ShaD 2 254 Opublikowano 16 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 (edytowane) Grenades Blocker 1.0 Plugin blokuje użycie jakiegokolwiek granatu na wybranych mapach.Instalacja standardowa.1) Plik blockhesgflash.amxx dodajemy do cstrike/addons/amxmodx/plugins2) Plik blockhesgflash.sma dodajemy do cstrike/addons/amxmodx/scripting3) Wchodzimy w cstrike/addons/amxmodx/configs/ i edytujemy plik plugins.ini dopisując na końcu:blockhesgflash.amxx 4) Restartujemy serwer Pobrana wersja jest na wybrane mapy: aim_map_eslaim_mapaim_map_uspaim_famas_xaim_m4a1awp4oneawp_map_esl3d_aim_train_bak-47_mapcs_deagle5 Zawartość aktualnego pliku .sma #include <amxmodx>public plugin_init() { register_plugin("Block every grenades", "1.0", "ShaD") new mapa[64]; get_mapname(mapa, 63) if(equali(mapa, "aim_map_esl") || equali(mapa, "aim_map") || equali(mapa, "aim_map_usp") || equali(mapa, "aim_famas_x") || equali(mapa, "awp4one") || equali(mapa, "3d_aim_train_b") || equali(mapa, "ak-47_map") || equali(mapa, "cs_deagle5") || equali(mapa, "aim_m4a1") || equali(mapa, "awp_map_esl")) { register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1") }}public CurWeapon(id) { if(get_user_weapon(id) == CSW_HEGRENADE || get_user_weapon(id) == CSW_FLASHBANG || get_user_weapon(id) == CSW_SMOKEGRENADE){ client_print(id, print_center, "Granaty na malych mapach sa zabronione!") engclient_cmd(id, "weapon_knife") }} Dodajesz poszczególne mapy if(equali(mapa, "aim_map_esl") || equali(mapa, "aim_map") || equali(mapa, "aim_map_usp") || equali(mapa, "aim_famas_x") || equali(mapa, "awp4one") || equali(mapa, "3d_aim_train_b") || equali(mapa, "ak-47_map") || equali(mapa, "cs_deagle5") || equali(mapa, "aim_m4a1") || equali(mapa, "awp_map_esl")) { lub stosujesz if(!equali(mapname, "aim_", 4) && !equali(mapname, "fy_", 3) && !equali(mapname, "awp_", 4)) Aby wybrać wszystkie mapy typu aim_, fy_ oraz awp_.Jeżeli chcesz możesz zablokować również inne bronie na poszczególnych mapach, edytując wpisif(get_user_weapon(id) == CSW_HEGRENADE || get_user_weapon(id) == CSW_FLASHBANG || get_user_weapon(id) == CSW_SMOKEGRENADE){ Na blokowanie samych granatów:1) Wybuchających:if(get_user_weapon(id) == CSW_HEGRENADE) { 2) Typu FLASHif(get_user_weapon(id) == CSW_FLASHBANG) { 3) Typu SMOKEif(get_user_weapon(id) == CSW_SMOKEGRENADE) { Wszystkie bronie wpisuje się zgodnie z ich CSW.Autor: S}{aDoWBlockHESGFLASH CSC.rar Edytowane 16 Maja 2015 przez S}{aDoW 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Destroyer 548 Opublikowano 16 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 Plugin przydatny lecz nie łatwiej by było zrobić blokowanie na mapach po przez wpisywanie map w pliku ini? Moim zdaniem łatwiejsze dla zielonych co nawet z poradnikami nie edytują wpisu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gemowiec 0 Opublikowano 12 Lutego Udostępnij Opublikowano 12 Lutego Właśnie szukam takiego pluginu ma ktoś go jeszcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miłosz 2 789 Opublikowano 19 Marca Udostępnij Opublikowano 19 Marca @ Gemowiecodpal kompilator web amxx, wklej zawartość z cytatu i skompiluj #include <amxmodx> public plugin_init() { register_plugin("Block every grenades", "1.0", "ShaD") new mapa[64]; get_mapname(mapa, 63) if(equali(mapa, "aim_map_esl") || equali(mapa, "aim_map") || equali(mapa, "aim_map_usp") || equali(mapa, "aim_famas_x") || equali(mapa, "awp4one") || equali(mapa, "3d_aim_train_b") || equali(mapa, "ak-47_map") || equali(mapa, "cs_deagle5") || equali(mapa, "aim_m4a1") || equali(mapa, "awp_map_esl")) { register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1") }}public CurWeapon(id) { if(get_user_weapon(id) == CSW_HEGRENADE || get_user_weapon(id) == CSW_FLASHBANG || get_user_weapon(id) == CSW_SMOKEGRENADE){ client_print(id, print_center, "Granaty na malych mapach sa zabronione!") engclient_cmd(id, "weapon_knife") }} Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.