Besi523 3 023 Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 Regulamin 1.6 [Jailbreak] 1. Zasady gry na serwerze 1.1 Niedozwolone jest wykorzystywanie wszelakich bugów/błędów na mapie, należy od razu zgłosić je do opiekuna bądź admina. 1.2 Zabronione jest reklamowanie innych serwerów bądź stron www. 1.3 Zabronione jest reklamowanie innych serwerów poprzez dodawanie tagów związanych z nimi. 1.4 Zabronione jest używanie wszelakich wspomagaczy. 1.5 Cheaty zgłaszamy przez u@, a nie przez say. 1.6 Zakazane jest uprzykrzanie gry sojusznikom 1.7 Zabronione jest podszywanie się pod adminów oraz graczy. 1.8 Zabroniona jest gra na grafice 16'bitowej oraz Software. 1.9 Zakazane jest podpowiadanie podczas zabaw. 1.10 Zakaz kampienia przy teleportach (TP) 1.11 Zakaz sojuszy gdy jest mniej niż 6 osób w TT 1.12 Osobą kampiącą jest osoba, która w pomieszczeniu lub w jednym miejscu czy podeście znajduje się więcej niż 15 sekund. Osoba kampiąca nie ma prawa do życzenia. 1.13 Modyfikowanie komendy cl_forwardspeed jest zakazane 2. Zasady zachowania na serwerze 2.1 Zakazane jest obrażanie graczy/używanie wulgaryzmów na serwerze. 2.2 Puszczanie muzyki, śmiesznych tekstów itp. przez mikro jest zakazane. 2.3 Zabronione jest prowokowanie do różnych typu kłótni oraz sporów. 2.4 Zakazane jest nadużywanie mikrofonu oraz spamowanie na chacie. 2.5 Zabronione jest używanie nicków obraźliwych, reklamujących, wulgarnych, tematyce rasistowskiej, itp. 2.6 Jeśli nie mamy mutacji, bądź skończonych 16-stu lat nie nadużywamy mikrofonu. 2.7 Zabronione jest kłócenie się z administracją. 3. Zasady Więźnia 3.1 Wiezień może słuchać się tylko i wyłącznie osoby prowadzącej. 3.2 Więzień ma prawo poprosić o powtórzenie polecenia tylko jeden raz w przypadku jego nie usłyszenia bądź nie zrozumienia. Po dalszych prośbach Klawisz nie jest zobowiązany do powtórzenia polecenia. 3.3 Wiezień ma obowiązek wykonywać dane polecenia. 3.4 Podczas przeszukiwania więźnia, więzień zobowiązany jest do bycia odwróconym plecami do Klawisza w przeciwnym wypadku może zostać zabity. 3.5 Więzień w każdym momencie ma prawo do zbuntowania się jednak musi liczyć się z szansą zginięcia. 3.6 Jeżeli wiezień odłączy się od grupy, ucieknie bądź będzie się chował przed klawiszami musi liczyć się z tym iż może zostać zabity. 3.7 Zbyt bliskie podchodzenie do Klawisza może zostać potraktowanie jako próba ataku/buntu przez co wiezień może zostać zabity. 3.8 Gdy zostanie zabity jeden z Klawiszy pozostała reszta więźniów jest zobowiązana do pozostania w pozycji buntu. Pozycja buntu - Pozycja, w której kucając patrzymy się maksymalnie w dół i mamy wtedy totalny bezruch. 3.9 Granaty są traktowane jako broń, strażnik ma prawo zabić więźnia który nie będzie chciał się ich pozbyć. 3.10 Zabronione jest przejeżdżanie pojazdem innych więźniów. Przejechanie kogoś ma konsekwencje wykonania freekilla. 3.11 Zabronione jest zabijanie innych więźniów chyba, że wymaga tego zabawa lub rozkaz osoby prowadzącej. 3.12 Więzień podczas rozkazów oraz zabaw nie ma prawa dobrowolnie oddalać się od grupy i przemieszać po mapie chyba, że dana zabawa tego wymaga. 3.13 3.13 Jeżeli więzień wejdzie do GR (GunRoom), klawisz ma nakaz go zabić. 3.14 W przypadku ożywienia więźnia przez admina gracz ten nie ma prawa zbuntować się. 3.15 Więzień który był AFK bądź uciekł ma prawo dołączyć do zabawy lub zostanie zabity ~ zależy to od woli prowadzącego. 3.16 Więzień ma zakaz podnoszenia broni oraz zmuszony jest do jej wyrzucenia gdy rozkaże tego klawisz, w innym przypadku zostanie zabity. 3.18 Więzień ma zakaz wpisywania w konsolę "kill" podczas zabaw. 3.19 Zakaz kampienia w celi oraz GR (GunRoom) podczas zabaw. 3.20 Podczas gdy prowadzący powtarza polecenia więźniowie są zobowiązani pozostać w bezruchu. 3.21 Więzień, który wygrał zabawę COD:MOD, która odbywa się w każdy piątek nie może zażyczyć sobie zabawy na sobotę. 4. Zasady Klawisza 4.1 Klawisze mają obowiązek posiadać sprawny i działający mikrofon. 4.2 Klawiszem może być osoba, która nie przeszła mutacji jeżeli sytuacja klawiszy tego wymaga oraz za zgodą prowadzącego. 4.3 Jeżeli prowadzący nie zgodzi się, by Klawisz, który nie posiada mutacji przebywał w drużynie Klawiszy, wtedy admin jest zobowiązany do przerzucenia takiej osoby do drużyny więźniów. 4.4 W przypadku CIĄGŁEGO braku posłuszeństwa więźnia można zabić go bez ostrzeżenia. 4.5 Klawisze mają obowiązek otworzyć cele przed upływem pierwszych 60 sekund gry w przeciwnym wypadku więźniom przysługuje FreeDay. 4.6 Klawisze są zobowiązani do pilnowania Więźniów. Klawisze mają zakaz biegania po mapie, bawienia bądź zwiedzania. 4.7 Jeżeli podczas przeszukiwania więźnia przez Klawisza okaże się, że wiezień ma broń Klawisz musi dać czas na wyrzucenie broni, a nie zabijać od razu. 4.8 Klawisz ma zakaz zabijana bądź obijania więźnia bez powodu. 4.9 Klawisz ma zakaz prowokowania więźniów np. poprzez za bliskie podchodzenie, wiezień ma prawo wtedy zaatakować, zabicie więźnia wiąże się z FreeKillem. 4.10 Klawisze mają zakaz okłamywania/żartowania sobie z więźniów w przypadku zabicia będzie to traktowanie jako FreeKill. 4.11 Klawisz ma zakaz dawania broni więźniowi (Nie tyczy się to w przypadku zabaw gdzie może być to potrzebne) 4.12 Klawisze mają zakaz kampienia w GR (GunRoomie) chyba, że wymaga tego zabawa. 4.13 Klawisze mają zakaz wydawania poleceń, od tego jest osoba prowadząca. 4.14 Klawisz jest zobowiązany do spełnienia życzenia więźnia. 4.15 Każdy Klawisz jest odpowiedzialny za swój czyn, nie można stosować odpowiedzialności grupowej. 4.16 Klawisz w razie niedomówień jest zobowiązany do wytłumaczenia graczowi za co został zabity. 4.17 Klawisz nie może dać zabawy w sobotę. 4.18 Dozwolone jest zajmowanie przez klawiszy pomieszczeń na FD pod warunkiem, że:- dany klawisz będąc w pomieszczeniu wypowie przez mikrofon słowa, którymi zajmie pomieszczenie np.: "Zajmuję to pomieszczenie",- pomieszczenie nie jest GR'em,- w pomieszczeniu znajduje się tylko jeden klawisz,- osoba nie wyjdzie z pomieszczenia do zakończenia FD, inaczej zajęte pomieszczenie jest wolne,- osoba na danym FD zajęła już inne pomieszczenie, dozwolone jest zajmowanie tylko jednego na jeden FD. 5. Zasady Prowadzącego 5.1 Bez mutacji nie mamy prawa grać jako Prowadzący. 5.2 Prowadzący ma obowiązek najpierw wydać polecenie, a następnie otworzyć cele. 5.3 Polecenia wydawane przez prowadzącego muszą być wykonywane od razu i bezzwłocznie. Wyjątkiem od tego punktu są polecenia wydawane przed otworzeniem cel - więzień na ich wykonanie ma 4 sekundy po otworzeniu cel. 5.4 Prowadzący ma zakaz rozpoczęcia kolejnej zabawy w przypadku gdy poprzednia nie została zakończona. 5.5 Prowadzący jest jeden na rundę, istnieje wyjątek w momencie kiedy zostanie zabity lub jeżeli reszta Klawiszy wyrazi na to zgodę wtedy może prowadzić ta sama osoba. 5.6 Prowadzący ma zakaz wydawania polecenia, które będzie skutkowało gwarantowaną śmiercią bądź więzień nie będzie w stanie go wykonać. 5.7 W przypadku kiedy prowadzący ginie wszystkie jego poprzednie polecenia zostają unieważnione to samo tyczy się w przypadku przekazania innej osobie prowadzenia. 5.8 Prowadzący ma zakaz faworyzowania jakiegoś gracza, każdy ma równe prawa. 5.9 Prowadzący musi wydawać polecenia które są zrozumiale dla pozostałych graczy. 5.10 Każdy rozkaz musi zostać przez prowadzącego odwołany jak np. bezruch. 5.11 W przypadku gdy prowadzący prowadzi monotonną rozgrywkę admin ma prawo do zmiany prowadzącego. 5.12 Prowadzący ma prawo zmienić się z innym klawiszem. 5.13 Prowadzący podczas zabawy "Wskaż kolegę do zabicia" może zezwolić na wybranie tylko jednej osoby w czasie trwania rundy. 5.14 Prowadzący ma zakaz dawania boksa w celi do tego służą specjalne pomieszczenia takie jak ring,itp. 5.15 Prowadzący może dać maksymalnie 2 zabawy w tygodniu. 5.16 Prowadzący ma prawo do wydania rozkazu bezruchu oraz totalny bezruch. Bezruch ~ Stanie w miejscu. Możliwe jest rozglądanie się, kucanie, skakanie w przeciwnym razie Klawisz ma prawo zabić. Totalny bezruch ~ Stanie w miejscu. Zakazane jest jakiekolwiek ruszanie się, rozglądanie, kucanie itp w przeciwnym razie Klawisz ma prawo zabić. 5.17 Prowadzący może przeprowadzić zabawę w „Wskaż osobę do przeżycia” tylko gdy jest mniej lub równo 6 osób. 5.18 Prowadzący ma obowiązek wytłumaczenia zabawy która nie znajduję się na stronie w spisie zabaw. 6. Zasady Życzeń 6.1 Ostatni więzień ma prawo do życzenia pod warunkiem, ze wykonywał wszystkie polecenia, nie zbuntował się lub prowadzący wyraził na to zgodę. 6.2 Życzenia które będą wymagały użycia cmd przeznaczonych dla admina nie będą spełniane. 6.3 Życzenie musi być możliwe do wykonania. 6.4 Można posiadać maksymalnie 1 życzenie na mapę. 6.5 Życzeniem nie może być większa ilość życzeń. 6.6 Życzenie nie może dotyczyć zabicia innego gracza bądź dania mu jakiś przywilejów. 6.7 Klawisze nie mogą zabić się podczas życzenia. 6.8 Więzień ma zakaz celowego przedłużania życzenia ~ np. poprzez bieganie po mapie, rozmawianie z graczami. 6.9 Gdy wiezień wypowie życzenie, a następnie zabije klawisza LUB jeżeli zabije i wybierze życzenie ~ życzenie zostaje anulowane. 6.10 Każdy gracz może wybrać FreeDay raz na mapę. 6.11 Wiezień na wypowiedzenie swojego życzenia ma 30 sekund w przeciwnym wypadku klawisz może zabić więźnia. 6.12 W momencie gdy więzień otrzymuje życzenie od strażnika prowadzącego zakańczają mu się wszystkie zabawy i odwołują wszystkie nakazy i zakazy. 6.13 Więzień, który ma życzenie ma zakaz brania go na zapas lub zażyczyć sobie czegoś, co miałoby być spełnione w dniu innym niż aktualny i następny. 7. Zasady FreeDay 7.1 FreeDay jest w każdą niedzielę lub gdy wiezień wybierze go jako życzenie. 7.2 Więzień ma prawo wybrać jako życzenie "FreeDay" dla wszystkich więźniów. 7.3 Wiezień podczas FreeDay może robić to na co ma ochotę oprócz chodzenia do GR i leczenia się. 7.4 Prowadzący podczas FreeDay nie może wydawać poleceń. 7.5 Klawisze nie mogą kampić w GR. 7.6 Ostatni gracz na FreeDay nie ma życzenia. 7.7 Za zabicie Klawisza podczas FreeDay (niedziela) skutkuje się zabiciem wszystkich więźniów. Jeśli jednak był to wymuszony freeday w zwykły dzień, zasadę się nie stosuje. 8. Kary za poszczególne wykroczenia 8.1 Kultura osobista: Upomnienie -> Kick -> Ban 30-3 h-> Ban 24 h -> Ban 1 wk 8.2 Obrażanie graczy: Ban 10 min -> Ban 2h -> Ban 1 wk 8.3 Celowe wykorzystywanie bugów/błędów mapy: Ban 1-3 h 8.4 FreeKill: Ban 30-3 h -> Ban 24 h -> Ban 1 wk -> Ban permanentny 8.5 Wchodzenie do CT bez sprawnego mikrofonu bądź bez mutacji: Przeniesienie -> Ban 15min -> Ban 1h 8.6 Reklamowanie innych sieci bądź stron www: Ban Permanentny 8.7 Używanie różnego rodzaju wspomagaczy (cheatów lub innych programów): Ban Permanentny 8.8 Prowokowanie do różnych typu kłótni oraz sporów: Ban 30-3 h 8.9 Utrudnianie gry: Ban 10- 3 h 8.10 Wysoki ping: Kick -> Ban 10-30 min 8.11 Nadużywanie mikrofonu lub say: Kick -> Ban 10-1 h (ewentualnie mute lub gag) 8.12 Wulgarne/ obraźliwe nicki: Ban 30 min 8.13 Podszywanie się pod Admina/gracza: Ban permanentny 8.14 Spam na u@: Ban 10 min 8.15 Brak mutacji: Mute 8.16 Kłócenie się z administracją: Ban 10 min 8.18 Kampienie: Upomnienie -> Kick -> Ban 30 min 8.19 Nagminne wchodzenie do CT mimo kickow: Kick -> Ban 30-5 h 8.20 Podpowiadane podczas zabaw: Ban 30 min 8.21 Nadużywanie radia JB: Upomnienie -> Kick -> Ban 5-30 min 8.22 Wchodzenie na TXT: Kick -> Ban 30 min 8.23 Wpisywanie kill'a w CT podczas freeday: Kick -> Ban 30 min 8.24 Używanie auto bh na zabawach takich jak: Ganiany lub Berek: Ban 30 min 8.25 Puszczanie denerwujących dźwięków przez mikrofon: Ban 5-30 min 8.26 Używanie pojazdów na zabawach: Ban 30-1h 8.27 Faworyzacja graczy: Kick -> Ban 30 min -> Ban 1 h 8.28 Kampienie przy teleportach (TP): Upomnienie -> Kick -> Ban 30 min 8.29 Zawieranie sojuszy gdy jest mniej niż 6 osób w TT: Upomnienie -> Slay 8.30 Dawanie zabawy w sobotę: Upomnienie -> Kick -> Ban do 30 min 9. Free Kill FreeKill jest zakazany. W przypadku bezpodstawnego zabicia: - Jest możliwość poproszenia admina o ożywienie (Jeżeli takowy jest na serwerze) - Klawisz ma 30 sekund na przeproszenie za popełniony błąd oraz zabicie się w taki sposób aby nikt z więźniów nie otrzymał broni w przeciwnym razie dany gracz otrzymuje bana. - W przypadku kiedy wiezień zabije innych więźniów gracz otrzymuje bana. 10. Opis zabaw oraz zasady 1. KillDay - KillDay to gra która polega na tym, że więźniowie dostają broń i muszą nawzajem się zabijać. - Zakaz kampienia - Zakaz unikania walki - Można posiadać sojusz w maksymalnie 2 osobowych grupach - Ostatni więzień otrzymuje życzenie 2. Berek - Berek to gra która polega na tym, że klawisz łapie więźniów i ich zamraża, pozostali więźniowie mogą rozmrażać innych więźniów. - zakaz kampienia 3. Chowany - Chowany to gra która polega na tym, że trzeba schować się w dowolnym miejscu na mapie - W przeciągu 60 sekund trzeba znaleźć odpowiednią dla siebie kryjówkę - Ostatni więzień ma życzenie - Klawisze podczas tej zabawy mają obowiązek być w GR (GunRoom) 4. Ganiany - Ganiany to zabawa która polega na tym, że Klawisze gonią oraz przy pomocy paralizatora zabijają więźniów - Zakaz kampienia - Ostatni więzień ma życzenie 6. Wojna Gangów - Wojna gangów to zabawa która polega na tym, że jest się podzielonym na dane grupy, a im przydzielone kolory. Po 2 minutach zaczyna się walka między kolorami. Walki trwają aż do pozostania ostatniej osoby - Zakaz kampienia 8. Rekin - Więźniowie zamieniają się w rekinów którzy mają za zadanie znaleźć oraz zabić chowających się klawiszy na całej mapie przy pomocy noclip'a. Pamiętaj, że Klawsz może korzystać z broni i Cie zabić! - Zakazuje się dawania zabawy w czwartki i soboty gdyż więzień dostanie duszka to jest killday lub freeday także duszek przepada. - Klawisze mają czas na ukrycie się przez 30 sekund, a więźniowie w tym czasie bezruch w celach. - Można kampić w jednym pomieszczeniu - Ostatni więzień otrzymuje duszka 9. Paintball - Paintball to zabawa w której więźniowie posiadają broń i walczą między sobą.- Zakaz kampienia/leczenia się.- Zakaz grania w sojuszu - Ostatni więzień otrzymuje życzenie 10. Polowanie - Powolanie to zabawa która polega na tym, że TT ucieka przed CT. Można używać auto BH oraz kampić się. - CT ma zakaz kampienia - Zakaz leczenia się. - Ostatni więzień ma życzenie. 11. Chuck Noriss - Chuck Noriss to zabawa która polega na tym, że więźniowie otrzymują na start 1000 hp oraz dostają M249(krowę). Muszą walczyć między sobą - Zakaz kampienia/leczenia się - Sojusze maksymalnie 2-osobowe - Ostatni więzień ma życzenie 12. Ninja's - Ninja's tp zabawa która polega na tym, że więźniowie stają się niewidzialni oraz muszą zabijać klawiszy którzy mają po 500 hp wraz z TMP - Zakaz kampienia/leczenia się - Zakaz unikania walki - Zakaz brania borni z GR(bugowanie broni) Copyright by Queen Besiałke dla Cs-Classic.pl. Zakaz kopiowania Opiekun lub administrator zastrzega sobie prawo do edycji niniejszego regulaminu w każdym momencie, nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania. 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi