Skocz do zawartości

[Propozycje] Klasy


James0v

Rekomendowane odpowiedzi

Moim skromnym zdaniem terminator powinien mieć zablokowane perki dodajace obrażenia, jest za mocny 3 kule i każdy leży. Co to za gra, oraz Zeus ma za mocną tą blyskawice praktycznie każdego na jedną :) no dobra ale mam 140poziom dużo eytrzymki i po 100 z kuli obrażeń to lekka przesada..

Zrobione.

 

Każda klasa na wysokim lvlu jest dobra więc się nie dziw że Amazing na 250lv+ zabija Cie na 3 kulki : ) /~Nie ten dział

 

Klasa : Replikant [Premium]

Statystyki: 

Int : 0

Kond : 50

HP : 50

Wytrz : 0

 

Opis: Stawia 2/3 repliki

 

Bronie: m4, deagle

 

Klasa : Miner [Premium]

Statystyki: 

Int : 20

Kond : 50

HP :  30

Wytrz :  0

 

Opis: Posiada 4 miny zadające dmg zależny od inteligęcji

 

Bronie: m4, p90

 

Klasa : Inwigilator 

Statystyki: 

Int : 20

Kond : 50

HP :  50

Wytrz : 0

 

Opis: Ma 1/2 na pojawienie się na respie przeciwnika, posiada ubranie wroga

 

Bronie: M4

 

Klasy słabe, pierwsza może ma jakiś sens ale to jeszcze nie to :/.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy 250 int termminator maa 25 dmg więcej. To co teraz zrobiliście czyni z niego zwykłą klasę. Tyle tylko że za 11 zł. Dziwi mnie ten pomysł.. zastanowilbym się raczej nad Zeusem.. Jeden piorun i całe hp,a nie mam go wcale tak mało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy 250 int termminator maa 25 dmg więcej. To co teraz zrobiliście czyni z niego zwykłą klasę. Tyle tylko że za 11 zł. Dziwi mnie ten pomysł.. zastanowilbym się raczej nad Zeusem.. Jeden piorun i całe hp,a nie mam go wcale tak mało.

Nikt nie grzebał przy terminatorze, nie pozdrawiam. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale usunięcie możliwości posiadania perku jest bez sensu. Po co kupować premke która daje to samo co zwykła klasa z platynkami np.

 

//Używaj opcji edytuj

 

Dostaniesz w jednej klasie ogranicznik i +dmg (co mapę) nie wydaje mi się, statystycznie też przewyższa zwykłe klasy już nie mówiąc o tym, że może mieć wiele innych ciekawych perków. // 

Edytowane przez James0v.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z kolegą wyżej. Tak samo jest z rakietami na wsparciu czy z perkiem "wyposażenie wsparcia"

Inta na Maxa i zabiera jedna rakieta po 270 hp. I do tego jeszcze ma ich 3. Lekka przesada .

 

Dlaczego rusher miałby się nie sprawdzić? I tak na odległość nie miałby szans z m4 czy innymi bronimy. Byłby tylko na bliski dystans, coś jak komandos tylko ze z pompą.

Edytowane przez YsIo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nazwa klasy:Excavator


 


Statystyki:10


Inteligencja:15


HP:15


Wytrzymałość:20


Kondycja:25


 


Bronie:Famas dual berety


Opis:Posiada podwójny skok i radar na nożu 

Edytowane przez MF-60
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Nazwa klasy:Excavator

 

Statystyki:10

Inteligencja:15

HP:15

Wytrzymałość:20

Kondycja:25

 

Bronie:Famas dual berety

Opis:Posiada podwójny skok i radar na nożu 

 

 

Odpada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z kolegą wyżej. Tak samo jest z rakietami na wsparciu czy z perkiem "wyposażenie wsparcia"

Inta na Maxa i zabiera jedna rakieta po 270 hp. I do tego jeszcze ma ich 3. Lekka przesada .

Dlaczego rusher miałby się nie sprawdzić? I tak na odległość nie miałby szans z m4 czy innymi bronimy. Byłby tylko na bliski dystans, coś jak komandos tylko ze z pompą.

Shady już Ci napisał że była taka klasa i się nie sprawdziła. Na małych mapach ciężko było ją zabić, a z perkami typu Bezlik Ammo to już wgl nic się nie dało zrobić.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klasa: Diabeł

Staty:

 

HP 15

Kond 10

W 0

Int 5

 

Bronie: AWP, ak47

Opis: Posiada awp, które podpala wrogów.

 

Klasa: Chuck Norris

Stary:

HP 25

Kond 15

W 5

I 0

 

Bronie: Deagle, dual berrety

Opis: He 1/4, dual berrerty i deagle +10dmg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klasa: Hitman

INT:10

KON:10

HP:15

WYTRZ:5

Bronie:deagle,usp

Opis:Ma 1/7 szans na zadanie 3x wiekszych obrażeń przeciwnikowi, usp +10DMG , +zatruwasz nożem [trzeba naładować].

 

P.S-można wyrzucic klasy: Obrońca , Saper , ponieważ bardzo rzadko widze te klasy

Edytowane przez XxBananaxX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie skoro nie jest grany to można go aut ! :D 

Po pierwsze nie "aut" tylko "out" :D A po drugie nie do odstawki tylko do naprawy, zajmę się tym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze nie "aut" tylko "out" :D A po drugie nie do odstawki tylko do naprawy, zajmę się tym.

Po 1. To ''aut'' było napisane specjalnie Panie dokładny :D . A po drugie to jak już naprawiasz to może daj mu lepszą broń bo z ''krowy'' ciężko trafić .

Edytowane przez Shizoo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po 1. To ''aut'' było napisane specjalnie Panie dokładny :D . A po drugie to jak już naprawiasz to może daj mu lepszą broń bo z ''krowy'' ciężko trafić .

To po pierwsze istnieje cudzysłów, a po drugie zostaje tak jak jest, tyle że poprawiona zostanie odporność na 3 pociski.

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To po pierwsze istnieje cudzysłów, a po drugie zostaje tak jak jest, tyle że poprawiona zostanie odporność na 3 pociski.

Ale co z Klasą? Dodacie czy nie? bo widze że tu czymś innym się zajmujecie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To po pierwsze istnieje cudzysłów, a po drugie zostaje tak jak jest, tyle że poprawiona zostanie odporność na 3 pociski.

Sory za spam mam problemy z netem.Może ktos to usunąć?

Edytowane przez XxBananaxX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest klasa premium Rambo, którą nikt nie gra, co znaczy że jest do poprawienia, wg mnie trzeba zabrać mu gaila, odebrać troche statystyk i dodać 4 skoki w powietrzu

przydałaby się zwykła klasa właśnie z gailem, typu astronauta

Astronauta:

gail

zycie 20

int 0

kond 10

wytrz 0

ma zmniejszoną grawitacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest klasa premium Rambo, którą nikt nie gra, co znaczy że jest do poprawienia, wg mnie trzeba zabrać mu gaila, odebrać troche statystyk i dodać 4 skoki w powietrzu

przydałaby się zwykła klasa właśnie z gailem, typu astronauta

Astronauta:

gail

zycie 20

int 0

kond 10

wytrz 0

ma zmniejszoną grawitacje.

 

Astronauta odpada.

Sądzisz, że po takiej modyfikacji klasa będzie grywalna? Coś wymyślę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest klasa premium Rambo, którą nikt nie gra, co znaczy że jest do poprawienia, wg mnie trzeba zabrać mu gaila, odebrać troche statystyk i dodać 4 skoki w powietrzu

 

Sądzisz, że po takiej modyfikacji klasa będzie grywalna? Coś wymyślę.

 

tak, a ja bym sam nią grał, gdyby jeszcze zamiast famasa miała gołe mp5

jeśli sądzisz że to byłoby słabe dodaj 5 skoków w powietrzu i sie przekonamy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Zauważyłam że klasą rambo nikt nie gra ze względu na tą że jest ona  słabsza od innych klas premium. Więc ode mnie taka mała propozycja co do modyfikacji tej klasy.

Aktualnie klasa wygląda tak:

Klasa: Rambo
Bronie: galil, famas
Opis: dodatkowe dmg [+10dmg] oraz 30hp i pełen magazynek za każde zabójstwo
Inteligencja:0
Hp:30
Wytrzymałość:20
Kondycja:40


Moja propozycja:
1.
Klasa: Rambo
Bronie: sg 552, Aug
Opis: dodatkowe dmg [+10dmg] , 1/5 na wyrzucenie broni wroga oraz zmniejszony rozrzut
Inteligencja:0
Hp:30
Wytrzymałość:20
Kondycja:40

Lub
2.
Klasa: Rambo
Bronie: sg 552, Aug
Opis: 1/6 na zadanie 3x większych obrażeń, zmniejszony rozrzut oraz dodatkowe 100 doświadczenia za fraga
Inteligencja:0
Hp:30
Wytrzymałość:20
Kondycja:40

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłam że klasą rambo nikt nie gra ze względu na tą że jest ona  słabsza od innych klas premium. Więc ode mnie taka mała propozycja co do modyfikacji tej klasy.

 

Aktualnie klasa wygląda tak:

 

Klasa: Rambo

Bronie: galil, famas

Opis: dodatkowe dmg [+10dmg] oraz 30hp i pełen magazynek za każde zabójstwo

Inteligencja:0

Hp:30

Wytrzymałość:20

Kondycja:40

 

 

Moja propozycja:

1.

Klasa: Rambo

Bronie: sg 552, Aug

Opis: dodatkowe dmg [+10dmg] , 1/5 na wyrzucenie broni wroga oraz zmniejszony rozrzut

Inteligencja:0

Hp:30

Wytrzymałość:20

Kondycja:40

 

Lub

2.

Klasa: Rambo

Bronie: sg 552, Aug

Opis: 1/6 na zadanie 3x większych obrażeń, zmniejszony rozrzut oraz dodatkowe 100 doświadczenia za fraga

Inteligencja:0

Hp:30

Wytrzymałość:20

Kondycja:40

 

 

Podoba mi się, któreś z tych dwóch wybiorę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może tego zeus'a usuniecie? :D

 

Wydaje mi się, że pomyślę nad edycją tej klasy, albo po prostu osłabimy pioruny bo to są żarty żeby w ogóle ludzie nie strzelali tylko dusili przycisk "E".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że pomyślę nad edycją tej klasy, albo po prostu osłabimy pioruny bo to są żarty żeby w ogóle ludzie nie strzelali tylko dusili przycisk "E".

O.. własnie mi o coś takiego chodziło bo te pioruny to już jakaś masakra. ;>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności