Skocz do zawartości

[PORADNIK] Przemyślenia dotyczące rushu i broni (DD2) [TT]


Mazowiecki Marcin

Rekomendowane odpowiedzi

Siemano podzielę się kilkoma spostrzeżeniami dotyczącymi rushu, rashu czy jak to się tam pisze. Rush polega na jak najszybszym i jak najmniejszym w stratach ataku na siły nieprzyjaciela.

 

Rush można porównać to jednego z rodzajów działań taktycznych którym jest RAJD.
Rajd to rodzaj walki polegający na wtargnięciu w głąb ugrupowania przeciwnika, wykonaniu tam zadań wspierających działania sił głównych. Jeżeli jesteśmy mega szybkim graczem, który umiejętnie posługuje się bronią (a wierzę że takim jesteś!) możemy dokonać ogromnego dzieła zniszczenia a jak nam się przyfarci i  Ace'a. Najlepiej posłać wszystkich do piachu, lub obić maksymalnie do zera, a jeśli wróg nas pośle, wtedy wkraczają nasi towarzysze z tyłu 100HP (Siły Główne).

 

Ile frustracji musi człowiek przejść zanim zostanie wykwalifikowanym rusherem. Od zablokowania na bramie czy skrzynce, po flesza od strony kolegi, lub innego rushującego. Jednak rush potrafi nagrodzić za trud, oj potrafi.

 

Zaczynamy!
Jesteśmy Terrorystami, musimy przeprowadzić Natarcie!

 

Zaraz, zaraz. Czym jest natarcie?
Otóż natarcie jest zamierzonym rodzajem walki prowadzonej w celu zniszczenia wojsk wroga, oraz odzyskanie zajmowanego przez niego terenu, w naszym przypadku wysadzenie 1 z 2 bombsite, odpowiednio A i B.

 

Zaczynamy ponownie :D

Do rushu proponuję klasycznie Automat Kalashnikova, mimo iż zawsze wciskam F1

 

Skaczemy od razu w ciemnię, NIE OBIEGAMY z prawej jak to robią niektórzy i trafiają pod ogień AWP

WYBÓR:
ŚRODEK - Rzucamy smoke przed siebie celując na bramę, następnie naciskając A i D bądź robiąc BH unikamy AWP i innych takich niemiłych rzeczy. Zbliżając się do bramy rzucamy flesz na górę  bądź przed siebie przez bramę. I tu pojawia się problem, bo którą stronę lepiej patrzeć? +/- wybieram zawsze drogę przy prawej ścianie, ale niestety każda droga ma swoje wady i zalety. Wybierając lewą dostaniesz kulę z prawej i być może z lewej, wybierając prawą dostaniesz z lewej, bądź z prawej. Odradzam środek, bez wsparcia kolegi.

 

GALA - Szczyt idiotyzmu do rushu, nie rozumiem ludzi krzyczących dawajcie gala. Ja stoję czekam chwilę i patrzę na radar, nasi wbiegają gala, połowa leży od Granatów rzucanych na galę od strony CT, nie mówiąc już o AWP które bacznie obserwuje i ściągnie każdego kto tam przebiega, + plecy które wyjdą od długiej i oczywiście żaden noob nie da infa że plecy gala, nie wspominając ludzi którzy infa nie czytają lub na nie są głusi.

Także odradzam.

 

DŁUGA - Moje ulubione miejsce do ataku na zbłąkane owieczki. Zdradzam swoją tajemnicę UWAGA! Być może większość osób to wie, ale połowa graczy CT jest nieświadoma pewnej sytuacji. Gdy CUDEM z respawnu TT w pierwszej rundzie bądź którejkolwiek uda Ci się dotrzeć za ogromną skrzynię za anarchią, siedź cicho, wyczekuj! Przebiega jeden CT nieświadomy Ciebie i skanuje anarchię, jeżeli Cię nie widzi, czekaj! Obserwuj! Może wybiec cały team i masz dwie opcje:
TROLLUJESZ - Biegnij aż Cię nie zauważą i zabij
ZABIJASZ od razu - HE na nich i celne serie bądź full auto z bliska.

 

DŁUGA 2 - Jak najszybciej wbiegnij na długą nawet z nożem i trzymaj się lewej strony ściany. Wyskocz z full auto na blisko, pestkuj na daleko! Frag 100% (Połowa CT dopiero się umiejscawia na pozycjach)

 

B - Dla doświadczonych

Szybki rush od respa tt w stronę b może przynieść sporo korzyści! 
Wbiegaj na górny z niesamowitą prędkością trzymając klawisz W i naciskając jednocześnie szybciutko w zależności od kierunku klawisz A lub D co minimalnie przyspieszy twoją prędkość! Trzymaj się lewej ściany, rzuć flesz minimalnie na wielki X na skrzyni i ładuj się na B bo flesz nie oślepi Ciebie! 
OPCJA 1 Wybiegasz na chama bramą i zabijasz oporowo wszystkich

OPCJA 2 Kitrasz się w kominie i wyczekujesz na skanujących CT-ków

OPCJA 3 Pakujesz się na okno i zdejmujesz cele

OPCJA 4 Chowasz się gdziekolwiek na B i czekasz na wsparcie od kumpli bo jesteś warzywem i boisz się wyjść

 

DOLNY ------------> ŚRODEK

Raszujemy szybciutko w górny rzucając flesza na lewo w tunel na B i odwracamy się szybko w prawo bo może raszować CT, zbiegamy na dół, obserwując bacznie kampy typu za schodami w lewo lub w prawo, skrzynia w dolnym, gala, lewo środek przed bramą, prawo za bramą. Jak się pofarci zabijamy AFK co stoi na respie CT, następnie albo GINIEMY albo OPOROWO zabijamy wszystkich! 

 

ZASADY DOTYCZĄCE RUSHU
Nie raszuj po stronie CT na CS CLASSIC ONLY DD2 - Karane jest to banem bodajże od 5 - 30 minut! 
Nie raszuj z paką!!!
Nie raszuj jak nie umiesz (Trenuj na botach)

Nie raszuj w miejsce gdzie poginęli Twoi

Nie raszuj z drogim sprzętem

 

Co odkryłem? [uWAGA DLA POCZĄTKUJĄCYCH]

 

Ciekawostka dotycząca AWP pewnie każdy to wie
#Nie ma sensu zakupywać czterdzieści sztuk Amunicji do AWP. Kup samo AWP ze standardową załadowaną amunicją to jest 10 sztuk. Po pierwsze, nie zabijesz wszystkich przeciwników wroga, chyba że są niewidomi, po drugie jest to ekonomiczna opcja.

 

Ciekawostka dotycząca USP

#Nie strzelaj na pałę, rozrzut jest dużo większy, strzelaj w sekundowym odstępie. Z USP biegniesz tak szybko jak z nożem.
Tłumik jest ciekawą opcją, jednak obniża obrażenia i celność.

 

Ciekawostka dotycząca GLOCK

#Nie strzelaj typem Burst jeśli nie umiesz. GLOCK nie ma odrzutu w 1.6 możesz biec i strzelać full auto.

 

Ciekawostka dotycząca CV - 47 i Desert Eagle

#Jeden strzał w głowę z pozycji stojącej to śmierć na miejscu nawet z hełmem.

 

Ciekawostka dotycząca Scout

#Większa prędkość biegu od biegu z nożem

 

 

 

Powodzenia przyjaciele, niech moc będzie z Wami!  :zimno:

 

 

  • Like 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zgodzę się z galą, to moje ulubione miejsce do rashu, bo nie raz wchodzę na pusty bs albo jest jakieś max 1-2 osoby, bo często na początku rundy CT dojeżdża na blisko

długą w kilka osób. Często też można zgarnąć mniej ogarniętych graczy, którzy dopiero co kupili bron i wychodzą z resp CT na długą ~ łatwy frag w plecy.

Osoby z awp często ustawiają się za bsem, dzięki czemu wystaje tylko głowa - wystarczy jeden celny strzał.

Nie raz wygrywaliśmy rundy dzięki rashowi galą, jeśli osoba z paką jest ogarnięta szybko wejdzie po tobie na bs połozy pakę i wystarczy utrzymać pakę przez 35 sec.

 

Żeby przejąć środek solo trzeba być naprawdę katem, albo mieć farta, nie raz nawet dobre fleshe nie wystarczą, gdy ktoś kampi od respa CT w ciemni, albo patrzy z okno z awp, też odradzam solo rashować środek.

 

 

Ogóle cały poradnik mi się podoba, widać, że pisałeś go sam, bo wiem jak grasz i to samo jest napisane wyżej.
Najgorzej jeśli wchodzisz na bs sam, a reszta teamu czeka aż zabijesz CTków i nie wejdzie by pomóc.

Edytowane przez ev1l
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przykro mi, ale nie zgodzę się z Twoim poradnikiem. Napisałeś go jako typowy gracz FFA dla pozostałych graczy FFA. Poradnik miałby sens gdybyś opisał chociaż parę taktyk wbijania na poszczególne BS'y różnymi drogami.

 

Skaczemy od razu w ciemnię, NIE OBIEGAMY z prawej jak to robią niektórzy i trafiają pod ogień AWP
 

No to chyba właśnie skacząc w ciemnię bez żadnej osłony ( mam na myśli smoke) jesteśmy bardziej na celowniku przeciwnika.
Rush ciemnią był stosowany w pierwszych rundach, np. TT chce jak najszybciej dostać się na BS'a zanim CT dobrze się na nim rozstawi, więc wszystko zależy od respawnu, gdzie i w jakim rozstawieniu się pojawili. Jeżeli znajdują się bliżej ciemni i "długiej" to można zrushować ciemnią od razu biegnąc na galę. I z reguły jest to udany plan działania.

Napisałeś również, że rush galą jest "szczyt idiotyzmu do rushu". Po czym to stwierdziłeś ? po grze na jednym z serwerów FFa? W takim razie dla mnie idiotyzmem jest nie umieć wykorzystać gali do rushu. I kolejny pomysł na wejście galą. Zaczynamy od TT, okej mamy fajny respawn, więc decydujemy się na wejście galerią. Nie lecimy ciemnią, tylko obiegamy z prawej strony. Powinny polecieć 2-3 smoke na bramę, odbijając je od ściany, zanim się ukażemy potencjalnemu snajperowi. W takiej sytuacji snajper nas nie zobaczy. Możemy teraz zrushować galę w kilka osób. Jeden z "naszych" może nam w tym pomóc fleshując galę z dolnego trupa zanim będziemy wbiegać. Jeszcze jeden może stać przy zielonej skrzyni i patrzeć na plecy lub galę czy nikt się nie wychyla. Kolejny pomysł na grę z galą, jest przejście jej na kucaku, ciężko snajperowi będzie nas dostrzec. Kolejny pomysł to zrobienie wieżyczki z dwóch osób na początku gali i ściągnięcie snajpera, który nie spodziewa się nas. Jest wiele kombinacji wejść akurat tym miejscem. Znaną taktyką jest zagranie 3-2. Dwóch na długiej robi zamieszanie, a 3 wbija galą co rozbija siły CT i daje przewagę TT.

Mógłbym tu wiele wymieniać i poprawiać. Dla mnie poradnik słaby. Chyba, że nie zrozumiałem przesłania i tylko gracze na niskim poziomie mają z niego czerpać satysfakcję :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się nie zgodzę z evilem w sprawie raszu środka ponieważ nie jestem katem ani żadnym pro a nie raz mi się udaje opanować środek i przeważnie wybieram taka opcje ponieważ najczęściej jestem skierowany z respa ma środek lub B gdzie również raszuje ale żeby zraszowac B to naprawdę trzeba umieć lub mieć farta ze mało osób albo ktoś nie ogarnięty.

Z Marcinem się nie zgodzę w kwestii eko awp bo ja np Nie potrafił bym ugrać awp tylko z 10 nabojami. Jak jest więcej w magazynku to wtedy się skanuje i jest szansa ze więcej fragow wejdzie. Ja twierdzę że potrafię grać z awp wiec troszkę wiem co mówię znaczy przynajmniej w moim trybie grania :P

Ogólnie wszystko jest opisane bardzo dobrze i z detalami, podoba mi się i wiadomo o co się rozchodzi ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności