Karisek 88 Opublikowano 19 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2015 Nick : KarisekData Zdarzenia : 19 lipiecOsoba/y na ktora chcesz zlozyc skarge: Omєga *Opis Sytuacji : Otóż dostałem warn'a z rzekome wulgaryzmy na SB.. Kiedyś podobno był pkt. w regulaminie, że cenzurowany wulgaryzm, dalej jest traktowany jako wulgaryzm. Dzisiaj jak patrzyłem, to nie ma takiego pkt. w regulaminie, a więc warn niesłuszny. Napisałem na SB ocenzurowane przekleństwo, a patrząc na regulamin, nie zasłużyłem na warn'a. Zresztą, nie raz widziałem na SB jak ktoś napisał przekleństwo ocenzurowane "*" w momencie kiedy moderator był online na forum i jakoś żadnego warna nie dostał... być może dlatego, że ta osoba też miała ranga... nie wiem, nie znam się, ale nie znalazłem pkt. w regulaminie, który bym złamał dzisiaj na SB.Dowod : Historia SB, jeśli taka jest Pamietaj 1. Nie kloc sie 2. Nie spamuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...