Skocz do zawartości

Podanie o admina :)


mariusz2pa

Rekomendowane odpowiedzi

W związku z szybką rekrutacją

 

1. Nick:ORION
2. Imię:Mariusz
3. Wiek: 16 lat
4. Znajomość Amxrednie, dobre, bardzo dobre) ewentualnie(0/10): bardzo dobre
5. Mikrofon(Tak/Nie):Tak
6. Składka(Tak/Nie):Jeszcze nie, ale będzie :)
7. Link do swojego GT**:  http://www.gametracker.com/player/ORION/193.33.176.116:27015/
8. Opisz Siebie oraz napisz czemu akurat Ty masz zostać adminem**: Siemka/ Nazywam się Mariusz i mam 16 lat. Mieszkam w małej miejscowości w lubelskim - w Łukowie. Interesuję się komputerami (informatyka), grami komputerowymi, origami, matematyką i wiele więcej :). W cs gram od jakichś 5 lat i ta gra jest moją pasją oraz moim zdaniem jedną z najlepszych gier na mojej liście. ,,Dlaczego akurat ja mam zostać adminem" - ciekawe pytanie :). Więc ponieważ lubię pracować w grupie (w tej grze inna opcja niż pracowanie w grupie jest nie możliwa), jestem wytrwały i nie cierpię krętactwa lub kłamstwa jak kto woli i jeszcze coś bardzo ważnego stosuję się do regulaminu. Od razu się przyznaje, że byłem 2 razy banowany. Pierwszy ban to były podejrzenia o czity czyli ss na forum, a drugi raz -moja życiowa głupota :)- to chwile po wyjściu admina ktoś (nie ważne kto) chodził to txt i chciałem mu zrobić screen i kliknąłem Prt Scr i mnie automatycznie zbanowało. Wiem że mam na forum podkreślam zaledwie 10 postów, ale to mogę tłumaczyć tym iż na forum jestem zarejestrowany kilka dni. Oczywiście moja aktywność na forum o czym zapewniam będzie duża. Myślę, że nie szukacie adminów na tydzień tylko na dużo dłużej. Ja sobie postawiłem cel, że zostaje na tym serwerze na dłużej. Również myślę, że każda ,,para rąk" się przyda.
9. Czy posiadasz STEAM?(Jeśli tak to podaj Steam_ID): Niestety nie.