Miszczak 6 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 1.Nick Miszczak 2.Imię Piotr 3.Wiek 15 4.Znajomość SMX dobre 5.Mikrofon Tak 6.Składka Nie 7.GameME http://classicffa.gameme.com/playerinfo/383563 8.Opis: A więc tak, jestem Piotr i mieszkam w Olsztynie. Mam 15 lat. Mam specyficzny charakter, dla niektórych jest to moja zaleta, a dla niektórych wada. Łatwo można mnie zirytować, ale ostatnio jestem spokojniejszy i panuje nad emocjami. Czasu na granie nie mam za dużo, jedynie w weekendy. W csa gram od 1 roku, na serwerze gram okolo 4 miesiace 9.Chciałbym ponownie zostac administratorem, poniewaz nie mialem czasu by sprawdzic forum, by wypowiedziec sie na poscie sprawdzajacym aktywnosc adminow. 10.SteamID STEAM_0:0:98982306 11.Około 2-3 godzin, ale tylko w weekendy. Na sprawdzanie forum tez nie mam zbytnio czasu w dni robocze. 12. Gram w godzinach 10-23 w weekendy. 13.W csa gram od roku, 1400+godzin 14.Byłby to drugi raz Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KRISSIU 16 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 Jestem na tak. Dobrze sprawdzałeś się jako Admin i chciałbym żebyś znowu nim został. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fredsoon 12 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 Miszczak Jako admin sprawowałeś się dobrze nikt chyba nie miał do ciebie zastrzeżeń i myślę, że znowu możesz zostać przyjęty. Jestem na tak 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matador57 12 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 Myślę ,że to było zwykłe nie porozumienie. Oczywiście na tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...