Skocz do zawartości

Sprawdzanie Interpu


Destroyer

Rekomendowane odpowiedzi

Nazwa pluginu: Sprawdzanie Interpu
Serwer na którym plugin może być wykorzystany: dowolny steam serwer
Krótki opis pluginu: Plugin sprawdza co x sekund (regulowane taskiem) poprawność interpu w przypadku gdy ktos ma zły (0.1) to dostaje kicka, na zmiane jest 10s
Instalacja: standardowa
Link do pobrania paczki *.rar*:
Autor pluginu/źródło: Destroyer
 
 
 

#include <amxmodx>

#define TEST_TASK       991

new countDown[33];
new goodInterp[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin("Interp", "0.1", "Destroyer")     
}

public interp(id,const cvar[],const value[])
{
    if (str_to_float(value) != 0.01) {                               // 0.01 interp
        if(!task_exists(id)){ set_task(1.0,"ZmienInterp",id); }
        goodInterp[id] = false;
        } else {
        goodInterp[id] = true;
        if(task_exists(id)) { remove_task(id); }
    }
    
}

public client_putinserver(id) { 
    query_client_cvar(id,"ex_interp","interp"); 
    countDown[id] = 10;                                            // Czas za ile ma wykopac
    set_task(1.0,"RunTest",id+TEST_TASK); 
}

public client_disconnect(id) { 
    if(task_exists(id)) { remove_task(id); } 
    if(task_exists(id+TEST_TASK)) { remove_task(id+TEST_TASK); }  
}

public ZmienInterp(id)
{
    query_client_cvar(id,"ex_interp","interp");
    
    if(!goodInterp[id]){ set_task(1.0, "ZmienInterp",id); }
    
    if(!goodInterp[id] && countDown[id] < 1) { server_cmd( "kick #%d ^"Nie zmieniles interpu!!^"", get_user_userid( id )); }
    
    set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.36, 0, 6.0, 1.0);
    show_hudmessage(id, "Zmien Interp! (0.01) [%d] ",countDown[id])
    
    countDown[id] --;
}


public RunTest(id)
{
    id -= TEST_TASK;
    query_client_cvar(id,"ex_interp","interp");
    set_task(5.0,"RunTest",id+TEST_TASK);                        // Co ile Ma sprawdzac interp (5.0)
}

 
 
Teraz co od czego aby każdy kto chce mógł sobie zmienić.
 

 countDown[id] = 10;

 
Funkcja odpowiada za czas po jakim gracz ma zostać wyrzucony.
 
 

set_task(5.0,"RunTest",id+TEST_TASK);

Częstotliwość sprawdzania, można ustawić na mniej czego nie zalecam lub więcej.
 
Dla zielonych w taskach
5.0 = 5s
50..0 = 50s
i itd.

Edytowane przez Destroyer
  • Like 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności