MajuN 682 Opublikowano 1 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2016 (edytowane) Witajcie, przywoływacze.Witamy w patchu 6.11, tym, w którym robimy porządki w szafie zbalansowania. Ponieważ zmiany ze środka sezonu zadomowiły się już na serwerach, swoją uwagę kierujemy w stronę profesjonalnych rozgrywek. Oznacza to uderzenie w postacie, które ograniczają różnorodność bohaterów.Ponieważ profesjonaliści z całego świata powracają na Rift, jesteśmy ciekawi, co najlepsi gracze w League pokażą w erze smoków żywiołów i znacznych obrażeń zadawanych wieżom. Jednakże jest to niemożliwe, gdy kilku bohaterów występuje w każdym meczu. Zanim więc letni split zacznie się na dobre, podejmujemy kroki, aby trochę to zmienić. Uwzględnia to stanowiących wyzwanie od dawna: Nidalee, Kindred i Ekko, a także stale powracające postacie, jak Azir i Lucian, których popularność znów sprawia problemy.Ważna uwaga: podobnie jak w przypadku aktualizacji magów, nie chcemy wprowadzać zwykłych osłabień, a skupić się na tożsamości strategicznej. W czym mają się najlepiej sprawdzać ci bohaterowie? Jak mamy sprowadzić ich do poziomu, jednocześnie pozwalając im zabłysnąć w sytuacjach, w których powinni być wybierani? Dzięki tym pytaniom wiemy, gdzie osłabiać moc, która nie pasuje do narracji, a w niektórych przypadkach (Moc Trójcy?!) − gdzie możemy dodać coś, co pasuje.To w zasadzie tyle, jeżeli chodzi o 6.11! Niech w waszych meczach będzie mniej kotów, owiec, wilków i ptaków. Może jakieś macki zamiast tego? O co nam chodzi? Już przestajemy. Więcej informacji na stronie głównej league of legend's. Edytowane 1 Czerwca 2016 przez MajuN 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.