Skocz do zawartości

Rekrutacja na opiekuna serwera


-_-

Rekomendowane odpowiedzi

  • Właściciel
Witam,

Szukam osoby na stanowisko opiekuna i zastępcy. Szukam osoby aktywnej, która będzie w stanie się nim porządnie zająć, głównie chodzi oto by zajmowała się sprawami forum, czyli tworzenie konkursów, rozpatrywanie propozycji, skarg, podań, itd.

 

 

Wzór:

 

Imię: 

Nick: 

Wiek:  

Ile czasu dziennie możesz pomagać serwerowi:  

Staż na serwerze:  

STEAM:  

Znajomość amx (1-10):  

Znajomość FTP(wgrywanie map , pluginów [1-10]):  

Czy miałeś  H@ lub J@ na innej sieci? (podaj nazwy, bez linków):  

Czy pełnisz lub pełniłeś jakąś funkcję na naszej sieci?:  

Dlaczego akurat Ty:   

  • Like 10
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Imię: Cezary

Nick: Zeus

Wiek:  18

Ile czasu dziennie możesz pomagać serwerowi:  min. 2 h

Staż na serwerze:  Na serwie gram od ponad roku, lecz nie tak długo. Większość czasu spędziłem na dd2. :)

STEAM:  Steam miałem, lecz mam tak wspaniałego kompa, właściwie laptopa, że w cs'a nie da sie gram ze steam. :( Po wakacjach bd zarobione pieniążki, bd nowy komp i  bd steam.

Znajomość amx (1-10):  10

Znajomość FTP(wgrywanie map , pluginów [1-10]):  5 na pewno, podszkolę się i bd 10 ^.^

Czy miałeś  H@ lub J@ na innej sieci? (podaj nazwy, bez linków):  Nie, możliwe, że to się nie długo zmieni. :)

Czy pełnisz lub pełniłeś jakąś funkcję na naszej sieci?:  Multi admin :) Admin 1.6 dd2 i FFA aktualnie :) Możliwe, że niedługo opiekun FFA :)

Dlaczego akurat Ty: Jestem znaną osobą na dd2 i FFA ( tak myśle :D). Myśle, że wszyscy mnie lubią. :D Jeżeli zostanę opiekunem serwera zdobędę doświadczenie w pełnieniu tej funkcji. :) Myślę, że bd sprawował sie wyśmienicie w tej roli. (Mam wysoką samoocenę. :D). Myślę, że nikt nie powie o mnie złego słowa. :)

 

 

 

 

 

 

Pozdrawia Wasz jedyny i nie zastąpiony KRÓL ZŁOTY Zeus. :D

Edytowane przez Zeus123
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach