Skocz do zawartości

Odwoładnie od warn'a


Karisek

Rekomendowane odpowiedzi

Nick : Karisek
Data Zdarzenia : 19 lipiec
Osoba/y na ktora chcesz zlozyc skarge: Omєga *
Opis Sytuacji : 

Otóż dostałem warn'a z rzekome wulgaryzmy na SB.. Kiedyś podobno był pkt. w regulaminie, że cenzurowany wulgaryzm, dalej jest traktowany jako wulgaryzm. Dzisiaj jak patrzyłem, to nie ma takiego pkt. w regulaminie, a więc warn niesłuszny. Napisałem na SB ocenzurowane przekleństwo, a patrząc na regulamin, nie zasłużyłem na warn'a. Zresztą, nie raz widziałem na SB jak ktoś napisał przekleństwo ocenzurowane "*" w momencie kiedy moderator był online na forum i jakoś żadnego warna nie dostał... być może dlatego, że ta osoba też miała ranga... nie wiem, nie znam się, ale nie znalazłem pkt. w regulaminie, który bym złamał dzisiaj na SB.
Dowod : Historia SB, jeśli taka jest

 

 

Pamietaj

1. Nie kloc sie

2. Nie spamuj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli Karol jest w stanie przywrócić twoją usuniętą wypowiedź na shoutboxie to bardzo bym prosił. [Została ona usunięta ponieważ zawierała wulgaryzmy ]

Z tego co pamiętam to nie napisałeś przekleństwo tylko przekleństwa :>

Lecz znalazłem parę wpisów przed tym jak zacząłeś pisać wulgarne rzeczy. Za to również otrzymałeś warna + wulgi

 

1. ShoutBox jest wizytówką forum, dlatego obowiązują na nim wszelkie zasady kultury i pisowni podobnie jak na całym forum.

Twoja kultura zerowa.

 

 

@Alternatywa czemu to ja dostałem bana na 1 dzień, jak tamten gej zaczął obrażać?

Co to ma znaczyć?

 

@MajuN co i tak nie tłumaczy czemu dostałem bana na 1 dzień, a tamto gówno tylko na 30min..... 

''tamto gówno'' czyli gracz serwera

 

@Alternatywa Już Ci napisałem, nie będzie mnie cisnęło jakieś gówno... on zaczął, więc to on powinien dostać bana na 1 dzień, a ja na 30min...

-/-

 

@Alternatywa nie będzie mnie cisnęło jakieś gówno

-/-