Jump to content

Podanie [Siwy]


Miłosz
 Share

Recommended Posts

Imię: Miłosz

Wiek: 18
Kontakt: ts3, forum i steam
Twój nick na TS3: Siwy
Dlaczego akurat u nas starasz się o stanowisko admina?: 
Adminowałem tego tsa, a od ostatnich miesięcy nasz ts się rozkręca, wiele nowych użytkowników korzysta z ts'a i ma potrzeby (rejestracje, kanały) no i pomógłbym z przyszłymi konkursami na ts'ie. 
Kontakt z administracją: (w skali 1-10): 7
Ile czasu spędzasz na TS3: moja aktywność spadła, ale teraz na nowo siedze w godzinach wieczornych - po nocke. Nie potrafię powiedzieć ile będzie czasu, godziny wieczorne - noc i południe.
Czy posiadasz admina na innym TS3?: nie
Znajomość TeamSpeak`a (w skali 1-10): 9
Jakie posiadasz doświadczenie z TS3: średnie 
Posiadasz sprawny mikrofon(Tak/Nie): tak
Czy przeszedłeś już mutację(Tak/Nie): nie

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Często właśnie mam jakieś pytanka do admina, a traf zawsze chce, że nie ma żadnego obecnego. :D

Ciebie widzę często, bo jesteś aktywny. Aj tam, gadasz, że spadłeś z aktywnością.. Ja tam ciągle cię widzę. 

Jestem na tak, dobra znajomość teamspeaka to też wielki plus.

Link to comment
Share on other sites

Obyś tylko nie narobił rabanu jak ostatnio ;d.

 

Oczywiście na tak, Siwy tam siedzi cały czas, co nie wejdę zawsze jest ;d. Ogarnia, doświadczenie już ma, a na pewno się przyda.

Link to comment
Share on other sites

No Miłoszku :D, doświadczenie i aktywność masz. Znam cię już trochę i nadajesz się na to stanowisko, ponieważ zawszę odpierdzielałeś robotę za nas wszystkich. Łap moje duże TAK :P

Link to comment
Share on other sites

hehe Siwy to Ty chyba uniwersalny jesteś :D na ts'ie siedziesz jak mało kto a i doradzić umiesz i pomóc to kurcze jak najbardziej na to stanowisko :) daje okejke :) 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines