ωιncнєѕтєr 1 310 Opublikowano 17 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2015 (edytowane) Wzór: Wiek: 15 Ilość spędzanego czasu na forum (w godzinach)?: Praktycznie cały dzień sprawdzam forum w jakiś tam odstępach czasowych. Doświadczenie na podobnym stanowisku: Niestety nie. Dlaczego akurat Ty?: Powinienem zostać przyjęty na te stanowisko, ponieważ z tego co się orientuje nie ma obecnie żadnego gamera na forum, dlatego niektóre działy są troszeczkę zaniedbane. W gry, o tematyce których są działy przegrałem bardzo dużo. Metin2 był jedną z pierwszych, jak nie pierwszych gier, w które zacząłem grać. Zaczełem w niego grać koło 6lat temu, skończyłem pare miesięcy temu ze względu na słaby poziom serwerów. Między czasie grałem również w CS 1.6, grałem w niego coś koło 2lat, następnie przerzuciłem się na CS:GO, w którego gram od 1,5 roku. Czuje, że mam doświadczenie w tych grach, i będę umiał pomagać użytkownikom w razie jakiś problemów z wymienionych wyżej tytułów. Co chciałbyś wnieść jako Gamer?: Przede wszystkim chciałbym zrobić porządek w działach, ponieważ wiele tematów nie zostało zamknięte, oraz niektóre nie powinny się znajdować w tym dziale. Zrobiłbym tematy zbiorcze przykładowo w Metinie przydałby się temat zbiorczy o tematyce: "Szukam serwera". Wiem, że moja aktywność w dziale "Metin2" nie jest powalająca, ale poprawie się i ją poprawie, aby była mniej więcej taka jaką utrzymuję w dziale eSport & CS:GO. Jakim działem chciałbyś się zająć?(GRY): CS:GO oraz o ile to możliwe to Metin2. Wymagania: Co najmniej 2 dni spędzone na forum ✔Przynajmniej 30 postów napisanych na forum ✔Konto na forum powyżej dwóch tygodni ✔Chęć pomagania innym użytkownikom ✔Czyste konto (Brak warnów) ✔Dobra znajomość regulaminów forum ✔Dobra znajomość zasad ortografii i interpunkcji ✔Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku ✘ Czego oczekujemy od Gamer'ow: Dużej aktywności w życiu forum ✔Podstawowa znajomość regulaminów panujących na forum ✔Wdrażanie różnego rodzaju