Root -_- 11,255 Posted April 2, 2016 Root Share Posted April 2, 2016 Nazwa pluginu: Sklep pod COD Opis pluginu: Plugin dodaje sklep pod serwer COD, w którym można kupić leczenie,monety, exp, item, ulepszenie itemu oraz można sprzedać item Instalacja pluginu: Kompilacja pluginów i Instalacja Cvary: Brak Komendy: /sklep i /s Dodatkowe informacje: Do poprawnego działania pluginu potrzebny jest http://forum.cs-classic.pl/topic/46580-system-monet-bez-hud/ Link do pobrania: #include <amxmodx> #include <codmod> #include <cstrike> #include <fun> #include <colorchat> #include <fakemeta_util> native cod_set_user_coins(id, wartosc); native cod_get_user_coins(id); public plugin_init() { register_plugin("CodShop", "1.0", "-_-"); register_clcmd("say /sklep", "cmd_menu"); register_clcmd("say /s", "cmd_menu"); } public cmd_menu(id) { if(is_user_alive(id)) { sklepmenu(id); client_print(id, print_chat, "[INFO] Administracja Cs-Classic zyczy milych zakupow w sklepiku.!"); } else { client_print(id, print_chat, "[INFO] Aby uzywac sklepu musisz byc zywy! - Cs-Classic"); } return PLUGIN_HANDLED; } stock sklepmenu(id) { new menu = menu_create("\ySklep \w[\dMonety\w]", "sklep"); menu_additem(menu, "SKLEP ZA DOLAR");//1 menu_additem(menu, "SKLEPY ZA MONETY");//2 menu_display(id, menu); } public sklep(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return; } switch(item) { case 0: { if(is_user_alive(id)) Ekwipunek(id); } case 1: { if(is_user_alive(id)) Ekwipunek1(id); } } menu_destroy(menu); } public Ekwipunek(id) { new tytul[25]; format(tytul, 24, "\rSklep by \y-_-"); new menu = menu_create(tytul, "Ekwipunek_Handler"); menu_additem(menu, "Ketonal \r[Leczy 10hp]] \yKoszt: \r1500 $"); // 0 menu_additem(menu, "Flegamina \r[Leczy 30hp] \yKoszt: \r3000 $"); //1 menu_additem(menu, "Aspiryna \r[Leczy 50hp] \yKoszt: \r5000 $"); // 2 menu_additem(menu, "Monety \r[Dostajesz 3 monety] \yKoszt: \r5000 $"); // 3 menu_additem(menu, "Doswiadczenie \r[Dodajesz 1 EXP] \yKoszt: \r5000 $"); // 4 menu_additem(menu, "Super Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy EXP] \yKoszt: \r10000 $"); // 5 menu_display(id, menu); } public Ekwipunek_Handler(id, menu, item) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new zdrowie = get_user_health(id); new kasa = cs_get_user_money(id); new kasa1 = cod_get_user_coins(id); new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100 if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } switch(item) { case 0: { if(kasa >= 1500) { new nowe_zdrowie = (zdrowie+10); if(nowe_zdrowie < maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-1500); set_user_health(id, nowe_zdrowie); ColorChat(id, RED, "[SHOP]^x01 Uleczono Cie o 10 hp!"); } if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-1500); set_user_health(id, maxzdrowie); ColorChat(id, RED, "[SHOP]^x01 Jestes w pelni uleczony!"); } } else ColorChat(id, RED, "[SHOP]^x01 Masz za malo kasy!"); } case 1: { if(kasa >= 3000) { new nowe_zdrowie = (zdrowie+30); if(nowe_zdrowie < maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-3000); set_user_health(id, nowe_zdrowie); ColorChat(id, RED, "[SHOP]^x01 Uleczono Cie o 30 hp!"); } if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-3000); set_user_health(id, maxzdrowie); ColorChat(id, RED, "[SHOP]^x01 Jestes w pelni uleczony!"); } } else ColorChat(id, RED, "[SHOP]^x01 Masz za malo kasy!"); } case 2: { if(kasa >= 5000) { new nowe_zdrowie = (zdrowie+50); if(nowe_zdrowie < maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-5000); set_user_health(id, nowe_zdrowie); ColorChat(id, RED, "[SHOP]^x01 Uleczono Cie o 50 hp!"); } if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie) { cs_set_user_money(id, kasa-5000); set_user_health(id, maxzdrowie); ColorChat(id, RED, "[SHOP]^x01 Jestes w pelni uleczony!"); } } else ColorChat(id, RED, "[SHOP]^x01 Masz za malo kasy!"); } case 3: { if(kasa >= 5000) { cod_set_user_coins(id, kasa1+3); cs_set_user_money(id, kasa-5000); client_print(id, print_chat, "[SHOP] Kupiles 3 monet!"); } if(kasa < 5000) client_print(id, print_chat, "[SHOP] Nie masz kasy"); } case 4: { if(kasa >= 5000) { new exp = cod_get_user_xp(id); cs_set_user_money(id, kasa-5000); cod_set_user_xp(id, exp+1) ColorChat(id, RED, "[SHOP]^x01 Dostales 1 EXP'a!"); } else ColorChat(id, RED, "[SHOP]^x01 Masz za malo kasy!"); } case 5: { if(kasa >= 10000) { new exp = cod_get_user_xp(id); cs_set_user_money(id, kasa-10000); cod_set_user_xp(id, exp+2) ColorChat(id, RED, "[SHOP]^x01 Dostales 2 EXP'a!"); } else ColorChat(id, RED, "[SHOP]^x01 Masz za malo kasy!"); } } return PLUGIN_CONTINUE; } public Ekwipunek1(id) { new tytul[25]; format(tytul, 24, "\rSklep by \y-_-"); new menu = menu_create(tytul, "Ekwipunek1_Handler"); menu_additem(menu, "HP \r[Leczy 30hp] \yKoszt: \r15 M"); // 0 menu_additem(menu, "Losowy item \r[Dostajesz losowy item] \yKoszt: \r10 M"); // 1 menu_additem(menu, "Doswiadczenie \r[Dodajesz losowy EXP] \yKoszt: \r30 M"); // 2 menu_additem(menu, "Ulepszanie perku \r[Ulepsz perk] \yKoszt: \r30 M"); // 3 menu_additem(menu, "Sell item \r[Sprzedaje perk za 3 monety] \yKoszt: \r3 M"); // 4 menu_display(id, menu); } public Ekwipunek1_Handler(id, menu, item) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new zdrowie = get_user_health(id); new kasa = cod_get_user_coins(id); new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100 if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } switch(item) { case 0: { if(kasa >= 15) { new nowe_zdrowie = (zdrowie+30); if(nowe_zdrowie < maxzdrowie) { cod_set_user_coins(id, kasa-15); set_user_health(id, nowe_zdrowie); ColorChat(id, RED, "[SHOP]^x01 Uleczono Cie o 30 hp!"); } if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie) { cod_set_user_coins(id, kasa-15); set_user_health(id, maxzdrowie); ColorChat(id, RED, "[SHOP]^x01 Jestes w pelni uleczony!"); } } else ColorChat(id, RED, "[SHOP]^x01 Masz za malo kasy!"); } case 1: { if(kasa >= 10) { cod_set_user_coins(id, kasa-10); cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1); client_print(id, print_chat, "[SHOP] Kupiles losowy perk!"); } else client_print(id, print_chat, "[SHOP] Masz za malo kasy!"); } case 2: { if(kasa >= 30) { new exp = cod_get_user_xp(id); cod_set_user_coins(id, kasa-30); new losowy = random_num(1, 3); cod_set_user_xp(id, exp+losowy) ColorChat(id, RED, "[SHOP]^x01 Dostales %i EXP'a!", losowy); } else ColorChat(id, RED, "[SHOP]^x01 Masz za malo kasy!"); } case 3: { if(kasa >= 30) { if(cod_get_user_perk(id)) { cod_set_user_coins(id, kasa-30); new perk = cod_get_user_perk(id); cod_set_user_perk(id, perk, -1, 0); client_print(id, print_chat, "[Sklep] Ulepszyles swoj perk!"); } else client_print(id, print_chat, "[Sklep] Nie posiadasz zadnego Itemu"); } } case 4: { if(cod_get_user_perk(id)) { cod_set_user_coins(id, kasa+3); cod_set_user_perk(id, 0, 0, 0); client_print(id, print_chat, "[Sklep] Sprzedales swoj Item!"); } else client_print(id, print_chat, "[Sklep] Nie posiadasz zadnego Itemu"); } } return PLUGIN_CONTINUE; } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */ Autor/Źródło: -_- 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.