Skocz do zawartości

Kalisz


Kalisz

Rekomendowane odpowiedzi

1. Nick:Kalisz
2. Imię:Kamil
3. Wiek: 20
4. Znajomość Amxrednie, dobre, bardzo dobre) ewentualnie(0/10):dobre
5. Mikrofon(Tak/Nie):Tak
6. Składka(Tak/Nie):Tak
7. Link do swojego GT**:http://www.gametracker.com/player/Kalisz/193.33.177.101:27156/
8. Opisz Siebie oraz napisz czemu akurat Ty masz zostać adminem**:Jestem początkującym programistą, studiuje informatykę. Interesuje się sportem i branżą IT. Upatrzyliśmy sobie ten serwer z kolegami z roku i często wychwytujemy cheaterów. Chciałbym zostać adminem na tym serwie ponieważ gdy często gram nocami pojawiają się odpały i nie ma możliwości przyjaznego grania i relaksu .
9. Czy posiadasz STEAM?(Jeśli tak to podaj Steam_ID):Oczywiście - STEAM_0:0:26292020
10. Ile czasu możesz poświęcić na serwerze?**: 4-5 godzin dziennie
11. W jakich godzinach grasz?(Dni robocze, weekend)**: Praktycznie każdego dnia po południu i często wieczorami ( nocą także)
12. Staż w grze Counter Strike 1.6: 5 lat kiedyś, od przerwy pól roku
13. Czy byłeś już adminem? (Nie podajemy linków):Byłem adminem na wielu serwach także posiadałem swój własny.

 

Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojego podania :] 

 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie... jestem na tak, wiek jest dobry adminów rano jest w opór (powiedzmy), nocami/wieczorami trochę gorzej.
Ode mnie masz tak ponieważ spełniasz wymagania i myślę, że dasz rade, choć nie chce mi się wierzyć, że miałeś swój własny serwer, a w punkcie 4 oceniasz się na "dobre"
Poczekamy na wypowiedź innych. Miłego dnia.

___________________________
Jestem na nie, wypowiadasz się we własnym podaniu dzięki czemu widzimy, że nie znasz regulaminu, dzięki, sorry, czołem :)

Edytowane przez ★ Shady ★
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowiedz w swoim podaniu + warn 

Zamykam

 

Twoje podanie zostało odrzucone.
Następne podanie możesz napisać dopiero tydzień po zamknięciu ostatniego.

Edytowane przez Omega *