Skocz do zawartości

[ODRZUCONE]Podanie o admina.


Discus

Rekomendowane odpowiedzi

1. Nick:GROM
2. Imię:Waldemar
3. Wiek:22
4. Znajomość AMX (1-10): 10
5. Sprawny i działający mikrofon:tak
6. Składka tak
7. Link do swojego GameTracker'a**: http://www.gametracker.com/player/GROM/193.33.177.101:27156/    oczywiście codziennie nadrabiam.
8. Parę słów o sobie **:Pracuję jako detektyw, a także w KSRG, interesuje się sztukami walki, prawem w wszystkich kierunkach.
9. Dlaczego chciałbyś zostać administratorem**: Jestem administratorem na naszej serwerowni na cs 1.6 cod mod 350. Wieczornymi i nocnymi godzinami, a także i wczesnym porankiem czasami trudno zastać admina. Chciałbym pomóc także na only dd2 jako admin. Myślę, że doświadczenie i inne pozytywne aspekty wpłyną na to, że rozpatrzycie moje podanie pozytywnie.
10. Czy posiadasz STEAM? (TAK/NIE) jeżeli tak, podaj STEAM_ID:tak, STEAM_1:1:120754026 01:31 94 0 active 80000
11. Ile czasu możesz poświecić na serwerze:około 5-6 h rozkładając na cały dzień
12. W jakich godzinach grasz? (Dni robocze, weekendy):Dni robocze noc 1-5, dzień 10-16, weekend noc 2-4, rano 10-17
13. Staż w Counter-Strike 1.6: z przerwami 4 lata
14. Czy posiadałeś już admina? (nie podajemy linków):tak, na tej serwerowni admin cod mod 350,a także,  Opiekuna cod mod, global admina, multi admina i admina na różnych serwerowniach.

Edytowane przez Pawel.?
Brak wymagań, wymagane jest 45 godzin przegranych na serwerze.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Automatycznie wygenerowana wiadomość.
Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów.

Twoje podanie zostało odrzucone.
Następne podanie możesz napisać dopiero tydzień po zamknięciu ostatniego.

Pozdrawiamy
Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników