lolcia 786 Posted March 2, 2013 Share Posted March 2, 2013 redaktor : Lolcia ; * odpowiadający : TeD NO TO ZACZYNAMY Witam Drogiego H@ No to na początek przedstaw się nam. Jak masz na imie , ile masz lat , skad jestes ? Nazywam się Jacek. Mam 19 lat. Pochodze z województwa DolnoŚląskiego , dokładniej z Wrocławia. Mam prawie tyle samo lat co Ty Chodzisz do szkoly albo pracujesz ? Tak , ucze się zaocznie w kierunku informatycznym. Oczywiście mam prace. Jestem Technikiem Komputerowym gdyż na mój wiek moje umiętności są dość rozwinięte. Szalejesz Długo się zajmujesz webmasteringiem ;> [chyba dobrze napisałam] ? Tak dobrze napisałaś. Webmasteringiem zajmuje się w przedziale 2lat z małymi przerwami. Kiedyś za szczeniaka bardziej zajmowałem się serwerami Metin2. Również miałem Swój własny 3lata temu. Był to bodajże 4prywatny serwer Metin2 w Polsce. Uuu. Doobry jestes. Kiedys mnie nauczysz .. Widziałam ze dobrze grasz w cs'a. Ile juz grasz ? Gram w CS-a około 9lat. Startowałem w różnych ligach i tym podobne. Miałem bodajże 6steamów łącznie z moim aktualnym w tym 3 które zostały mi skradzione :| Po ostatniej aktualizacji CS troszke odpuściłem sobie ponieważ zaniepokoiły mnie te nowe śmieszne dodatki , śmieszne dziwnie kwadratowe ściany :/ Teraz grywam czasami na naszych serwerach i może raz na tydzień zagram sobie jednego mixa/versusa. A to dlatego zawsze mnie zabijasz . Jaka jest Twoja ulubiona broń ? No widzisz Moja ulubiona broń oczywiście w CS-ie to AK47 i AWP <3 Jestem wręcz miszczem w graniu tymi brońmi No ja akurat ich nie lubie Wole M4 .. Powiedz nam jak trafiłes na classica ? Na tą sieć trafiłem w dość dziwny sposób .. Oczywiście ja z Pawłem byliśmy "WROGAMI". Prowadziłem swoją sieć wraz z zapewne znanym nam "wuwuniem" który po czasie oszukał mnie i ukradł wszystko. Po tym czasie zacząłem się mścić za to co zrobił. Próbował dalej kontynuować prowadzenie sieci sam lecz wystarczająco dobrze się zabezpieczyłem i podołałem ją "zniszczyć". Po rozwaleniu sieci nagle przyb