Kapitan Bomba1 0 Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 . Serwer : Cs-Classic.pl [CoD 45000lvl][NOWY SEZON]2. Nick : Kapitan Bomba3. Imię :Marcin4. Wiek : 13 lat5. Znajomość Amxx(0/10) : 5/10 6. Mikrofon(Tak/Nie) : Tak 7. Składka(Tak/Nie) : Tak 8. Czas spędzony na forum : Na starym forum 120h na nowy 32h czyli 152h 9. Opisać siebie : Heh.. Mam na imię Marcin, interesuję się piłką nożną. W cs'a gram od 6 lat ( z przerwami ). Jestem sympatyczną osobą, chętnie wszystkim pomagam, jestem ogarnięty. Możecie dać 2 szanse Miałem już admina na jednym servie idobrze się sprawowałem (ocena głównego założyciela) 10. Dlaczego chcesz zostać adminem serwera : Na servie jest mało adminów. Są zazwyczaj tylko Siwy, Krasnik i PaPkU . Troche cheaterów pomogłem złapać Krasnikowi, SS nie wstawili Jak miałem admina to zrobiłem ze 5 - 10 osobą SS też nie wstawili 11.GG(Tak/Nie):Tak - 43144022 (haltan) nazwe się jescze zmieni Wymagania: ~Wiek 13+ (ale z mutacja najlepiej) Jest ~Mikrofon(nie wymagane aż tak) Jest ~Minimum 30 godzin gry na Serwerze Jest ~Ogar Jest ~Kultura Jest ~Obsługa amxmodmenu w jednym palcu Jest ~Użytkownik pisząc podanie powinien mieć ZERO WARNÓW NA FORUM Jest ~Aktywność na forum(nie jest ważna aż tak) Jest ~Oczywiście kreatywność i umiejętność ogarnięcia serwera Jest ~Reklamowanie Serwerów Jest Do Blip'a - Czity rozpoznawałem, pamiętam jak wbłem na server i spamowaleś na U@ że gracz ma Aima, spectowałem go ( musiałem sprawdzić czy coś ma, delikwent miał Aima i Wh i wtedy SS zrobiłem bo wiedział gdzie kto stoi i wgl. ) Jak go spectowałem spamiłeś na U@ że skarge złożysz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miłosz 2 789 Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 NIE- nie widzę cię na serwie- wiek- obsługa amx'a- gdzie pkt 12.?-czas ma forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...