Gemciuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu 1 145 Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 Imię: Tomasz Nick: snexia/snexiWiek: 15 (czerwiec 16) Doświadczenie związane z DJ: Posiadam własnego bota, ogarniam puszczanie muzyki ze spotify i winampa spróbuję jeszcze z VirtualDJ, czyli można powiedzieć ,że doświadczenie jest. Rodzaju muzyki: Rap, Rock, nawet Disco Polo Ile czasu spędzasz na TS3: Codziennie tak z 4 godzinki jestem. Teraz ferie więc jeszcze więcej posiedze. Posiadasz sprawny mikrofon(Tak/Nie): Tak. Dlaczego Ty? Wielu Dj'ów nie ma, z tego co wiem to jest tylko semi i wujos, nie licząc grzecha. Umiem obsługiwać bota muzycznego ,niestety teraz posiadanie bota bez Dj'a jest zabronione a bana dostać nie chcę ,więc postanowiłem złożyć podanie. Coś o sobie: Nazywam się Tomasz mam 15 lat, gram w siatkówkę od dwóch lat i chodze na siłownię. Interesuje się informatyką, muzyką i kulturystyką. Można mnie spotkać na serwerze minecraft, kiedyś na Jailbreaku CS:GO. Możliwe ,że ktoś mnie kojarzy z sieci jak tutaj przebywałem półtora roku temu. Jestem pomocny, miły żadko sprawiam poważne problemy Wymagania: Ukończone 16 lat Umiejętność podstawowej obsługi serwera TeamSpeak3 Zachowanie kultury na TeamSpeak 3 Przynajmniej 10 sensownych postów i 5 godzin na forum Czyste konto nie posiadające warnów (ostrzeżeń) Posiadanie mikrofonu Posiadanie konta na forum minimum 5 dni Posiadanie własnego bota Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Umciaak * 1 502 Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 Jestem na tak +bardzo miły użytkownik +wymagania są +pomocny +kolejny DJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...