kylym cie 11 Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 1. Serwer: COD MOD 2. Nick: kylym cie 3. Imię: Michał 4. Wiek: 19lat 5. Znajomość Amxx(0/10): 8-9 6. Mikrofon(Tak/Nie): Tak 7. Składka(Tak/Nie): Nie 8. Czas spędzony na forum: Dziennie 2-3h 9. Opisać siebie: Jestem uczniem 3klasy Technikum Gastro. Pohodze z małej miejscowości na lubelszczyźnie. Lubię grać w piłkę nożną, ogądać Naruto I spotykać się ze znajomymi. 10. Dlaczego chcesz zostać adminem serwera: Jestem ogarnięty w byciu adminem. Byłem moderatorem i adminem na kilku serwerowniach i myślę, że się przydam w ogarnianiu. 11. Linki do reklam: http://www.cs-jednosc.pl/topic/13921-cs-classicpl/http://cs-harnas.pl/topic/55001-cs-classicpl/http://skilluj.com/index.php?/topic/6138-cs-classicpl/http://cs-gry.pl/viewtopic.php?p=4314#4314Jeżeli 4 to za mało mogę jeszcze zrobić.12. Co zrobisz gdy: -Ktoś używa dopalaczy: Sprawdzam go, jeżeli to ewidentny odpał = ban perm, jeżeli mam podejrzenia o czity = ban perm + ss'y -Gdy ktoś nadużywa micro: Ostrzegam, jeżeli to nie zadziała ban na 5-10min. -Nadużywa Kultury na serwerze: Jeżeli wyzywa po rodzicach ban na dłuższy ogras czasu a jeżeli wyzywa po prostu ban na 30min do 1h w zależności od wyzwisk. 13. Platforma Cs(Non Steam/Steam): NSNie będę się wypowiadał w swoim temacie. Będę go po prosu "Edytował", żeby uniknąć spamu.Fresh : - Recoil - sprawdzam czy to nie perk "Eliminator rozrzutu" jeżeli nie to ban perm. - ESP - Szczerze ? Nie mam pojęcia co to jest. - Soft - Sprawdzam czy na pewno to soft jeżeli tak to perm bo to jest oszustwo. - No Flesh - Ban perm. - Aimbot - Sprawdza jeżeli jest AIM = ban perm jeżeli mam podejrzenia ss'y - Wh - Sprawdzam jeżeli jest WH = ban perm jeżeli mam podejrzenia ss'y Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...