Skocz do zawartości

Sklep COD


-_-

Rekomendowane odpowiedzi

  • Właściciel
Nazwa pluginu: Sklep pod COD

Opis pluginu: Plugin dodaje sklep pod serwer COD, w którym można kupić leczenie,monety, exp, item, ulepszenie itemu oraz można sprzedać item

Instalacja pluginu: Kompilacja pluginów i Instalacja

Cvary: Brak

Komendy: /sklep i /s

Dodatkowe informacje: Do poprawnego działania pluginu potrzebny jest http://forum.cs-classic.pl/topic/46580-system-monet-bez-hud/

Link do pobrania: 



#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <colorchat>
#include <fakemeta_util>

native cod_set_user_coins(id, wartosc);
native cod_get_user_coins(id);

public plugin_init()
{
register_plugin("CodShop", "1.0", "-_-");

register_clcmd("say /sklep", "cmd_menu");
register_clcmd("say /s", "cmd_menu");
}

public cmd_menu(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
sklepmenu(id);
client_print(id, print_chat, "[INFO] Administracja Cs-Classic zyczy milych zakupow w sklepiku.!");
}
else
{
client_print(id, print_chat, "[INFO] Aby uzywac sklepu musisz byc zywy! - Cs-Classic");
}
return PLUGIN_HANDLED;
}

stock sklepmenu(id)
{
new menu = menu_create("\ySklep \w[\dMonety\w]", "sklep");

menu_additem(menu, "SKLEP ZA DOLAR");//1
menu_additem(menu, "SKLEPY ZA MONETY");//2
menu_display(id, menu);

}

public sklep(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return;
}
switch(item)
{
case 0:
{
if(is_user_alive(id))
Ekwipunek(id);
}
case 1:
{
if(is_user_alive(id))
Ekwipunek1(id);
}
}
menu_destroy(menu);
}

public Ekwipunek(id)
{
new tytul[25];
format(tytul, 24, "\rSklep by \y-_-");
new menu = menu_create(tytul, "Ekwipunek_Handler");
menu_additem(menu, "Ketonal \r[Leczy 10hp]] \yKoszt: \r1500 $"); // 0
menu_additem(menu, "Flegamina \r[Leczy 30hp] \yKoszt: \r3000 $"); //1
menu_additem(menu, "Aspiryna \r[Leczy 50hp] \yKoszt: \r5000 $"); // 2
menu_additem(menu, "Monety \r[Dostajesz 3 monety] \yKoszt: \r5000 $"); // 3
menu_additem(menu, "Doswiadczenie \r[Dodajesz 1 EXP] \yKoszt: \r5000 $"); // 4
menu_additem(menu, "Super Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy EXP] \yKoszt: \r10000 $"); // 5
menu_display(id, menu);

}

public Ekwipunek_Handler(id, menu, item)
{

if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

new zdrowie = get_user_health(id);
new kasa = cs_get_user_money(id);
new kasa1 = cod_get_user_coins(id);
new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

switch(item)
{
case 0:
{
if(kasa >= 1500)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+10);
if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-1500);
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id, RED, "[SHOP]^x01 Uleczono Cie o 10 hp!");
}
if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-1500);
set_user_health(id, maxzdrowie);
ColorChat(id, RED, "[SHOP]^x01 Jestes w pelni uleczony!");
}
}
else
ColorChat(id, RED, "[SHOP]^x01 Masz za malo kasy!");
}
case 1:
{
if(kasa >= 3000)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+30);
if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-3000);
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id, RED, "[SHOP]^x01 Uleczono Cie o 30 hp!");
}
if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-3000);
set_user_health(id, maxzdrowie);
ColorChat(id, RED, "[SHOP]^x01 Jestes w pelni uleczony!");
}
}
else
ColorChat(id, RED, "[SHOP]^x01 Masz za malo kasy!");
}
case 2:
{
if(kasa >= 5000)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+50);
if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-5000);
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id, RED, "[SHOP]^x01 Uleczono Cie o 50 hp!");
}
if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-5000);
set_user_health(id, maxzdrowie);
ColorChat(id, RED, "[SHOP]^x01 Jestes w pelni uleczony!");
}
}
else
ColorChat(id, RED, "[SHOP]^x01 Masz za malo kasy!");
}
case 3:
{
if(kasa >= 5000)
{
cod_set_user_coins(id, kasa1+3);
cs_set_user_money(id, kasa-5000);
client_print(id, print_chat, "[SHOP] Kupiles 3 monet!");
}
if(kasa < 5000)
client_print(id, print_chat, "[SHOP] Nie masz kasy");
}
case 4:
{
if(kasa >= 5000)
{
new exp = cod_get_user_xp(id);
cs_set_user_money(id, kasa-5000);
cod_set_user_xp(id, exp+1)
ColorChat(id, RED, "[SHOP]^x01 Dostales 1 EXP'a!");
}
else
ColorChat(id, RED, "[SHOP]^x01 Masz za malo kasy!");
}
case 5:
{
if(kasa >= 10000)
{
new exp = cod_get_user_xp(id);
cs_set_user_money(id, kasa-10000);
cod_set_user_xp(id, exp+2)
ColorChat(id, RED, "[SHOP]^x01 Dostales 2 EXP'a!");
}
else
ColorChat(id, RED, "[SHOP]^x01 Masz za malo kasy!");
}
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public Ekwipunek1(id)
{
new tytul[25];
format(tytul, 24, "\rSklep by \y-_-");
new menu = menu_create(tytul, "Ekwipunek1_Handler");
menu_additem(menu, "HP \r[Leczy 30hp] \yKoszt: \r15 M"); // 0
menu_additem(menu, "Losowy item \r[Dostajesz losowy item] \yKoszt: \r10 M"); // 1
menu_additem(menu, "Doswiadczenie \r[Dodajesz losowy EXP] \yKoszt: \r30 M"); // 2
menu_additem(menu, "Ulepszanie perku \r[Ulepsz perk] \yKoszt: \r30 M"); // 3
menu_additem(menu, "Sell item \r[Sprzedaje perk za 3 monety] \yKoszt: \r3 M"); // 4
menu_display(id, menu);

}

public Ekwipunek1_Handler(id, menu, item)
{

if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

new zdrowie = get_user_health(id);
new kasa = cod_get_user_coins(id);
new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

switch(item)
{
case 0:
{
if(kasa >= 15)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+30);
if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
{
cod_set_user_coins(id, kasa-15);
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id, RED, "[SHOP]^x01 Uleczono Cie o 30 hp!");
}
if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
{
cod_set_user_coins(id, kasa-15);
set_user_health(id, maxzdrowie);
ColorChat(id, RED, "[SHOP]^x01 Jestes w pelni uleczony!");
}
}
else
ColorChat(id, RED, "[SHOP]^x01 Masz za malo kasy!");
}
case 1:
{
if(kasa >= 10)
{
cod_set_user_coins(id, kasa-10);
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
client_print(id, print_chat, "[SHOP] Kupiles losowy perk!");
}
else
client_print(id, print_chat, "[SHOP] Masz za malo kasy!");
}
case 2:
{
if(kasa >= 30)
{
new exp = cod_get_user_xp(id);
cod_set_user_coins(id, kasa-30);
new losowy = random_num(1, 3);
cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
ColorChat(id, RED, "[SHOP]^x01 Dostales %i EXP'a!", losowy);
}
else
ColorChat(id, RED, "[SHOP]^x01 Masz za malo kasy!");
}
case 3:
{
if(kasa >= 30)
{
if(cod_get_user_perk(id))
{
cod_set_user_coins(id, kasa-30);
new perk = cod_get_user_perk(id);
cod_set_user_perk(id, perk, -1, 0);
client_print(id, print_chat, "[Sklep] Ulepszyles swoj perk!");
}
else
client_print(id, print_chat, "[Sklep] Nie posiadasz zadnego Itemu");
}
}
case 4:
{
if(cod_get_user_perk(id))
{
cod_set_user_coins(id, kasa+3);
cod_set_user_perk(id, 0, 0, 0);
client_print(id, print_chat, "[Sklep] Sprzedales swoj Item!");
}
else
client_print(id, print_chat, "[Sklep] Nie posiadasz zadnego Itemu");
}
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


Autor/Źródło: -_-

  • Like 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności