I See You 0 Opublikowano 18 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 1. Serwer: Only dd2/Inferno 2. Nick: I See You 3. Imię: Paweł 4. Wiek: 18lat 5. Znajomość Amxx(0/10):8/10 6. Mikrofon(Tak/Nie):Nie 7. Składka(Tak/Nie):Nie 8. Czas spędzony na forum: 5-6 h 9. Opisać siebie: Mam na imię Paweł mieszkam w Warszawie. Chodzę do 2 klasy liceum w warszawie. Specjalizuję się w webmasteringu(Jestem początkującym wemasterem). Jestem miły, kulturalny i można można mi zaufać/ 10. Dlaczego chcesz zostać adminem serwera: Buźka mówił że potrzebuję pomocy 11. Linki do reklam: Zrobię jutro na 100% 12. Co zrobisz gdy: -Ktoś używa dopalaczy; SS-y lub Demko -Gdy ktoś nadużywa micro; upomnienie na say@, kick i ban na 30 minut -Nadużywa Kultury na serwerze; upomnienie na say@, kick, ban od 30 minut do 1h 13. Platforma Cs(Non Steam/Steam): NS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yaankes Opublikowano 18 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 I See You, Składasz podanie, chociaż serwer Only DD2 jeszcze nie jest dobrze zmodyfikowany? Na nie, nie ogarniesz, brak reklam, brak mikrofonu= NIE. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Blip ^ Opublikowano 18 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 Yaankes, Panowie/Panie poszukuje 3/4 adminów na dd2/inferno.Oczywiście zapraszajcie tam kumpli bo potrzebuje 5/6 graczy którzy będą tam grać. Chciałbym do środy zakupić reklamę i potrzebuje tam adminówwiadomość -_- na sb, więc nie znasz gruntu nie wypowiadaj się. a co do podania to jeśli zrobisz reklamy będę na tak. nie przejmuj się opinią Yankesa. on hejtuje wszystkich a sam nie wiele sobą reprezentuje. w podaniu przekonuje mnie wiek i amx. i potrzeba adminów na ten serwer. ja bym ci dał szanse. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...