Skocz do zawartości

Jak zmienić kolor HUD w pliku QTM.


Gość maV

Rekomendowane odpowiedzi

1. Otwieramy programem AMX Mod X plik QTM_CodMod, czyli nasz silnik CoD'a.

2. Szukamy tych linijek:

public PokazInformacje(id) {	id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;			if(!is_user_connected(id))	{		remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);		return PLUGIN_CONTINUE;	}		if(!is_user_alive(id))	{		new target = pev(id, pev_iuser2);			if(!target)			return PLUGIN_CONTINUE;					set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);		return PLUGIN_CONTINUE;	}		set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);		return PLUGIN_CONTINUE;}
3. Jeżeli chcemy zmienić kolor naszego HUD'a musimy zamienić trzy cyfry w tej linijce.
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
4. Patrzymy dokładnie na to:

set_hudmessage(0, 255, 0
5. Jeżeli chcemy, żeby nasz HUD był zółty wpisujemy zamiast "0, 255, 0" to: "255, 255, 0".

Jeżeli chcemy, żeby był zielony, wpisujemy "255, 255, 255".

Z innymi kolorami możemy kombinować w Paincie edytując kolory niestandardowe (tam załapiecie, co i jak).

 

Poradnik napisany przez maV.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności