Skocz do zawartości

Paczka Paintball


^_^

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałem wam pokazać od kolegi paczkę PaintBall

Wersja AMX - 1.8.1

AMX pod system Linux

 

Plugins.ini

advanced_bans.amxx ;banowanie

 

; AMX Mod X plugins

 

; Admin Base - Always one has to be activated

admin.amxx ; admin base (required for any admin-related)

;admin_sql.amxx ; admin base - SQL version (comment admin.amxx)

 

; Basic

admincmd.amxx ; basic admin console commands

adminhelp.amxx ; help command for admin console commands

adminslots.amxx ; slot reservation

multilingual.amxx ; Multi-Lingual management

 

; Menus

menufront.amxx ; front-end for admin menus

cmdmenu.amxx ; command menu (speech, settings)

plmenu.amxx ; players menu (kick, ban, client cmds.)

;telemenu.amxx ; teleport menu (Fun Module required!)

mapsmenu.amxx ; maps menu (vote, changelevel)

pluginmenu.amxx ; Menus for commands/cvars organized by plugin

 

; Chat / Messages

adminchat.amxx ; console chat commands

antiflood.amxx ; prevent clients from chat-flooding the server

scrollmsg.amxx ; displays a scrolling message

imessage.amxx ; displays information messages

adminvote.amxx ; vote commands

 

; Map related

nextmap.amxx ; displays next map in mapcycle

;mapchooser.amxx ; allows to vote for next map

timeleft.amxx ; displays time left on map

 

; Configuration

pausecfg.amxx ; allows to pause and unpause some plugins

statscfg.amxx ; allows to manage stats plugins via menu and commands

 

; Counter-Strike

;restmenu.amxx ; restrict weapons menu

statsx.amxx ; stats on death or round end (CSX Module required!)

;miscstats.amxx ; bunch of events announcement for Counter-Strike

;stats_logging.amxx ; weapons stats logging (CSX Module required!)

 

; Enable to use AMX Mod plugins

;amxmod_compat.amxx ; AMX Mod backwards compatibility layer

 

; Custom - Add 3rd party plugins here

 

amx_ip.amxx // po wpisaniu tej komendy w kosnoli, mozesz zobaczyc IP wszytskich graczy na serwerze

paintballgun.amxx // bronie pod Paintball Moda

paintballmod.amxx // Paintball MOD

paintballnade.amxx

parachute.amxx // spadochron dla gracza

polski_cs.amxx // cs po polsku

c4countdown.amxx // licznik c4

ptb.amxx //balansowanie teamow

hpk_pl.amxx //kick za ping

ad_manager.amxx //reklamy

Galileo.amxx //vote

rangi.amxx //rangi

admin_spec_esp.amxx //Wh dla admina

amx-ip-dla-graczy.amxx //Po wpisaniu amx_ip w consoli pokazuja sie ip graczy.

descriptive_fire_in_the_hole.amxx //Granaty w say po polsku.

grenade_trail.amxx //Smuga za rzuconym granatem.

mutemenu.amxx //Kazdy gracz moze kogos wyciszyc za pomoca komendy "/mute"

interp_raty.amxx //wymuszanie rate interpu

finishmap.amxx //pozwala dokonczyc runde na koniec mapy

abd.amxx //pokazuje zadane otrzymane dmg

autobuybugban.amxx //latka do crashowania

alt_end_round_sounds.amxx //muzyka na koniec rundy

0_hp_bug.amxx //naprawa bugu 0hp

 

 

Cvary dodane do amx.cfg

amx_extendmap_max 90 //Maksymalny czas jaki mapa może być grana. Jeśli gracze będą wybierać przedłużenie mapy. Tylko do tego czasu będzie to możliwe.

 

amx_extendmap_step 15 //ile mapa ma być przedłużana jeśli gracze wybiorą ta opcje (w minutach)

 

gal_cmd_votemap 0 // Jaki powinny działac wzykłe komendy HL dotyczące Vota 1- Wyłączone 0- wyłączone

 

gal_cmd_listmaps 2 // Jak ma się zachowywać komenda listmaps

// 0 - disable

// 1 - behave normally

// 2 - behave the same as the "gal_listmaps" command (galileo default)

gal_banrecent 3 // Ile map ostatnio granych jest niedozwolonych w Vote

 

 

gal_banrecentstyle 1 // jak maja być wyświetlane mapy po wpisaniu recentmaps

// 1 - all maps on one line

// 2 - each map on a separate line

 

gal_rtv_commands 3 // na jak komenda ma reagować plugin przy rtv

//1- Rockthevote

//2-rtv

//3 dynamiczna

 

gal_rtv_wait 10

//ile czasu po starcie mapy może być rozpoczęte rtv

 

gal_rtv_ratio 0.60

//Ile % graczy musi wpisać rtv żeby zostało odpalone.

 

gal_nom_playerallowance 2 //ile nominacji może zrobić każdy gracz

 

gal_nom_mapfile mapcycle.txt// skąd maja być sczytywane mapy

 

gal_nom_prefixes 0

// prefix przy mapie wymagany?

 

gal_nom_qtyused 0 // ile nominacji ma być używanych w następnym głosowaniu.

 

//Glosowanie rozstrzygające następuje wtedy kiedy żadna z map nie otrzyma 50% w normalnym glosowaniu. Wtedy dawane są dwie z największym %

 

gal_runoff_enabled 1

//Mozliwe glosowanie rozstrzygające

 

gal_runoff_duration 15

//po ilu sekundach ma się rozpaczać

 

gal_vote_weight 1

//Czy ma być większa waga głosu admina?

 

gal_vote_weightflags a

//Flaga z jaka admin ma większy głos (dowolna)

 

gal_endonround 1

//Ma czekać do skończenia rundy ze zmianą mapy?

 

gal_vote_showstatus 1

// postęp głosowania ma być pokazywany gracza?

//0-nigdy

//1- po zagłosowaniu

//2- zawsze

 

gal_vote_showstatustype 2

//Jak ma być to przedstawiane gracza

//1- liczba

//2- procenty na mapie

 

 

gal_srv_start 2

// jeśli serwer się zrestartuje lub będzie miał krasza jak ma reagować plugin

//0- nic nie robi

//1- zmienia mapę na ta przed restartem

//2- zmienia mapę na ta która powinna być wybrana

//3- robi Vote

//4- zmienia na jedna z nominowanych

 

gal_endofmapvote 1

 

gal_listmaps_paginate 10 // ile map na stronie ma być pokazywanych po użyciu gal_listmaps

 

gal_vote_mapchoices 5

//Ile map ma być dawanych do vote

 

gal_vote_duration 15 // ile sekund powinien trwać vote

 

gal_vote_mapfile mapcycle.txt // skąd ma pobierać mapy

 

gal_vote_expirationcountdown 1

gal_vote_uniqueprefixes 0

 

gal_vote_announcechoice 1[/color] //pokazuje jaka mapę wybrał gracz?

//1- tak

//0- Nie

 

gal_emptyserver_wait 0

// ile sekund ma czekać zanim uruchomi emptyserwer mapcykle,

 

gal_emptyserver_mapfile emptycycle.txt

// Plik z którego czyta empty serwer mapcyke

 

 

rangi_maxname "Reszta to... :D"

rangi_hud "0"

rangi_top10 "0"

rangi_list "1"

 

amx_demo "1"

amx_demo_steamid "0"

amx_demorec_start "15"

amx_demoname "www.HardSkill.xaa.pl [Paintball]"

 

ers_enabled "1" //czy plugin ma działać 0 - wyłączony / 1 - właczony, oryginalnie 1

 

ers_player_toggle "1" //komenda "/roundsound" (dzięki tej komendzie każdy gracz będzie mógł wyłączyć i włączyć sobie muzykę na koniec rundy) 0 - wyłączona / 1 - właczona, oryginalnie 1

 

erc_time_ads "60" // czas w sekundach co ile ma wyświetlać w czacie informacje o "/roundsound" 0 - wyłączony, oryginalnie 120

 

erc_random_precache "6" //ilość plików muzycznych na drużynę

Mapy które znajdują się w maps.ini lub w mapcycle.txt

de_airstrip

cs_havana

de_chateau

de_aztec

as_oilrig

cs_siege

de_cbble

de_dust

cs_747

de_prodigy

cs_assault

cs_office

cs_italy

cs_backalley

cs_militia

de_train

cs_paintball

csp_paintball

de_paintball

pb_castle

cs_assault_1337

cs_assault_christmas

cs_assault_upc

cs_dust_dumb

cs_max

cs_rio

de_c4

de_cpl_strike

de_dinaunion

de_dreamdust

de_dust2_2x2

de_dust2_mini

de_dust4ever

de_dust2002

de_eldorado

de_hell

de_inferno2010

de_kabul_mtk

de_lidl

de_mirage

de_rats_1337

de_tuscan

de_westwood

de_westwood_big

de_zima

wh_dust2

wh_inferno

de_inferno

de_dust2_long

~~Download

http://www63.zippyshare.com/v/61946976/file.html
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności