Jump to content
ωιncнєѕтєr

CSGO Update 18/02/2016

Recommended Posts

Operacja Wildifre:
Siedem map społeczności dostępnych jest w Matchmakingach i innych trybach gry dzięki Operacji Wildfire
można już nabywać dostęp do Operacji Wildfire (5,99$), który daje dostęp do następujących elementów:
  • moneta Operacji Wildfire, którą można ulepszać przechodząc kolejne misje
  • dziennik Operacji Wildfire
  • Kampania Gemini, którą można przejść w trybie kooperacji, a jej misje można powtarzać
  • Kampania Wildfire zawierająca 30 misji w trybach Casual, Arms Race, Demolition i Deathmatch
  • Misje Blitz, które są globalnymi wydarzeniami dające bonus doświadczenia
  • dostęp do dropów z kolejkcji Operacji Wildfire: Cobblestone, Cache, Overpass, Gods and Monsters, Chop Shop i Rising Star
  • ekskluzywny dostęp do case’a Operacji Wildfire, który 16 skinów stworzonych przez społeczność oraz Nóż Bowie
 
ROZGRYWKA:
Wyścig zbrojeń:
  • Poświata lidera nie jest już widoczna przez ściany
  • M4A1-Silenced został dodany do karabinów dostępnych w tym trybie
  • Interfejs użytkownika:
  • Poprawiono ikonę AWP
  • Filtr ekwipunku działa od teraz poprawnie
  • Sortowanie ekwipunku w zależności od jakości lepiej grupuje przedmioty
  • Zaktualizowano ikonę ładowania mapy Nuke
 
MISC:
  • naprawiono błąd, który sprawiał, że krople deszczu nie wyświetlały się poprawnie, gdy patrzyliśmy z perspektywy obserwowanego gracza
  • detale (jak chociażby trawa) zostały ulepszone, co pozwala na renderowanie większej liczby niższym kosztem
 
SDK:
  • [vbsp.exe] podniósł wartość MAX_MAP_ENTITIES z 16384 do 20480, by kompilować większe mapy
  • Mapy mogą mieć kilka obrazów radaru w zależności od tego, jak wysoko położony jest gracz
  • Dodano kilka elementów, by wspierać nowy typ misji: Co-op Strike (game_type 4, game_mode 1)
  • Dodano przedmioty Co-op Strike: Heavy Armor, Tactical Awareness Grenades i Medi-Shot
  • Dodano nowe miejsca spawnu
  • Dodano wybuchającą beczkę
  • Func_hostage_rescue może być teraz zablokowana
  • Dodano przeciwnika Heavy Phoenix
  • Dodano item_coop_coin, która pokazuje, ile monet (z trzech) zebrano
  • Game_player_equip została zaktualizowana, by pozwalać mapom na danie broni aktywatorowi
  • Prop_door_rotating od teraz blokuje nav, gdy zamknięte, zablokowane lub nietłukące
  • Dodano komendę mp_c4_cannot_be_defused, która nie pozwala na rozbrojenie bomby
  • Przywrócono env_gunfire z HL2
  • Dodano dwie komendy do zarządzania upuszczoną bronią:
  • Weapon_auto_cleanuo_time – jeśli jest ustawiona na wartość inną niż 0 to bronie znikną po określonym czasie
  • Weapon_max_before_cleanup – jeśli jest ustawiona na wartość inną niż 0 to broń, od upuszczenia której minęło najwięcej czasu zostanie usunięta z mapy, by zachować określoną liczbę broni
  • Dodano trzecią opcję do mp_death_drop_grenade, która sprawia, że wszystkie posiadane granaty wypadają (używana w Co-op Strike)
  • Zaktualizowano bronie w Hammer fgd, by używać modeli broni, które pasują do tych, które używane są standardowo
  • Dodano env_sprite_clientside
 
MAPY:
Nuke:
  • Mapa dostępna jest od teraz w matchmakingach i innych trybach gry z grupy map Operacji Wildfire
Cache:
  • Poprawiono spawny DM
  • Poprawiono gładkość radaru
  • Poprawiono gładkość wyglądu
  • Dodano fizykę do płotu w sun roomie
  • Naprawiono wiele pixel walków
  • Naprawiono ścianę na środku, przez którą można było skanować tylko z jednej strony
  • Płot na spawnie terrorystów został poprawiony
Mirage:
  • Usunięto lampy ścienne, które blokowały widoczność z budki z biletami na A w kierunku środka
  • Usunięto półkę w sklepie niedaleko bombsite’u B
  • Dodano płytę ze sklejki na A, która sprawia, że rzucanie granatów bardziej jednostajne

 

Niewielkie zmiany w Safehousie, Lake i Shoots.

Screeny z operacji:

 

< ŻETON OPERACJI >

 

10612719_510039635871004_835557941271935

 

< NOWE BRONIE > 

 

11_01.jpg

 

11_02.jpg

 

11_03.jpg

 

11_04.jpg

 

11_05.jpg

 

11_06.jpg

 

11_07.jpg

 

11_08.jpg

 

11_09.jpg

 

11_11.jpg

 

11_12.jpg

 

11_13.jpg

 

11_14.jpg

 

11_15.jpg

 

11_16.jpg

 

11_17.jpg

 

11_18.jpg

 

 

 

< NOWE MAPY >

 

coast.png

 

mikla.png

 

royal.png

 

santorini.png

 

empire.png

 

cruise.png

< NOWY DE_NUKE >

 

small_upperbomb_009_new.jpg?v=1

 

small_upperbomb_011_new.jpg?v=1

 

small_lowerbomb_005_new.jpg?v=1

 

small_lowerbomb_006_new.jpg?v=1

 

small_tunnels_012_new.jpg?v=1

 

small_outside_019_new.jpg?v=1

 

small_outside_001_new.jpg?v=1

 

 

 

 

 

Źródło: blog.counter-strike.net & cybersport.pl & polscygracze.pl

Edited by Winchester
  • Like 7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bardzo w porządku update, ale GDZIE JEST MÓJ TUSCAN!?!?!?!

 

 

 

Też się zastanawiam <_<

No teraz gracze którzy mieli 60 fps, RIP

Ja nie wiem, ja zawsze mam 300 nigdy nie spada, nie wiem o co chodzi XD

 

 

Nuke zajebiście, ale ten nóż i skiny to klapa, syf jakich mało:D

Mi się kałaszek podoba :D

Edited by SzeregowiecPL
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

GDZIE JEST MÓJ TUSCAN!?!?!?!

Też się zastanawiam <_<

No teraz gracze którzy mieli 60 fps, RIP 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nuke za***ście, ale ten nóż i skiny to klapa, syf jakich mało:D

Edited by Pawel.?
Przekleństwo ocenzurowano.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ładniutka kosa (mi tam się podoba :D) i ten deagle mmmmm XD. Tylko ciekawi mnie jedno, co oni zrobili, że w ciągu jednego dnia miałem 8 crashy? -.- Co lepsze nie tylko ja. Nie miałem żadnego przez 1,5 roku grania w CS:GO, a teraz 8 w jeden dzień ehhhh....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koska, kałaszek i famas, a i na deagla też nie ma co narzekać bo też wygląda, ogółem dość ładnie wyglądają. Ceny awki, które ludzie płacili to naprawdę idiotyzm, ale cóż... 

 

Ten nuke jest ładny, ale przesadzili z drobiazgami, w moim przypadku bardzo to obciąża i tymczasowo nie mogę sobie na nim zagrać. A reszta map jakoś mnie nie przekonuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Automatycznie wygenerowana wiadomość.
Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów.

 

Powód: Zamykam.

 

Jeżeli się z tym nie zgadzasz zgłoś to Administratorowi z wyższą rangą.

 

Pozdrawiamy
Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines