Dopi 138 Opublikowano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 1.Nick: Dopi 2.Imię: Norbert 3.Wiek: 17 4.Znajomość SourceBans (1-10) : 7/10 5.Sprawny i działający mikrofon: Tak. 6.Składka (Tak/Nie): Tak. 7.Link do swojego GameMe: http://classicffa.gameme.com/playerinfo/374020 8.Pare słów o sobie: Mam na imię Norbert. Uczęszczam do 2 klasy liceum o profilu humanistycznym. Interesuje się przedsiębiorstwami oraz ekonomia oraz rzeczami mocno z tym związanymi. Moim hobby jest tenis stołowy w którego gram od 3 lat. Interesuję się również piłka nożna w która pogrywałem kilka lat temu w drużynie. Byłem dość agresywnym zawodnikiem, głównie na prawej obronie. W okresie gimnazjalnym interesowałem się informatyka, ponieważ uczęszczałem do szkoły o profilu mat-fiz. 9.Dlaczego chciałbyś zostać administratorem: chciałbym zostać adminem serwera, ponieważ spędzam na nim dużo czasu i myślę, że mogę się przydać do pomocy w utrzymaniu porządku. 10.Steam_ID: STEAM_0:1:41866976 11.Ile czasu możesz poświęcić na serwerze: 2-3h 12.W jakich godzinach grasz? (Dni robocze,weekendy): Dni robocze 21-24, w weekendy 21-2 . 13.Staż w Counter-Strike Global Offensive: 3,619h. Od września 2012 roku. 14.Czy posiadałeś już admina? (Nie podajemy linków): Kilka razy w 1.6 ale nigdy w CS:GO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Saper 35 Opublikowano 5 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2015 (edytowane) Składka + Wiek + Mikro+ Ponad 10 postów + Myśle że przyda się nam stróż nocny widze go cały czas w takich godzinach i myśle że da sobie rade jakby co moge pomóc mu opanować całkowicie SourceBans Jestem Na Tak Edytowane 5 Grudnia 2015 przez Mr.Saper Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...