Skocz do zawartości

[PRZYJĘTE]Podanie - Rocket ☜☆☞


RocketAsh

Rekomendowane odpowiedzi

1. Nick: Rocket  ☜☆☞

2. Imię: Michał

3. Wiek: 23

4. Znajomość Sourcebans (1-10): 1 (Ale szybko się uczę i myślę że Jaskier mi pomoże:P)

5. Sprawny i działający mikrofon**: TAK xD

6. Składka (tak/nie): TAK xD

7. Link do swojego GameMe**: http://classicffa.gameme.com/playerinfo/366744

8. Parę słów o sobie **: Mam na imię Michał mam 23 lata i pochodzę z Bytomia (Śląsk niedaleko Katowic), Pracuje w Tesco na dziale świeżej żywności jako Magazynier ogólnikowo jeżdżę sobie przez 8 godzin wózkiem widłowym xD. Interesuje się Samochodami, Turystyką, Grami, Sportem, Kuchnią :). Gram w Cs'a od 2001 roku z przerwami.

9. Dlaczego chciałbyś zostać administratorem**: Dlatego że lubię być Adminem nie z tego powodu że "Admin ma władzę" tylko dlatego że nienawidzę ludzi którzy psują tą grę jak np: Cziterzy albo ludzie którzy "trollują", a najbardziej wkurza mnie jak ktoś się wydziera przez mikrofon w czasie gry. Jak grałem w 1.6 i byłem Adminem na innych serwerowniach to H@ mnie chwalili bo umiałem rozwiązać spór pomiędzy graczami i nie miałem wymówki jak trzeba było wejść na serwer żeby zrobić porządek.

10. Steam_ID:STEAM_0:0:117207261

11. Ile czasu możesz poświecić na serwerze: Od 1 do 4 godzin dziennie teraz więcej bo jestem na l4 ale jak pracuje to mnie więcej 2-3 godziny dziennie.

12. W jakich godzinach grasz? (Dni robocze, weekendy): Dni robocze 16:22 (z przerwami) i weekend 15-23 (również z przerwami)

13. Staż w Counter-Strike Global Offensive: Około 180 H

13. Czy posiadałeś już admina? (nie podajemy linków): W Cs Go nie ale jak pisałem wyżej miałem go w 1.6

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem na tak.

 

+ogranięty

+często go widać na serwerze

+wiek

 

 

sm jest bardzo podobny do amx, więc problemu nie powineś mieć. Ja również mogę pomóc. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem na TAK/ Okres próbny

- Wiek