Jump to content

Paczka Paintball


^_^
 Share

Recommended Posts

Chciałem wam pokazać od kolegi paczkę PaintBall

Wersja AMX - 1.8.1

AMX pod system Linux

 

Plugins.ini

advanced_bans.amxx ;banowanie

 

; AMX Mod X plugins

 

; Admin Base - Always one has to be activated

admin.amxx ; admin base (required for any admin-related)

;admin_sql.amxx ; admin base - SQL version (comment admin.amxx)

 

; Basic

admincmd.amxx ; basic admin console commands

adminhelp.amxx ; help command for admin console commands

adminslots.amxx ; slot reservation

multilingual.amxx ; Multi-Lingual management

 

; Menus

menufront.amxx ; front-end for admin menus

cmdmenu.amxx ; command menu (speech, settings)

plmenu.amxx ; players menu (kick, ban, client cmds.)

;telemenu.amxx ; teleport menu (Fun Module required!)

mapsmenu.amxx ; maps menu (vote, changelevel)

pluginmenu.amxx ; Menus for commands/cvars organized by plugin

 

; Chat / Messages

adminchat.amxx ; console chat commands

antiflood.amxx ; prevent clients from chat-flooding the server

scrollmsg.amxx ; displays a scrolling message

imessage.amxx ; displays information messages

adminvote.amxx ; vote commands

 

; Map related

nextmap.amxx ; displays next map in mapcycle

;mapchooser.amxx ; allows to vote for next map

timeleft.amxx ; displays time left on map

 

; Configuration

pausecfg.amxx ; allows to pause and unpause some plugins

statscfg.amxx ; allows to manage stats plugins via menu and commands

 

; Counter-Strike

;restmenu.amxx ; restrict weapons menu

statsx.amxx ; stats on death or round end (CSX Module required!)

;miscstats.amxx ; bunch of events announcement for Counter-Strike

;stats_logging.amxx ; weapons stats logging (CSX Module required!)

 

; Enable to use AMX Mod plugins

;amxmod_compat.amxx ; AMX Mod backwards compatibility layer

 

; Custom - Add 3rd party plugins here

 

amx_ip.amxx // po wpisaniu tej komendy w kosnoli, mozesz zobaczyc IP wszytskich graczy na serwerze

paintballgun.amxx // bronie pod Paintball Moda

paintballmod.amxx // Paintball MOD

paintballnade.amxx

parachute.amxx // spadochron dla gracza

polski_cs.amxx // cs po polsku

c4countdown.amxx // licznik c4

ptb.amxx //balansowanie teamow

hpk_pl.amxx //kick za ping

ad_manager.amxx //reklamy

Galileo.amxx //vote

rangi.amxx //rangi

admin_spec_esp.amxx //Wh dla admina

amx-ip-dla-graczy.amxx //Po wpisaniu amx_ip w consoli pokazuja sie ip graczy.

descriptive_fire_in_the_hole.amxx //Granaty w say po polsku.

grenade_trail.amxx //Smuga za rzuconym granatem.

mutemenu.amxx //Kazdy gracz moze kogos wyciszyc za pomoca komendy "/mute"

interp_raty.amxx //wymuszanie rate interpu

finishmap.amxx //pozwala dokonczyc runde na koniec mapy

abd.amxx //pokazuje zadane otrzymane dmg

autobuybugban.amxx //latka do crashowania

alt_end_round_sounds.amxx //muzyka na koniec rundy

0_hp_bug.amxx //naprawa bugu 0hp

 

 

Cvary dodane do amx.cfg

amx_extendmap_max 90 //Maksymalny czas jaki mapa może być grana. Jeśli gracze będą wybierać przedłużenie mapy. Tylko do tego czasu będzie to możliwe.

 

amx_extendmap_step 15 //ile mapa ma być przedłużana jeśli gracze wybiorą ta opcje (w minutach)

 

gal_cmd_votemap 0 // Jaki powinny działac wzykłe komendy HL dotyczące Vota 1- Wyłączone 0- wyłączone

 

gal_cmd_listmaps 2 // Jak ma się zachowywać komenda listmaps

// 0 - disable

// 1 - behave normally

// 2 - behave the same as the "gal_listmaps" command (galileo default)

gal_banrecent 3 // Ile map ostatnio granych jest niedozwolonych w Vote

 

 

gal_banrecentstyle 1 // jak maja być wyświetlane mapy po wpisaniu recentmaps

// 1 - all maps on one line

// 2 - each map on a separate line

 

gal_rtv_commands 3 // na jak komenda ma reagować plugin przy rtv

//1- Rockthevote

//2-rtv

//3 dynamiczna

 

gal_rtv_wait 10

//ile czasu po starcie mapy może być rozpoczęte rtv

 

gal_rtv_ratio 0.60

//Ile % graczy musi wpisać rtv żeby zostało odpalone.

 

gal_nom_playerallowance 2 //ile nominacji może zrobić każdy gracz

 

gal_nom_mapfile mapcycle.txt// skąd maja być sczytywane mapy

 

gal_nom_prefixes 0

// prefix przy mapie wymagany?

 

gal_nom_qtyused 0 // ile nominacji ma być używanych w następnym głosowaniu.

 

//Glosowanie rozstrzygające następuje wtedy kiedy żadna z map nie otrzyma 50% w normalnym glosowaniu. Wtedy dawane są dwie z największym %

 

gal_runoff_enabled 1

//Mozliwe glosowanie rozstrzygające

 

gal_runoff_duration 15

//po ilu sekundach ma się rozpaczać

 

gal_vote_weight 1

//Czy ma być większa waga głosu admina?

 

gal_vote_weightflags a

//Flaga z jaka admin ma większy głos (dowolna)

 

gal_endonround 1

//Ma czekać do skończenia rundy ze zmianą mapy?

 

gal_vote_showstatus 1

// postęp głosowania ma być pokazywany gracza?

//0-nigdy

//1- po zagłosowaniu

//2- zawsze

 

gal_vote_showstatustype 2

//Jak ma być to przedstawiane gracza

//1- liczba

//2- procenty na mapie

 

 

gal_srv_start 2

// jeśli serwer się zrestartuje lub będzie miał krasza jak ma reagować plugin

//0- nic nie robi

//1- zmienia mapę na ta przed restartem

//2- zmienia mapę na ta która powinna być wybrana

//3- robi Vote

//4- zmienia na jedna z nominowanych

 

gal_endofmapvote 1

 

gal_listmaps_paginate 10 // ile map na stronie ma być pokazywanych po użyciu gal_listmaps

 

gal_vote_mapchoices 5

//Ile map ma być dawanych do vote

 

gal_vote_duration 15 // ile sekund powinien trwać vote

 

gal_vote_mapfile mapcycle.txt // skąd ma pobierać mapy

 

gal_vote_expirationcountdown 1

gal_vote_uniqueprefixes 0

 

gal_vote_announcechoice 1[/color] //pokazuje jaka mapę wybrał gracz?

//1- tak

//0- Nie

 

gal_emptyserver_wait 0

// ile sekund ma czekać zanim uruchomi emptyserwer mapcykle,

 

gal_emptyserver_mapfile emptycycle.txt

// Plik z którego czyta empty serwer mapcyke

 

 

rangi_maxname "Reszta to... :D"

rangi_hud "0"

rangi_top10 "0"

rangi_list "1"

 

amx_demo "1"

amx_demo_steamid "0"

amx_demorec_start "15"

amx_demoname "www.HardSkill.xaa.pl [Paintball]"

 

ers_enabled "1" //czy plugin ma działać 0 - wyłączony / 1 - właczony, oryginalnie 1

 

ers_player_toggle "1" //komenda "/roundsound" (dzięki tej komendzie każdy gracz będzie mógł wyłączyć i włączyć sobie muzykę na koniec rundy) 0 - wyłączona / 1 - właczona, oryginalnie 1

 

erc_time_ads "60" // czas w sekundach co ile ma wyświetlać w czacie informacje o "/roundsound" 0 - wyłączony, oryginalnie 120

 

erc_random_precache "6" //ilość plików muzycznych na drużynę

Mapy które znajdują się w maps.ini lub w mapcycle.txt

de_airstrip

cs_havana

de_chateau

de_aztec

as_oilrig

cs_siege

de_cbble

de_dust

cs_747

de_prodigy

cs_assault

cs_office

cs_italy

cs_backalley

cs_militia

de_train

cs_paintball

csp_paintball

de_paintball

pb_castle

cs_assault_1337

cs_assault_christmas

cs_assault_upc

cs_dust_dumb

cs_max

cs_rio

de_c4

de_cpl_strike

de_dinaunion

de_dreamdust

de_dust2_2x2

de_dust2_mini

de_dust4ever

de_dust2002

de_eldorado

de_hell

de_inferno2010

de_kabul_mtk

de_lidl

de_mirage

de_rats_1337

de_tuscan

de_westwood

de_westwood_big

de_zima

wh_dust2

wh_inferno

de_inferno

de_dust2_long

~~Download

http://www63.zippyshare.com/v/61946976/file.html
Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines