Skocz do zawartości

[JB CS:GO] Propozycje Ogólne


-_-

Rekomendowane odpowiedzi

  • Właściciel
W dniu 4.06.2021 o 20:29, Erwin Rommel4Ever napisał:

Propozycje kilku nowych ras do CodMod Day, gdyż obecnie wybiera się tak naprawdę tylko cztery najlepsze a chyba nie taki jest cel zabawy.

Bandyta
- XM1014, R8 Rewolwer
- Kevlar + Hełm
- 200hp


Partyzant 
- GailAr, Glock18

- Kevlar 
- Zwiększony speed

 - 125hp

Policjant
- MP9, USP-S, Tarcza Balistyczna
- Kevlar + Hełm
- 175hp

Nie wiem czy dobrymm jest dodawanie kolejnych klas, bo dłuzej  będziecie wybierać niż grać. Może lepiej podać tutaj te, które nie są grywalne i zdecydować o ich ulepszeniu, albo osłabieniu tych dobrych

W dniu 10.06.2021 o 22:19, offen napisał:

Głośność nowych nutek na zabawach jest zbyt wysoka moim zdaniem, powinno być to ściszone przynajmniej o połowę

Zyxel ma tutaj działać

 

Zapraszam Was do zgłaszania kolejnych zmian, zwłaszcza jeśli tyczą się tego co aktualnie jest na serwerze. Warto by było zadbać oto co mamy już na serwerze i jak najbardziej usprawnić grę oraz ułatwić ją nowym graczom. Aktualnie na celowniku jest oczywiście praca nad kontrabandami

  • Like 2
  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Proponuje dodać różne skórki więźniów i policjantów dla vipów i svipów po strone tt jak i ct moim zdaniem będzie to fajnie wyglądać

dodać dla ct tarczę balistyczną

Dodać do sklepu dla tt
na rundę Deagle np z 7 ammo za 8k respektu

losową niewidzialność czyli ze ktoś kupuje niewidzialność np za 10k respektu i ma ją od 1 do 10 sekund 

Dodać otwieranie cel za respekt

dodać na 1 rundę awp z 1 nabojem za respekt 

Edytowane przez Kapioo
  • Like 1
  • Zmieszany 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.06.2021 o 12:52, Kapioo napisał:

Proponuje dodać różne skórki więźniów i policjantów dla vipów i svipów po strone tt jak i ct moim zdaniem będzie to fajnie wyglądać

Nie widzę tego, zaraz będzie płacz, że ktoś zabija po skinie.

W dniu 23.06.2021 o 12:52, Kapioo napisał:

Dodać do sklepu dla tt
na rundę Deagle np z 7 ammo za 8k respektu

losową niewidzialność czyli ze ktoś kupuje niewidzialność np za 10k respektu i ma ją od 1 do 10 sekund 

Dodać otwieranie cel za respekt

dodać na 1 rundę awp z 1 nabojem za respekt 

I tak teraz nie ma problemu żeby się zbuntować, a to tylko bardziej ułatwiłoby sprawę. 

Zapraszam do składania kolejnych propozycji, jak chcecie zmianę piosenek na zabawach to też z chęcią zobaczę wasze propozycje.

Edytowane przez ZyXeel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dodać tarczę balistyczną dla ct

dodać skiny dla tt i ct każdy tt ma takiego samego skina np w pomarańczowych strojach lub czarno białych nadało by to takiego starego klimatu

ściszyć trochę muzykę na zabawach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, Kapioo napisał:

dodać tarczę balistyczną dla ct

dodać skiny dla tt i ct każdy tt ma takiego samego skina np w pomarańczowych strojach lub czarno białych nadało by to takiego starego klimatu

ściszyć trochę muzykę na zabawach

Co do tarczy to nie. Myślę że skiny nie mają sensu ale można pomyśleć. A co do muzyki to zostanie ona zmieniona na dniach. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, ZyXeel napisał:

Co do tarczy to nie. Myślę że skiny nie mają sensu ale można pomyśleć. A co do muzyki to zostanie ona zmieniona na dniach. 

Ja myśle ze skiny można dodać jak najbardziej ponieważ nie będzie płaczu że po skinach i nada to takiego starego klimatu jb

  • Like 1
  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Zbuffowanie klasy "Komandos" na CodModzie, jest ona tak słaba w porównaniu do innych klas, że jeszcze nigdy nie widziałem żeby ktoś ją wybrał.

(ewentualnie dodanie jej pół-niewidzialności jak to jest na prawdziwym codmodzie)

 

Usunięcie z puli map mapę jb_meows_rats. Jest ona specyficzna, niepotrzebnie wielka, niedopracowana i nikt nigdy nie chce jej wybierać. Dodatkowo gdy wyjdzie się na niej z secreta w celi, zaczyna grać bardzo głośna muzyka której chyba nie da się zastopować i trzeba czekać aż się skończy. Według mnie ta mapa jest niegrywalna i powinna być zastąpiona jakąś inną, lubianą przez graczy mapą.

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, łot a siet napisał:

Zbuffowanie klasy "Komandos" na CodModzie, jest ona tak słaba w porównaniu do innych klas, że jeszcze nigdy nie widziałem żeby ktoś ją wybrał.

(ewentualnie dodanie jej pół-niewidzialności jak to jest na prawdziwym codmodzie)

 

Usunięcie z puli map mapę jb_meows_rats. Jest ona specyficzna, niepotrzebnie wielka, niedopracowana i nikt nigdy nie chce jej wybierać. Dodatkowo gdy wyjdzie się na niej z secreta w celi, zaczyna grać bardzo głośna muzyka której chyba nie da się zastopować i trzeba czekać aż się skończy. Według mnie ta mapa jest niegrywalna i powinna być zastąpiona jakąś inną, lubianą przez graczy mapą.

Dwie mapy zostały zmienione jb_fentex_fix i jb_meows_rats . Co do komandosa to się zastanowię i zobaczymy. 

Edytowane przez ZyXeel
  • Zmieszany 1
  • Uwielbiam 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Propozycja zabawy dla TT

Lucky Luke

Każdy TT dostaje po rewolwerze i minutę na rozbiegnięcie się po mapie, po upłynięciu minuty zaczyna się KD ale z takim mykiem, że z rewolwerów można strzelać tylko i wyłącznie z PPM (Alternatywnego strzału/Szybkiego strzału).

Zasady:
-Zakaz kampienia
-Zakaz sojuszy
-Ostatni więzień ma życzenie

  • Like 2
  • Haha 1
  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, to ja. Przychodzę tutaj z pomysłem zmiany klas na zabawie CodMod. Można więc powiedzieć, że kontynuuję pomysł osobnika powyżej.

Może wrzucę tutaj listę wszystkich klas, może będzie łatwiej wszystko zrozumieć:

1. Snajper (AWP+HE | 150HP)

2. Komandos (Deagle | 100HP | SZYBKI | MNIEJSZA GRAWITACJA)

3. Strzelec Wyborowy (AK47 + SMOKE + HE + KEVLAR | 200HP)

4. Obrońca (M249 + HE + KEVLAR + HEŁM | 250HP)

5. [VIP] Elitarny Snajper (AWP + DEAGLE + HE +KEVLAR + HEŁM | 200HP | CICHE KROKI)

6. [SVIP] Grenadier (M4A1 + HE | 150HP | SZYBKI | NIESKOŃCZONA ILOŚĆ HE)

Dobra, przechodząc do tego co najważniejsze, to zamiast usuwać/dodawać klasy do tej zabawy, podam propozycję, co można zmienić.

1. Klasa Snajper podobnie co klasa Komandos trochę odstaje od innych. Nie jest łatwo wygrać nią kogoś zabić, a co dopiero wygrać zabawy. Wystarczy, że spotkasz kogoś, kto ma Grenadiera, czy strzelca wyborowego i leżysz. Proponuję dać tej klasie zamiast AWP i granatu, scouta i jakiś szybki pistolet, taki jak tec. Zamiast dawać na siłę pistolet można również dodać menu po wybraniu klasy, gdzie można wybrać sobie własny pistolet. Oprócz broni dodać klasie szybkości, oraz dać jej nieskończoną ilość amunicji, zarówno do głównej broni, jak i do pistoletu. 

Snajper (SCOUT + PISTOLET | 200HP | SZYBKI | NIESKOŃCZONA ILOŚĆ AMUNICJI)

2. O klasie Komandos już wspomniał jeden kolega. No nie da się ukryć, że nie jest za bardzo lubiana wśród graczy i jest zwykle pomijana. Może zamiast deagla dać tej klasie jakąś szybszą broń, z którą można biegać i strzelać? Zwiększyć mu szybkość, bo ona niby jest, ale mało odczuwalna moim zdaniem, to samo z mniejszą grawitacją. Myślę, że HP też można dodać trochę tej klasie.

Komandos (MP9 | 150HP | SZYBKI | MNIEJSZA GRAWITACJA)

3. To jest ta klasa, która jest raczej sama w sobie dosyć mocna, przyjemna i często wybierana, Więc raczej nie wymaga jakichś potężnych zmian.

Strzelec wyborowy (AK47 + SMOKE + HE + HEVLAR | 200HP)

4. Pograłem trochę obrońcą i zauważyłem, że ta klasa jest raczej zbalansowana i podobnie co Strzelec wyborowy nie wymaga dużych zmian. Można mu zmniejszyć HP do 200 a dodać mu np. odporność na upadek czy odporność na DMG  z granatów.

Obrońca (M249 + HE + KEVLAR + HEŁM | 200HP | ODPORNOŚĆ NA DMG)

5. O tej klasie trochę myślałem, bo jest klasą VIP. Pomyślałem, że można dać ją jako zwykłą klasę, którą mogą używać też gracze bez żadnej płatnej rangi. Oprócz tego nie wymaga chyba wielkich zmian.

Elitarny Snajper (AWP + DEAGLE + HE +KEVLAR + HEŁM | 200HP | CICHE KROKI)

6. Skoro klasa wyżej miałaby zostać zmieniona z klasy VIP na zwykłą klasę, podobnie powinno być w tym przypadku. Klasa Grenadier zamiast być klasą dla samych SVIP, powinna być dana też jako klasa dla VIP. Klasa jest dosyć silna, ale strasznie papierowa, jak doda się do tego rasę typu Czarny, staje się jeszcze gorsza. Powinna mieć dodany jakiś mocniejszy DMG dla broni i kamizelkę

[VIP] Grenadier (M4A1 + HE + KEVLAR | 150HP | SZYBKI | NIESKOŃCZONA ILOŚĆ HE)

I generalnie to wszystko, w jednej klasie zmieniło się więcej, w drugiej mniej, ale w każdej coś się znajdzie. Są to oczywiście tylko propozycje i jak coś komuś nie pasuje, może mnie poprawić czy coś, elo.

 

  • Like 8
  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
W dniu 19.07.2021 o 21:23, xxBrunet napisał:

dodajcie możliwość wyłączenia muzyki z zabaw na zawsze a nie cały czas trzeba wyłączać

Dzięki, dodałem to do listy rzeczy w nowej wersji jailbreak

 

Zapraszam Was do zgłaszania kolejnych propozycji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
W dniu 19.07.2021 o 13:32, Medve napisał:

Cześć, to ja. Przychodzę tutaj z pomysłem zmiany klas na zabawie CodMod. Można więc powiedzieć, że kontynuuję pomysł osobnika powyżej.

Może wrzucę tutaj listę wszystkich klas, może będzie łatwiej wszystko zrozumieć:

1. Snajper (AWP+HE | 150HP)

2. Komandos (Deagle | 100HP | SZYBKI | MNIEJSZA GRAWITACJA)

3. Strzelec Wyborowy (AK47 + SMOKE + HE + KEVLAR | 200HP)

4. Obrońca (M249 + HE + KEVLAR + HEŁM | 250HP)

5. [VIP] Elitarny Snajper (AWP + DEAGLE + HE +KEVLAR + HEŁM | 200HP | CICHE KROKI)

6. [SVIP] Grenadier (M4A1 + HE | 150HP | SZYBKI | NIESKOŃCZONA ILOŚĆ HE)

Dobra, przechodząc do tego co najważniejsze, to zamiast usuwać/dodawać klasy do tej zabawy, podam propozycję, co można zmienić.

1. Klasa Snajper podobnie co klasa Komandos trochę odstaje od innych. Nie jest łatwo wygrać nią kogoś zabić, a co dopiero wygrać zabawy. Wystarczy, że spotkasz kogoś, kto ma Grenadiera, czy strzelca wyborowego i leżysz. Proponuję dać tej klasie zamiast AWP i granatu, scouta i jakiś szybki pistolet, taki jak tec. Zamiast dawać na siłę pistolet można również dodać menu po wybraniu klasy, gdzie można wybrać sobie własny pistolet. Oprócz broni dodać klasie szybkości, oraz dać jej nieskończoną ilość amunicji, zarówno do głównej broni, jak i do pistoletu. 

Snajper (SCOUT + PISTOLET | 200HP | SZYBKI | NIESKOŃCZONA ILOŚĆ AMUNICJI)

2. O klasie Komandos już wspomniał jeden kolega. No nie da się ukryć, że nie jest za bardzo lubiana wśród graczy i jest zwykle pomijana. Może zamiast deagla dać tej klasie jakąś szybszą broń, z którą można biegać i strzelać? Zwiększyć mu szybkość, bo ona niby jest, ale mało odczuwalna moim zdaniem, to samo z mniejszą grawitacją. Myślę, że HP też można dodać trochę tej klasie.

Komandos (MP9 | 150HP | SZYBKI | MNIEJSZA GRAWITACJA)

3. To jest ta klasa, która jest raczej sama w sobie dosyć mocna, przyjemna i często wybierana, Więc raczej nie wymaga jakichś potężnych zmian.

Strzelec wyborowy (AK47 + SMOKE + HE + HEVLAR | 200HP)

4. Pograłem trochę obrońcą i zauważyłem, że ta klasa jest raczej zbalansowana i podobnie co Strzelec wyborowy nie wymaga dużych zmian. Można mu zmniejszyć HP do 200 a dodać mu np. odporność na upadek czy odporność na DMG  z granatów.

Obrońca (M249 + HE + KEVLAR + HEŁM | 200HP | ODPORNOŚĆ NA DMG)

5. O tej klasie trochę myślałem, bo jest klasą VIP. Pomyślałem, że można dać ją jako zwykłą klasę, którą mogą używać też gracze bez żadnej płatnej rangi. Oprócz tego nie wymaga chyba wielkich zmian.

Elitarny Snajper (AWP + DEAGLE + HE +KEVLAR + HEŁM | 200HP | CICHE KROKI)

6. Skoro klasa wyżej miałaby zostać zmieniona z klasy VIP na zwykłą klasę, podobnie powinno być w tym przypadku. Klasa Grenadier zamiast być klasą dla samych SVIP, powinna być dana też jako klasa dla VIP. Klasa jest dosyć silna, ale strasznie papierowa, jak doda się do tego rasę typu Czarny, staje się jeszcze gorsza. Powinna mieć dodany jakiś mocniejszy DMG dla broni i kamizelkę

[VIP] Grenadier (M4A1 + HE + KEVLAR | 150HP | SZYBKI | NIESKOŃCZONA ILOŚĆ HE)

I generalnie to wszystko, w jednej klasie zmieniło się więcej, w drugiej mniej, ale w każdej coś się znajdzie. Są to oczywiście tylko propozycje i jak coś komuś nie pasuje, może mnie poprawić czy coś, elo.

 

Wezmę to pod uwagę przy pisaniu COD MOD na nową wersję JB

 

Zamykam temat, ponieważ doszło do zmian w działach i temat nie ma już sensu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • -_- zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności