Paweł. 3 324 Opublikowano 28 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2016 Zaczęliśmy z pustą kartką, a skończyliśmy z mordercą. Oto jak do tego doszło. Uwagi dotyczące projektu: August Browning lub Riot Gypsy Uwagi dotyczące strony artystycznej: Larry Ray lub The Bravo Ray Uwagi dotyczące narracji: Odin Shafer lub WAAARGHbobo Nasz pierwotny cel był dosyć jasny: chcieliśmy zrealizować snajperską fantazję, ale w sposób, który znacząco różniłby się od podejścia do tematu w przypadku Caitlyn. Szybkość, z jaką strzela oraz nieograniczona amunicja sprawiają, że przypomina ona bardziej strzelca wyposażonego w karabin półautomatyczny, a nam zależało na poznaniu uczucia, które towarzyszyło używaniu staroświeckiego, ręcznie przeładowywanego karabinu snajperskiego. Celowaliśmy w bohatera, który strzelałby powoli, ale z dużą siłą ognia, którego strzały o dużym zasięgu pozwalałyby na wykazywanie swoich umiejętności w grze, i wreszcie - który byłby w stanie wywierać presję na przeciwniku nawet, jeśli jego strzały mijałyby cel. Tak czy siak, każdy strzał miał się liczyć. Więcej na spojrzenie na bohatera Jhin Źródło: eune.leagueoflegends.com/pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.