AWPierdol chcesz? 3 Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 1. Nick:AWPierdol chcesz? 2. Imię:Daniel 3. Wiek:17 4. Twój Gametrack (Link):http://www.gametracker.com/player/AWPierdol%20chcesz%3F/31.186.82.184:27691/ 5. Twój Banid (Link/-):- 6. Mikrofon (Tak/Nie):Tak 7. Składka (Tak/Nie):Tak 8. Znajomość AMX (Brak/Dost./Bdb./Wzor./Wzor.+)*:Bdb. 9. Staż oraz doświadczenie w grze Counter-Strike 1.6:Gram w Counter Strike od 6 lat 10. W jakich godzinach najczęściej grasz?: Od 15-20 11. Ile czasu możesz poświęcić na serwerze?:Cały wolny czas chodz czasem może mnie nie byc przez nauke 12. Opisz Siebie oraz napisz czemu akurat Ty masz zostać adminem: Gram dużo na tym serwerze i czasem trafiają sie osoby które grają na tzw. Wspomagaczach i nie ma admina. W tym fachu mam spore doświadczenie pełniłem tą role niejednokrotnie i zawsze zarówno gracze jak i własciciele nie mieli do mnie żadnych zastrzeżeń. AMX jest mi dobrze znany niejednokrotnie z niego korzystałem. Na serwerze znam praktycznie wszystkich stałych bywalców i dobrze się mi z nimi fraguje i rola admina jeszcze bardziej nam tą role ułatwiła. Liczę na pozytywne rozpatrzenie mojego podania. AWPierdol chcesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzechuNorth 190 Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 Nie wiem, czy taki nick jak twój jest odpowiedni by być Administratorem tej sieci. Administrator to osoba, którą ludzie powinni naśladować. Nie masz wystarczającej liczby postów. Jak dla mnie konto dla podania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QubaS 263 Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 konto widmo... jesteś zbyt tajemniczy Chyba za wcześnie na podanie o Admina? Daj się poznać na forum i w grze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...