Jump to content

Spojrzenie na bohatera: Jhin || League of Legends


Paweł.

Recommended Posts

jhin_insights_article-banner_web_1280x72

 

Zaczęliśmy z pustą kartką, a skończyliśmy z mordercą. 
Oto jak do tego doszło.
 
Uwagi dotyczące projektu: August Browning lub Riot Gypsy
Uwagi dotyczące strony artystycznej: Larry Ray lub The Bravo Ray
Uwagi dotyczące narracji: Odin Shafer lub WAAARGHbobo
 
Nasz pierwotny cel był dosyć jasny: chcieliśmy zrealizować snajperską fantazję, ale w sposób, który znacząco różniłby się od podejścia do tematu w przypadku Caitlyn. Szybkość, z jaką strzela oraz nieograniczona amunicja sprawiają, że przypomina ona bardziej strzelca wyposażonego w karabin półautomatyczny, a nam zależało na poznaniu uczucia, które towarzyszyło używaniu staroświeckiego, ręcznie przeładowywanego karabinu snajperskiego. Celowaliśmy w bohatera, który strzelałby powoli, ale z dużą siłą ognia, którego strzały o dużym zasięgu pozwalałyby na wykazywanie swoich umiejętności w grze, i wreszcie - który byłby w stanie wywierać presję na przeciwniku nawet, jeśli jego strzały mijałyby cel. Tak czy siak, każdy strzał miał się liczyć.
 
 
Źródło: eune.leagueoflegends.com/pl
Link to comment
Share on other sites

  • -_- unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site you agree to Privacy Policy