Fudro17 3 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 1.Twój Nick: Fudro 2.Nick admina/gracza który zawinił: Averox 3.Admin/Gracz : Admin 4.IP/SID oskarżanego: 5.Data i godzina: 04/05/2015 - 12 : 34 : 20 6.Dowody (demko/screeny/świadkowie): ==== [NeoBans] ==== Jestes Zbanowany! ==== Zbanowany nick : Fudro ==== Zbanowane IP : 176.100.199.20 ==== Admin : Averox ==== Powod Bana : wh ==== Wygasa : Nigdy ( od 04/05/2015 - 12 : 34 : 20) 7.Opis sytuacji: Gram sobie gram idzie mi dobrze a tu Ban z takim o to powodem, rozumiem dobrze mi szło, ssy wstawił bym sam ale ban za WH? Trochę mi to ubliża bo pod tym nickiem gram od 3 lat i nie chcę być kojarzony z czitowaniem. Powód bana WH więc proszę mi to udowodnić, proszę o obejrzenie mojego demka i stwierdzenie czy gram na jakichś wspomagaczach... . Dziękuje i pozdrawiam serdecznie. (Nie wiem czy mój wpis jest w dobrym miejscu, rzadko zdarza mi się coś wrzucać na fora itp.) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KiToL 580 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 (edytowane) Ale Ty masz aktywne bany... a jeśli już to -> http://forum.cs-classic.pl/forum/85-pro%C5%9Bby-o-ub/ Edytowane 5 Kwietnia 2015 przez KiToL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fudro17 3 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Nie patrzyłem na to, ip mam stałe myślałem ,że się wyjaśniło wszystko i mam UB no trudno ale ban za WH to co innego niż tam jakiś ban za moje głupie błędy. Aktywnego mam (przez moją głupotę i błędy serwera) ale ssy zawsze czyste były. Nie chcę żeby na serwerze co jakiś czas pisało coś w stylu Fudro ban za WH. Trochę tu pograłem i nie chce być kojarzony z czitami. Jak dasz radę to sprawdź demko i zrób coś z tym. Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...