Skocz do zawartości

[PRZYJĘTE]Podanie [jeste cygan ]


jeste cygan

Rekomendowane odpowiedzi

1. Nick: jeste cygan,

2. Imię: Sebastian ,

3. Wiek: 21 (Pewnie a nie udawane xDD ) ,

4. Znajomość AMX (1-10):  9 ,

5. Sprawny i działający mikrofon: Oczywiście,

6. Składka (tak/nie): TAK ,

7. Link do swojego GameTracker'a**: http://www.gametracker.com/player/jeste%20cygan/193.33.177.101:27156/(szybko nadrabiam godzinki ) ,

8. Parę słów o sobie **: Mam na imię Sebastian mam 21 lat. Mieszkam w Gdańsku ^^ Mam 2 zawody (Kucharz oraz Elektronik) Aktualnie pracuję jako Kucharz ^^ Jestem osoba z humorem, lubię pomóc innym ;) To chyba tyle co mogę o sobie napisać :D ,

9. Dlaczego chciałbyś zostać administratorem**: Jestem ogarniętą osoba, miałem już tu admina, mam kulturę osobistą, Humor jest, chęć sprawdzania cheaterów jest :D Zgłaszam czeaterów i się nie mylę :P ,

10. Czy posiadasz STEAM? (TAK/NIE) jeżeli tak, podaj STEAM_ID: STEAM_0:0:113685733 ,

11. Ile czasu możesz poświecić na serwerze: 4-5 CODZIENNIE ,

12. W jakich godzinach grasz? (Dni robocze, weekendy): CODZIENNIE po 4-5h ,

13. Staż w Counter-Strike 1.6: 6-7 jakoś tak :D ,

14. Czy posiadałeś już admina? (nie podajemy linków): TAK, posiadałem admina i na tej sieci również :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Razi mnie w twoim podaniu brak interpunkcji... Do tego dochodzi jeszcze spacja przed interpunkcją damn! Weź to popraw ;-;.

No dobrze, więc do rzeczy.

Gracz aktywny, znany niejako z dobrej bądź złej strony... Widać, że Ci zależy, posiadasz steam co idzie Ci na duży plus. Na dodatek duża aktywność na serwerze.
Gracz stosunkowo słaby, rzekłbym "wannabe", ale na cheat'ach coś się tam zna. Pomimo faktu, że podanie jest paskudne, to będę na tak. Powodzenia cyganie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Automatycznie wygenerowana wiadomość.

Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów.

 

Twoje podanie zostało przyjęte.