Paweł. 3,324 Posted January 28, 2016 Share Posted January 28, 2016 Zaczęliśmy z pustą kartką, a skończyliśmy z mordercą. Oto jak do tego doszło. Uwagi dotyczące projektu: August Browning lub Riot Gypsy Uwagi dotyczące strony artystycznej: Larry Ray lub The Bravo Ray Uwagi dotyczące narracji: Odin Shafer lub WAAARGHbobo Nasz pierwotny cel był dosyć jasny: chcieliśmy zrealizować snajperską fantazję, ale w sposób, który znacząco różniłby się od podejścia do tematu w przypadku Caitlyn. Szybkość, z jaką strzela oraz nieograniczona amunicja sprawiają, że przypomina ona bardziej strzelca wyposażonego w karabin półautomatyczny, a nam zależało na poznaniu uczucia, które towarzyszyło używaniu staroświeckiego, ręcznie przeładowywanego karabinu snajperskiego. Celowaliśmy w bohatera, który strzelałby powoli, ale z dużą siłą ognia, którego strzały o dużym zasięgu pozwalałyby na wykazywanie swoich umiejętności w grze, i wreszcie - który byłby w stanie wywierać presję na przeciwniku nawet, jeśli jego strzały mijałyby cel. Tak czy siak, każdy strzał miał się liczyć. Więcej na spojrzenie na bohatera Jhin Źródło: eune.leagueoflegends.com/pl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.