkiem "zestaw granaciarza" (tzn. respi się ze wszystkimi 4-roma granatami).

Pułapka Huntera działa również nieregularnie (czasowo), ale muszę to przetestować trochę więcej, żeby znaleźć pewien pattern działania

"Płonące naboje" mają szansę 1/8 na podpalenie, ale gdy z rzadka mam ten perk, wydaje mi się, że podpalenie występuje dużo rzadziej (czasem nawet po 40 celnych strzałach nie udawało mi się podpalić przeciwnika). Jeśli nie jest to zbugowane, to zwiększyłbym szansę do 1/7, a nawet 1/6 na okres próbny.

Predator powinien powodować niemożność leczenia się (zwiększania ilości hp), gdyż na Obrzynie lub Krwiopijcy, jego zdolność pasywna go leczy, tak samo Kapitan (SP) może uleczyć się mając predatora, prawdopodobnie działa to też z  Medykiem i wszelkimi tego rodzaju sposobami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Perk "Betonowa Głowa", nie chroni przed strzałem  głowę od E. Snajpera (Snajpera chyba też,) oraz Boga Deagla. O ile tego drugiego mogę zrozumieć, gdyż cała klasa oparta jest na strzeleniu w głowę i perk ten wyłączałby jej użyteczność, to sądzę, ze powinien on działać na Snajperów (kiedyś działał, nie wiem co się zmieniło).

Nanopancerz również nie działa na klasy snajperskie, działa natomiast na uderzenia z noża od klas mających 1/1, więc prawdopodobnie wina leży po stronie klas. (Podporucznik również nie blokuje pocisków od snajpera)

Generał ma strasznie wysoką częstotliwość respienia się (teoretycznie ma na to 1/3 szans, ale często widzę jak respi się po 4/5 razy na rundę, w ciągu 10 rund jeden gracz zrespił sie dodatkowo 24 razy podczas dzisiejszego grania). Nie wiem, czy jest to zbugowane, ale na wszelki wypadek zmniejszyłbym respienie się na 1/4 i 1/3 od 50lvlu.

Hunter posiadający Vipa respi się tylko z granatem taktycznym (o ile pamiętam na początku, podstawowe granaty nadpisywały g. taktyczny dlatego były one wyłączone), ale działa poprawnie z perkiem "zestaw granaciarza" (tzn. respi się ze wszystkimi 4-roma granatami).

Pułapka Huntera działa również nieregularnie (czasowo), ale muszę to przetestować trochę więcej, żeby znaleźć pewien pattern działania

"Płonące naboje" mają szansę 1/8 na podpalenie, ale gdy z rzadka mam ten perk, wydaje mi się, że podpalenie występuje dużo rzadziej (czasem nawet po 40 celnych strzałach nie udawało mi się podpalić przeciwnika). Jeśli nie jest to zbugowane, to zwiększyłbym szansę do 1/7, a nawet 1/6 na okres próbny.

Predator powinien powodować niemożność leczenia się (zwiększania ilości hp), gdyż na Obrzynie lub Krwiopijcy, jego zdolność pasywna go leczy, tak samo Kapitan (SP) może uleczyć się mając predatora, prawdopodobnie działa to też z  Medykiem i wszelkimi tego rodzaju sposobami.

4 pierwsze perki były już zgłaszane dużo wcześnie, także kwestia czasu, aż zostanie to naprawione.

Jak używałem płonących nie miałem żadnego problemu z szybkim podpaleniem, aczkolwiek można zmienić na 1/6.

Co do predatora to perk został wyłączony, do tego czasu aż nie zostanie naprawiony do samego końca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Pułapka Huntera nie zatrzymuje komandosów. Nie wiem czym jest to spowodowane (póki co przychodzi mi na myśl bazowa Kondycja)(Podświetlenie działa poprawnie). Będę musiał sprawdzić z kimś, czy na jakiś innych klasach to działa w taki sposób.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po obserwacji, pułapka nie zatrzymuje klas, które mają tylko pistolet + chyba miałem też przypadki z normalnymi klasami, gdy wchodziły na nią z pistoletem/nożem w ręce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podporucznik nie odbija Pocisku od E.Snajpera oraz z perku AWP Sniper nie wiem, czy to przez to iż mają "insta killa" czy coś z podporucznikiem jest nie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Jest jakiś powód, dla którego straciłem premkę i vipa? Z tego co wiem powinienem mieć premkę jeszcze dobrych parę dni (miało być 60 za mecz, a dostałem w okolicach 5/6 lutego), vipa to samo +7dni za konkurs fotograficzny + najprawdopodobniej teraz też za topkę serwera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Khaltaz napisał:

Jest jakiś powód, dla którego straciłem premkę i vipa? Z tego co wiem powinienem mieć premkę jeszcze dobrych parę dni (miało być 60 za mecz, a dostałem w okolicach 5/6 lutego), vipa to samo +7dni za konkurs fotograficzny + najprawdopodobniej teraz też za topkę serwera.

Jako, iż nie mam dostępu do sb z vipami etc. zgłosiłem sprawę do zjem Cie, w razie jakichkolwiek pytań odnośnie Twojego problemu kieruj się do niego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, xKardzio napisał:

Gdy asystuje się przy zabiciu to nie pokazuje nicku gracza.

Hmm nigdy mi się to nie zdarzyło

Z innych rzeczy, krwiopijca nie odnawia sobie życia za dmg z perku scout (+10 za zabicie działa normalnie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 1.04.2017 o 21:42, xKardzio napisał:

Gdy asystuje się przy zabiciu to nie pokazuje nicku gracza.

 

https://scr.hu/2j59pl

Jest to w stu procentach normalne. Na dole (Czytaj czacie) zostajesz tylko poinformowany odnośnie tego, że dostałeś asystę podczas zabójstwa za którą dostajesz EXP, natomiast w prawym górnym rogu, masz normalnie powiadomienia odnośnie tego kto i z kim asystował czy zabijał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Misja zdobądź 30000EXP jest zbugowana.

Wziąłem ją, przeżyłem jedną rundę i zaliczyło mi ją.

 

Elitarny Sniper [P] nie zabija na strzał z AWP.

	Damage Given to "erpi96 Power" - 248 in 2 hits
Damage Given to "Kolendus" - 105 in 1 hit
Damage Given to "ALBUS DUMBLEDORE(apokalips)" - 112 in 2 hits
Damage Given to "HUNTER.demon" - 202 in 2 hits
Damage Given to "CampCampo#road to silver 1" - 111 in 1 hit
	

Edytowane przez xKardzio
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, xKardzio napisał:

posiadając dodatkowy dmg z broni (np e snajper na dgl) to strzelając w podporucznika tankuje on strzał bez tego dodatkowego dmg

Czyli jeżeli masz +5 z dgl to tankuje strzał, ale dostaje te 5dmg tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak

+

e snajper nie zabija na strzał obserwatora (ale trzeba to sprawdzić dokładniej)

 

przy autobalansie druzyn vip może zostać przeniesiony pomimo tego, ze ma immunitet

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

misja zdobądź 50k expa jest zbugowana

+

opis perku niewidzialność - trzeba poprawić, że jest sie niewidzialnym na 2-3 SEKUNDY

+

gdy posiadamy ten perk na 2sec nie możemy ulepszyć go na 3 sekundy, wyskakuje, że jest ulepszony maksymalnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia ‎14‎.‎04‎.‎2017 o 14:09, xKardzio napisał:

gdy posiadamy ten perk na 2sec nie możemy ulepszyć go na 3 sekundy, wyskakuje, że jest u

podobny perk wystepuje z ulepszaniem podwojnej kamizelki - zmniejsza wytrzymke o 1.

 

+ proponuje dodać, ze ulepszanie tego perku niech jednorazowo dodaje 10

 

 

EDIT

Niewidzialnosc

Edytowane przez xKardzio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, xKardzio napisał:

podobny perk wystepuje z ulepszaniem podwojnej kamizelki - zmniejsza wytrzymke o 1.

 

+ proponuje dodać, ze ulepszanie tego perku niech jednorazowo dodaje 10

Wytłumacz mi o jaki perk z tym 2/3s chodzi.

Edit.1 Zmieniłbym Kamizelkę na stałą liczbę wytrzymałości np. 60

Edytowane przez Shinatobe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności