Skocz do zawartości

[PRZYJĘTE][GAMER] ωιncнєѕтєr


ωιncнєѕтєr

Rekomendowane odpowiedzi

Wzór:
Wiek: 15
Ilość spędzanego czasu na forum (w godzinach)?: Praktycznie cały dzień sprawdzam forum w jakiś tam odstępach czasowych. 
Doświadczenie na podobnym stanowisku: Niestety nie.
Dlaczego akurat Ty?: Powinienem zostać przyjęty na te stanowisko, ponieważ z tego co się orientuje nie ma obecnie żadnego gamera na forum, dlatego niektóre działy są troszeczkę zaniedbane.
W gry, o tematyce których są działy przegrałem bardzo dużo. Metin2 był jedną z pierwszych, jak nie pierwszych gier, w które zacząłem grać. Zaczełem w niego grać koło 6lat temu, skończyłem pare miesięcy temu ze względu na słaby poziom serwerów. Między czasie grałem również w CS 1.6, grałem w niego coś koło 2lat, następnie przerzuciłem się na CS:GO, w którego gram od 1,5 roku. Czuje, że mam doświadczenie w tych grach, i będę umiał pomagać użytkownikom w razie jakiś problemów z wymienionych wyżej tytułów. 
Co chciałbyś wnieść jako Gamer?: Przede wszystkim chciałbym zrobić porządek w działach, ponieważ wiele tematów nie zostało zamknięte, oraz niektóre nie powinny się znajdować w tym dziale. Zrobiłbym tematy zbiorcze  przykładowo w Metinie przydałby się temat zbiorczy o tematyce: "Szukam serwera". Wiem, że moja aktywność w dziale "Metin2" nie jest powalająca, ale poprawie się i ją poprawie, aby była mniej więcej taka jaką utrzymuję w dziale eSport & CS:GO.
Jakim działem chciałbyś się zająć?(GRY): CS:GO oraz o ile to możliwe to Metin2.
 
Wymagania:

Co najmniej 2 dni spędzone na forum ✔
Przynajmniej 30 postów napisanych na forum ✔
Konto na forum powyżej dwóch tygodni ✔
Chęć pomagania innym użytkownikom ✔
Czyste konto (Brak warnów) ✔
Dobra znajomość regulaminów forum ✔
Dobra znajomość zasad ortografii i interpunkcji ✔
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku ✘

 
Czego oczekujemy od Gamer'ow:

Dużej aktywności w życiu forum ✔
Podstawowa znajomość regulaminów panujących na forum ✔