KalaGamer 14 Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 Siemanko! Mam parę propozycji odnośnie naszego serwera oto one: - Dodanie paru nowych zabaw: * Zombie - TT jest zombi i zabija CT (tt ma tylko piesci)- Jeżeli TT zabije CT to dostaje fd na następna rundę- TT ma rożne moce: E - chodzenie po ścianach, CTRL - longjump- TT ma 1000hp i inny model *AWP DAY ONLY HS (+ zmieniony model AWP) -Zabawa polega na tym, że więźniowie otrzymują awp(zmieniony model) i po 40 sekundach walczą między sobą. Zabawa jest utrudniona, aby się zabić trzeba trafić przeciwnika w głowę (OH) *Szybki jak błyskawica -TT mają scouty bez zooma z ammo, CT mają 5hp, tylko nóż i zabijają na raz. Żadna z drużyn nie może podnieść broni. Ostatnia Reakcja - Zabawa polega na tym, że klawisz wydaje polecenie "Ostatnia reakcja ...." osoba, która wykonała ostatnia dany rozkaz ginie. Klawisz wobec wątpliwości może powtórzyć. Np: Klawisz mówi: Ostatnia reakcja podskocz. Osoba, która podskoczyła ostatnia ginie. (polecenia mogą być różne "Ostatnia reakcja kucnij", itd.) Pierwsza Reakcja - Zabawa polega na tym, że klawisz wydaje polecenie "Pierwsza reakcja ...." osoba ,która wykonała polecenie jako pierwsza wygrywa. Taka osoba może wybierać osoby do zabicia (maks 3), wybrać zabawę, itd. Np: Klawisz mówi : Pierwsza reakcja podskocz, osoba która podskoczyła pierwsza wygrywa. (Polecenia mogą być różne "Pierwsza reakcja kucnij", itd.) Słówka - Zabawa polega na tym, że prowadzący podaje słowo do napisania. Osoba, która napisała je jako pierwsza - wygrywa (Może wybrać osoby do zabicia, do ocalenia, itd.) Np: Pobawimy się w słówka. Klawisz mówi : Słowo do napisania to "forum" , osoba która napisała je jako pierwsza na say'u wygrywa. Krwawe Słówka - Zabawa polega na tym ,że prowadzący podaje słowo do napisania na say'u . Osoba, która napisała dokładnie to słowo - ginie . W sytuacji, kiedy na say'u napisała więcej niż jedna osoba – ginie każda z nich. Np: Pobawimy się w krwawe słówka. Klawisz mówi : Słowo do napisania to "forum", osoby które napisały na say'u to słowo- giną. Dyktando - Zabawa polega na tym ,że prowadzący podaje zdanie do napisania. Osoba, która jako pierwsza napisała to zdanie -wygrywa. Zdania muszą być rozpoczęte wielką literą , a kończyć się kropką. W zdaniu muszą być użyte wszystkie polskie znaki typu ą,ę,ł,ś,ń,ć ,itd. Prowadzący wybiera nagrodę. Np: Pobawimy się w dyktando. Zdanie do napisania to "Kowalski idzie do sklepu.", osoba która jako pierwsza napisała poprawnie to zdanie - wygrywa. Szybkie Palce - Zabawa podobna do dyktanda, ale w tej zabawie nie potrzebne jest stosowanie kropki, polskich znaków oraz wielkiej litery na początku zdania. Np: Pobawimy się w szybkie palce. Zdanie do napisania to "Kowalski idzie do sklepu", osoba która napisała jako pierwsza -wygrywa. Jeżeli Więzień napisze "kowalski idzie do sklepu" to wygrywa, jeżeli był pierwszy. Kuleczki - Zabawa polega na tym, że prowadzący wybiera broń i wystrzeliwuje z niej naboje. Więzień ma za zadanie odgadnąć ilość nabojów w magazynku . Gracz, który był najbliżej tej ilości lub odgadnął jej dokładną liczbę -wygrywa. Prowadzący wybiera nagrodę dla terrorystów. Np: Pobawimy się w kuleczki. Klawisz mówi: Mam m4a1 w magazynku mam 30 nabojów, ct wystrzeliwuje kilka nabojów. Zostało 14, więzień który był najbliżej tej liczby nabojów-wygrywa. Odmieniec - Zabawa dla 3 osób. Polega ta zabawa na tym, że na strzał z mojej broni piszecie 1 lub 2 . Osoba która napisała ostatnia lub się wyróżnia ginie. Np: Kowalski-1 Nowak-1 Stasiu- 2 W takiej sytuacji gracz o nicku Stasiu ginie. Mam Talent - Zabawa polega tym, że więźniowie mają pokazać jakiś talent, a ct ich ocenia. Np: Kowalski zaśpiewał, prowadzący decyduje czy się podobało czy też nie. Jeżeli ct stwierdzą, że są na tak dana osoba przechodzi dalej bądź wygrywa. Nurek - Zabawa polega na tym, że ct chowa pustą broń na danym terenie i zadaniem więźniów jest znalezienie tej broni. Więzień, który znajdzie broń - wygrywa. Np: Pobawimy się w nurka. Prowadzący chowa pustą broń w basenie, a następnie odlicza i więźniowie jej szukają. Kowalski przyniósł broń prowadzącemu - wygrywa. Sniper - Zabawa polega na tym, że prowadzący wydziela dany teren, a następnie więźniowie na tym obszarze starają się, aby "sniper" ich nie zabił. Prowadzący strzela losowo. Odwrócona Reakcja - Zabawa polega na tym, że prowadzący wydaje polecenie, a terroryści wykonują polecenia na odwrót. Podskocz / Kucnij , Krok do przodu / krok do tylu , kucnij /podskocz. Np: Pobawimy się w odwrotną reakcje. Prowadzący wykonuje krok do przodu, więźniowie wykonujący krok do przodu giną. Więźniowie, którzy wykonali krok do tyłu przeżywają. Szczyt - Zabawa polega na tym, że terroryści szukają najwyższego punktu na mapie, osoba która jest najwyżej - wygrywa. Prowadzący daje określony czas. Przesłuchanie / Sąd - Zabawa polega na tym, że prowadzący wybiera jednego z więźniów i zadaje mu pytanie bądź oskarża go o jakieś przestępstwo. Zadaniem więźnia jest wybronienie się z danego przestępstwa. Wytłumaczenia i oskarżenia mogą być zabawne. Np: Pobawimy się w przesłuchanie/sąd .Klawisz: Graczu o nicku <kowalski> dlaczego zabrałeś cukierka małemu dziecku. Więzień: Ponieważ ten cukierek krzywo się patrzył na mnie. Jeżeli tłumaczenie tt jest wystarczające to terrorysta przeżywa/wygrywa. Wieża - Zabawa polega na tym, że więźniowie są dzieleni na mniejsze grupy i w tych grupach mają utworzyć wieżę. Grupa, która jako pierwsza ją utworzyła wygrywa. Wyższy Spray - Zabawa polega na tym, że tt, który zrobi wyżej spray wygrywa. Niższy Spray - Zabawa polega na tym, że tt, który zrobi niżej spray wygrywa. Fast Food - Zabawa polega na tym, że więzień serwuje klawiszowi obiad/kolacje/śniadanie/deser. Jeżeli zaproponowane jedzenie się spodoba to terrorysta wygrywa / przeżywa. Np: Pobawimy się w śniadanie, co zaproponujecie mi na obiad? Więzień: Ziemniaki ze schabowym, do picia pepsi. Jeżeli prowadzącemu się spodoba to więzień przeżyje. Pytanie - Odpowiedź - Strażnik zadaje pytanie, a terrorysta odpowiada. Kategorie pytania może wybrać terrorysta bądź strażnik w zależności od prowadzącego. Skróty - Ct podaje skrót, a tt musi go odszyfrować. Osoba, która pierwsza odszyfruje- wygrywa. Familiada -Zabawa polega na tym, że terroryści są dzieleni na dwie grupy, a następnie wydziela się po jednej osobie z drużyn i zadaje się jej pytanie. Grupa, która ma więcej pkt wygrywa. Przegrana ginie. Wybitny Skoczek - Zabawa polega na tym, że przez więźniów są wykonywane skoki do wody, a ct ich ocenia. Osoba, którą ct oceniło najwyżej- wygrywa. Synonimy - Polega na tym, że ct podaje jakiś wyraz, a my musimy podać do niego synonim, osoba która napisze jako pierwsza -wygrywa. Np: Pobawimy się w synonimy. Podaj synonim do słowa samochód. Więźniowie piszą na sayu synonimy :auto, wóź, bryka, fura, limuzyna, osoba która napisała pierwsza synonim wygrywa. Anonimy - Zabawa polega na tym, że ct podaje jakiś wyraz, a my musimy podać do niego antonimy, osoba która napisała antonim jako pierwsza -wygrywa. Np: Pobawimy się w antonimy. Podaj antonim do słowa ładny. Więzniowie piszą na say'u antonim brzydki, osoba która napisała antonim jako pierwsza- wygrywa. Wyścig - Zabawa polega na tym,że ct wyznacza trase biegu więźniom, oni biegną i osoba, która jest pierwsza- wygrywa. Rzut bronią - Zabawa polega na tym ,że ct daje pustą broń tt wyznacza linie ,której nie może przekroczyć po czym rzuca kto dalej rzuci ten wygrywa. Prawda czy Fałsz - Zabawa polega na tym ,że ct zadaje pytanie ,a tt ustawia się w wyznaczonym polu "tak" lub "nie" .Ct wytłumaczy ,które pole jest tak ,a które nie. Wyliczanka - Zabawa polega na tym ,że tt ,który wygrał wybiera liczbe "X" ,a następnie ct odlicza od lewej strony tą "X" liczbe. Terroryści muszą być ustawieni w jednym szeregu. Inaczej może to być rozegrane poprzez podawanie liczby przez terrorystów zaczynając od lewej . Suma tych wszystkich licz jest naszym "x" , które będziemy odliczać od lewej. Lustro - Terroryści wykonują tą samą czynność co prowadzący. Krok w przód /Krok w przód. Wyścig na Plecach - Zabawa polega na tym ,że terroryści mają zrobić wieżę dwu-osobową tj. Jeden na drugim i od lini startu w takiej pozycji scigają się do mety , kto spadnie zaczyna od nowa z partnerem/kom. Światła - Zabawa polega na tym ,że prowadzący poprzez mówienie koloru ma kontrolować TT , są 3 kolory : Czerwony - Terroryści mają bezruch, Zielony- Terroryści mają biegać, Pomarańczowy-Terroryści mają chodzić. Jeżeli nie stosują się do tych poleceń lub się pomylą zostają zabici. Co wy na to? Mam nadzieje ze się podoba 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domellenel 175 Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Jestem za choć w przykładowych zabawach jest większość z tej listy Jako wieloletni gracz na serwerach Zombiee to ten punkt uważam za kluczowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gang Albanii 280 Opublikowano 21 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2015 Ja jestem za Tylko zabawa "zombie" do mnie nie przemawia.. Jeszcze nie pasuje mi zabawa: Sniper - Idealna okazja na ucieczkę. (No chyba że będzie zamknięty teren z jednym wyjściem którego będzie pilnował klawisz/prowadzący) Szczyt - Jak wszyscy wiedzą najwyższy szczyt dla tt jest co?? No pewnie że GR Chyba że będzie on obstawiony przez Klawisza. Wyścig - Tt lata po mapie? No chyba że bedzie odpowiedni teren na tego typu zabawę to nie widzę problemu. Zawsze trzeba liczyć się z tym że tt dopuści się ucieczki. Ogólnie dobra robota KalaGamer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 891 Opublikowano 22 Września 2016 Właściciel Udostępnij Opublikowano 22 Września 2016 Automatycznie wygenerowana wiadomość. Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów. Powód: Temat uległ przedawnieniu Jeżeli się z tym nie zgadzasz zgłoś to Administratorowi z wyższą rangą. Pozdrawiamy Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi