FreshFreshFresh 248 Posted March 3, 2013 Share Posted March 3, 2013 1. Serwer : Cs-Classic.pl [CoD 45000lvl][NOWY SEZON]2. Nick : Fresh3. Imię : Przemek4. Wiek : 21 lat5. Znajomość Amxx(0/10) : 8/106. Mikrofon(Tak/Nie) : Nie7. Składka(Tak/Nie) : Tak8. Czas spędzony na forum : Na starym forum 120h na nowy 32h czyli 152h 9. Opisać siebie : Heh.. Mam na imię Przemek, interesuję się piłką nożną. W cs'a gram od 6 lat ( z przerwami ). Jestem sympatyczną osobą, chętnie wszystkim pomagam, jestem ogarnięty. Możecie dać 2 szanse Ostatnio straciłem admina za spam, ale można to naprawić. Zawsze można dać 2 szansę.10. Dlaczego chcesz zostać adminem serwera : Na servie jest mało adminów. Są zazwyczaj tylko Siwy, Krasnik i PaPkU . Troche cheaterów pomogłem złapać Krasnikowi, SS nie wstawili Jak miałem admina to zrobiłem ze 5 - 10 osobą SS też nie wstawili 11. Linki do reklam : http://cs-harnas.pl/topic/54518-cs-classic/http://rozbrajamy.pl/index.php?/topic/1991-cs-classic-zaprasza/http://cs-baraki.pl/viewtopic.php?p=47266#47266http://pochylnia.pl/topic/58592-cs-classic/http://holyshit.pl/topic/41630-cs-classic-zaprasza/12. Co zrobisz gdy :-Ktoś używa dopalaczy ; Jeżeli wh to ss i perm, a jeżeli aim demko i perm-Gdy ktoś nadużywa micro ; Ostrzeżenie, następnie kick, 5 min bana-Nadużywa Kultury na serwerze ; Ostrzeżenie, kick, 5 min bana13. Platforma Cs(Non Steam/Steam) : Steam Wymagania: ~Wiek 15+ (ale z mutacja najlepiej) Jest ~Mikrofon(nie wymagane aż tak) Nie ~Minimum 30 godzin gry na Serwerze Jest ~Ogar Jest ~Kultura Jest ~Obsługa amxmodmenu w jednym palcu Jest ~Użytkownik pisząc podanie powinien mieć ZERO WARNÓW NA FORUM Jest ~Aktywność na forum(nie jest ważna aż tak) Jest ~Oczywiście kreatywność i umiejętność ogarnięcia serwera Jest ~Reklamowanie Serwerów Jest Do Blip'a - Czity rozpoznawałem, pamiętam jak wbłem na server i spamowaleś na U@ że gracz ma Aima, spectowałem go ( musiałem sprawdzić czy coś ma, delikwent miał Aima i Wh i wtedy SS zrobiłem bo wiedział gdzie kto stoi