I See You 0 Posted February 18, 2013 Share Posted February 18, 2013 1. Serwer: Only dd2/Inferno 2. Nick: I See You 3. Imię: Paweł 4. Wiek: 18lat 5. Znajomość Amxx(0/10):8/10 6. Mikrofon(Tak/Nie):Nie 7. Składka(Tak/Nie):Nie 8. Czas spędzony na forum: 5-6 h 9. Opisać siebie: Mam na imię Paweł mieszkam w Warszawie. Chodzę do 2 klasy liceum w warszawie. Specjalizuję się w webmasteringu(Jestem początkującym wemasterem). Jestem miły, kulturalny i można można mi zaufać/ 10. Dlaczego chcesz zostać adminem serwera: Buźka mówił że potrzebuję pomocy 11. Linki do reklam: Zrobię jutro na 100% 12. Co zrobisz gdy: -Ktoś używa dopalaczy; SS-y lub Demko -Gdy ktoś nadużywa micro; upomnienie na say@, kick i ban na 30 minut -Nadużywa Kultury na serwerze; upomnienie na say@, kick, ban od 30 minut do 1h 13. Platforma Cs(Non Steam/Steam): NS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Yaankes Posted February 18, 2013 Share Posted February 18, 2013 I See You, Składasz podanie, chociaż serwer Only DD2 jeszcze nie jest dobrze zmodyfikowany? Na nie, nie ogarniesz, brak reklam, brak mikrofonu= NIE. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Blip ^ Posted February 18, 2013 Share Posted February 18, 2013 Yaankes, Panowie/Panie poszukuje 3/4 adminów na dd2/inferno.Oczywiście zapraszajcie tam kumpli bo potrzebuje 5/6 graczy którzy będą tam grać. Chciałbym do środy zakupić reklamę i potrzebuje tam adminówwiadomość -_- na sb, więc nie znasz gruntu nie wypowiadaj się. a co do podania to jeśli zrobisz reklamy będę na tak. nie przejmuj się opinią Yankesa. on hejtuje wszystkich a sam nie wiele sobą reprezentuje. w podaniu przekonuje mnie wiek i amx. i potrzeba adminów na ten serwer. ja bym ci dał szanse. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rias Gremory 2,600 Posted February 19, 2013 Share Posted February 19, 2013 Jestem na nie:-reklamy-mikro Link to comment Share on other sites More sharing options...