Właściciel -_- 11 902 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Właściciel Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Nazwa pluginu: Sklep pod COD Opis pluginu: Plugin dodaje sklep pod serwer COD, w którym można kupić leczenie,monety, exp, item, ulepszenie itemu oraz można sprzedać item Instalacja pluginu: Kompilacja pluginów i Instalacja Cvary: Brak Komendy: /sklep i /s Dodatkowe informacje: Do poprawnego działania pluginu potrzebny jest http://forum.cs-classic.pl/topic/46580-system-monet-bez-hud/ Link do pobrania: #include <amxmodx> #include <codmod> #include <cstrike> #include <fun> #include <colorchat> #include <fakemeta_util> native cod_set_user_coins(id, wartosc); native cod_get_user_coins(id); public plugin_init() { register_plugin("CodShop", "1.0", "-_-"); register_clcmd("say /sklep", "cmd_menu"); register_clcmd("say /s", "cmd_menu"); } public cmd_menu(id) { if(is_user_alive(id)) { sklepmenu(id); client_print(id, print_chat, "[INFO] Administracja Cs-Classic zyczy milych zakupow w sklepiku.!"); } else { client_print(id, print_chat, "[INFO] Aby uzywac sklepu musisz byc zywy! - Cs-Classic"); } return PLUGIN_HANDLED; } stock sklepmenu(id) { new menu = menu_create("\ySklep \w[\dMonety\w]", "sklep"); menu_additem(menu, "SKLEP ZA DOLAR");//1 menu_additem(menu, "SKLEPY ZA MONETY");//2 menu_display(id, menu); } public sklep(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return; } switch(item) { case 0: { if(is_user_alive(id)) Ekwipunek(id); } case 1: { if(is_user_alive(id)) Ekwipunek1(id); } } menu_destroy(menu); } public Ekwipunek(id) { new tytul[25]; format(tytul, 24, "\rSklep by \y-_-"); new menu = menu_create(tytul, "Ekwipunek_Handler"); menu_additem(menu, "Ketonal \r[Leczy 10hp]] \yKoszt: \r1500 $"); // 0 menu_additem(menu, "Flegamina \r[Leczy 30hp] \yKoszt: \r3000 $"); //1 menu_additem(menu, "Aspiryna \r[Leczy 50hp] \yKoszt: \r5000 $"); // 2 menu_additem(menu, "Monety \r[Dostajesz 3 monety] \yKoszt: \r5000 $"); // 3 menu_additem(menu, "Doswiadczenie \r[Dodajesz 1 EXP] \yKoszt: \r5000 $"); // 4 menu_additem(menu, "Super Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy EXP] \yKoszt: \r10000 $"); // 5 menu_display(id, menu); } public Ekwipunek_Handler(id, menu, item) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new zdrowie = get_user_health(id); new kasa = cs_get_user_money(id); new kasa1 = cod_get_user_coins(id); new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100 if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } switch(item) { case 0: { if(kasa >= 1500) { new nowe_zdrowie = (zdrowie+10); if(nowe_zdrowie < maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-1500); set_user_health(id, nowe_zdrowie); ColorChat(id, RED, "[SHOP]^x01 Uleczono Cie o 10 hp!"); } if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-1500); set_user_health(id, maxzdrowie); ColorChat(id, RED, "[SHOP]^x01 Jestes w pelni uleczony!"); } } else ColorChat(id, RED, "[SHOP]^x01 Masz za malo kasy!"); } case 1: { if(kasa >= 3000) { new nowe_zdrowie = (zdrowie+30); if(nowe_zdrowie < maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-3000); set_user_health(id, nowe_zdrowie); ColorChat(id, RED, "[SHOP]^x01 Uleczono Cie o 30 hp!"); } if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-3000); set_user_health(id, maxzdrowie); ColorChat(id, RED, "[SHOP]^x01 Jestes w pelni uleczony!"); } } else ColorChat(id, RED, "[SHOP]^x01 Masz za malo kasy!"); } case 2: { if(kasa >= 5000) { new nowe_zdrowie = (zdrowie+50); if(nowe_zdrowie < maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-5000); set_user_health(id, nowe_zdrowie); ColorChat(id, RED, "[SHOP]^x01 Uleczono Cie o 50 hp!"); } if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-5000); set_user_health(id, maxzdrowie); ColorChat(id, RED, "[SHOP]^x01 Jestes w pelni uleczony!"); } } else ColorChat(id, RED, "[SHOP]^x01 Masz za malo kasy!"); } case 3: { if(kasa >= 5000) { cod_set_user_coins(id, kasa1+3); cs_set_user_money(id, kasa-5000); client_print(id, print_chat, "[SHOP] Kupiles 3 monet!"); } if(kasa < 5000) client_print(id, print_chat, "[SHOP] Nie masz kasy"); } case 4: { if(kasa >= 5000) { new exp = cod_get_user_xp(id); cs_set_user_money(id, kasa-5000); cod_set_user_xp(id, exp+1) ColorChat(id, RED, "[SHOP]^x01 Dostales 1 EXP'a!"); } else ColorChat(id, RED, "[SHOP]^x01 Masz za malo kasy!"); } case 5: { if(kasa >= 10000) { new exp = cod_get_user_xp(id); cs_set_user_money(id, kasa-10000); cod_set_user_xp(id, exp+2) ColorChat(id, RED, "[SHOP]^x01 Dostales 2 EXP'a!"); } else ColorChat(id, RED, "[SHOP]^x01 Masz za malo kasy!"); } } return PLUGIN_CONTINUE; } public Ekwipunek1(id) { new tytul[25]; format(tytul, 24, "\rSklep by \y-_-"); new menu = menu_create(tytul, "Ekwipunek1_Handler"); menu_additem(menu, "HP \r[Leczy 30hp] \yKoszt: \r15 M"); // 0 menu_additem(menu, "Losowy item \r[Dostajesz losowy item] \yKoszt: \r10 M"); // 1 menu_additem(menu, "Doswiadczenie \r[Dodajesz losowy EXP] \yKoszt: \r30 M"); // 2 menu_additem(menu, "Ulepszanie perku \r[Ulepsz perk] \yKoszt: \r30 M"); // 3 menu_additem(menu, "Sell item \r[Sprzedaje perk za 3 monety] \yKoszt: \r3 M"); // 4 menu_display(id, menu); } public Ekwipunek1_Handler(id, menu, item) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new zdrowie = get_user_health(id); new kasa = cod_get_user_coins(id); new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100 if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } switch(item) { case 0: { if(kasa >= 15) { new nowe_zdrowie = (zdrowie+30); if(nowe_zdrowie < maxzdrowie) { cod_set_user_coins(id, kasa-15); set_user_health(id, nowe_zdrowie); ColorChat(id, RED, "[SHOP]^x01 Uleczono Cie o 30 hp!"); } if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie) { cod_set_user_coins(id, kasa-15); set_user_health(id, maxzdrowie); ColorChat(id, RED, "[SHOP]^x01 Jestes w pelni uleczony!"); } } else ColorChat(id, RED, "[SHOP]^x01 Masz za malo kasy!"); } case 1: { if(kasa >= 10) { cod_set_user_coins(id, kasa-10); cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1); client_print(id, print_chat, "[SHOP] Kupiles losowy perk!"); } else client_print(id, print_chat, "[SHOP] Masz za malo kasy!"); } case 2: { if(kasa >= 30) { new exp = cod_get_user_xp(id); cod_set_user_coins(id, kasa-30); new losowy = random_num(1, 3); cod_set_user_xp(id, exp+losowy) ColorChat(id, RED, "[SHOP]^x01 Dostales %i EXP'a!", losowy); } else ColorChat(id, RED, "[SHOP]^x01 Masz za malo kasy!"); } case 3: { if(kasa >= 30) { if(cod_get_user_perk(id)) { cod_set_user_coins(id, kasa-30); new perk = cod_get_user_perk(id); cod_set_user_perk(id, perk, -1, 0); client_print(id, print_chat, "[Sklep] Ulepszyles swoj perk!"); } else client_print(id, print_chat, "[Sklep] Nie posiadasz zadnego Itemu"); } } case 4: { if(cod_get_user_perk(id)) { cod_set_user_coins(id, kasa+3); cod_set_user_perk(id, 0, 0, 0); client_print(id, print_chat, "[Sklep] Sprzedales swoj Item!"); } else client_print(id, print_chat, "[Sklep] Nie posiadasz zadnego Itemu"); } } return PLUGIN_CONTINUE; } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */ Autor/Źródło: -_- 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.