Skocz do zawartości

[WAŻNE] Zmiany i wyjaśnienie


Besi523

Rekomendowane odpowiedzi

Pragnę w tym temacie wyjaśnić pewne kwestie by każdy z Was był świadom jak powinniście się zachować w danej sytuacji gdyż widzę, że krążą różne wersje.

 

1. Pozycja buntu jest tylko i wyłącznie wtedy kiedy zginie prowadzący (nawet jeżeli to był początek przed wydaniem poleceń), kiedy zmieni się prowadzący przez !oddaj lub prowadzący wyjdzie z gry następuje tak jak wcześniej zwykły bezruch

Pozycja buntu ~ Bezruch będąc na kucaka.

Dlaczego wprowadzamy tą zmianę? Zauważyłam, że sporo osób ginie przez to, że nie była w pozycji buntu tylko stała w bezruchu.

 


 

2. Zakazuje używania poleceń typu " Macie kręcić się w prawo do odwołania, kucać do odwołania i skakanie do odwołania "~ oczywiście jako jedno pełne polecenie.

Dlaczego wprowadzamy tą zmianę? To polecenie jest bezsensowne gdyż po 1 nie widać nawet czy dana osoba kuca czy nie, to prowokuje tylko TT do buntu, jest niechęć do robienia takich poleceń, a co najważniejsze dla mnie jako opiekun dużo osób na tym ginie wręcz czasem wszyscy prócz np. 4 osób i ludzie się zniechęcają, a szczególnie nowe osoby przez co wychodzą nie wracając więcej. Polecenia nie mają uprzykrzać życia bo zabawa ma być zarówno dla CT jak i TT, a nie wybijacie pół serwera aby łatwiej było Wam wziąć innych na mapę.

Warto pamiętać, że wtedy reszta serwera kiedy Wy się bawicie czeka na nową rundę i się nudzi szczególnie jak ginie przez takie polecenia od razu.

 


 

3. Zakaz wychodzenia z celi i nakaz pozostania w celi do odwołania to jest TO SAMO. Od dziś albo mówicie zakaz albo nakaz, a nie, że odwołujecie zakaz i zabijacie połowę bo był jeszcze nakaz.

 Dlaczego wprowadzamy tą zmianę? To bezsensu gdyż to jest dokładnie to samo, a ginie dużo osób na tym.

 


 

4. Kiedy nastąpi FK na 1 osobie i jest to nieodwracalny błąd ~ takiej osobie przysługuje nadanie jej Freeday'a, a nie duszka! Jeżeli okaże się, że w następnym dniu jest FD lub KD, osoba, która ten FK zrobiła MUSI wpisać KILL'a inaczej otrzymuje bana.

 

Kiedy nastąpi MASS FK (mowa tu o pomyleniu się i zabiciu kilku osób i nie pamiętaniu później kogo trzeba odrodzić, a nie zabiciu tak o pół serwera) w następnym dniu osoba, która ten FK zrobiła wychodzi z CT / zabija się albo daje dla wszystkich zabawę. Jeżeli okaże się, że w następnym dniu jest FD lub KD, osoba, która ten FK zrobiła MUSI wpisać KILL'a inaczej otrzymuje bana.

NIE PRZYSŁUGUJE  ZABAWA DLA TT PO FD CZY KD!

 


 

5. CT na wybranie pomieszczenia ma 10 sekund ~ dopóki nie otworzą się cele. Liczy się wspólna podjęta decyzja, w ciągu tych 10 sekund CT ma prawo zmienić szybko zdanie, a nie, że pierwsze wypowiedziane pomieszczenie jest już zajęte! CT, które będzie w innym pomieszczeniu niż te co jest zajęte nie ma prawa zabijać osób jeżeli do niego wejdą chyba, że TT posiadania broń lub czuje się zagrożony (za bliskie podejście TT do CT)

Jeżeli pomiędzy CT nie ma zgody i chcą zając dwa pomieszczenia ~ liczy się to co było wypowiedziane przez większość lub w przypadku 2 CT to które było wypowiedziane jako ostatnie przed otworzeniem cel.

 


 

6. Kiedy mamy Killday i przysluguje życzenie muszą na propozycję TT zgodzić się WSYSCY CT, a nie tylko 1, jeżeli jakiś CT się zgodzi, a drugi nie ~ musi wyjaśnić dlaczego się nie zgadza np. chce dać zabawę lub będzie prowadzić i nie wyraża zgody i wtedy trzeba się dogadać między sobą. Natomiast jeżeli zgadza się 1 osoba, a nikt inny się nie odezwie liczy się zdanie tej, która się zgodziła.

 

 

 

Jeżeli będą jeszcze jakieś nieścisłości będę je tutaj wyjaśniać. 

 

  • Like 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...
1. Zakaz używania "TT mówi, TT ginie"
Od tego jest opcja wył. dla TT mikro, nie dość, że większość waszych komend jest na kucaka to dajecie zakaz używania mikrofonu, jak ktoś nie zrozumie i trzyma ctrl to skąd ma wiedzieć jakie były polecenia skoro nie może wstać. Jak wam przeszkadza TT to macie opcję w menu albo admin mutuje all TT, proste.
 
2. Ruletka przy zakazie posiadaniu broni NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ 
Dlaczego? Często jest prowadzenie i jest zakaz posiadania broni i ktoś wylosuje broń z ruletki i CT tego zazwyczaj nie widzi i dla nich posiadaliście broń, także poniższy pkt z regulaminu zostaje usunięty.
Spoiler Show
 
3. Zakaz robienia QUIZU bez gotowych pytań
Dlaczego? 

 - Podaj kategorię
- Matma
- yyy... inna
- Polski
- .... inną?
- Metin
- nie.. też inna..
- Dobra to angielski
- Hmm... okej, pójdę po podręcznik czekaj...

Dużo osób czeka bo zdążyło zginąć po drodze i takie czekanie jest NUDNE co powoduje, że gracze wtedy wychodzą. Nie masz gotowych pytań, nie robisz QUIZU w przeciwnym razie slay!
 
4. Zakaz robienia ostatniej reakcji jeżeli nie wymaga tego sytuacja
Dlaczego? Ile razy widziałam, że CT wyprowadziło przed cele TT (np. 19 osób) wybiera prowadzący jedną osobę i rozkazuje jej wskazać 1 os do zabicia - to jest straszne po 1 marnotrawco czasu, po drugie zabicie tej osoby nie wnosi ani nie zmienia NIC prócz tego, ze o jedną osobę mniej która MOGŁABY choć nie musiałaby się zbuntować lub wiele sytuacji gdzie ktoś robi ostatnią reakcję, a później idzie na np. kolorki to po cholerę tą osobę zabijał skoro poszedł na mass zabawę i obecność tej osoby nie zmienia NIC prócz łatwiejszego wyprowadzenia TT na mapę.

4.19 Jeżeli klawisz zauważy, że więzień ma broń z ruletki/sklepu musi dać mu szansę na wyrzucenie, chyba, że więzień już do niego mierzy.

 
5. NOWY PUNKT.
PROWADZĄCY MA OBOWIĄZEK wyprowadzić na mapę jak NAJWIĘKSZĄ ilość osób.
Dlaczego? To nudne. Macie 25 osób na serwerze, dajecie takie polecenia by 1/4 się pozbyć w celi później bierzecie przed cele i znów dajecie polecenia takie by pozbyć się 2/4 i z 25 osób zabieracie na mapę 8 osób to IDIOTYZM. 
Albo wyprowadzacie na mapę większość serwera albo nie gracie w CT bo mam dosyć tego, że zabijacie każdego przed celami zamiast korzystać z MAP lub zabaw jest ich wiele. 

5.21 Prowadzący ma OBOWIĄZEK wyprowadzić na mapę jak największą ilość osób.

 
6. NOWY PUNKT.
Kto idzie w przeciwną stronę markera niż jest narysowany ginie
To kolejny idiotyzm który wprowadziliście WY. Każdy idzie po markerze w stronę który jest narysowany kto robi sobie "jaja" i idzie w przeciwnym kierunku ginie, a nie, że później trzeba się cofnąć bo "OJJJ NIE MAM MARKERA!" 
 
7. Zakaz zabijania przy zakazie posiadania broni bez sprawdzenia !menu -> przeszukaj
Często bugują się granaty i o ile gracz nie trzyma go w ręku macie NAKAZ wpierw sprawdzenia takiej osoby poprzez menu -> przeszukaj jeżeli był zakaz posiadania broni i wtedy pokaże Wam, ze gracz posiada broń możecie go zabić.
 
8. Totalny bezruch to NAKAZ do odwołania ~ jakby ktoś zapomniał bo słyszałam rożne wersje.
 
9. Admin/Guard ma zakaz używania cmd na drugim admine/guardzie. (mute,kick,ban)

9.11 Admin ma zakaz kickowania/banowania innego admina/guarda. Jeżeli dany członek administracji nadużywa bądź nie przestrzega regulaminu niezwłocznie ma zostać to zgłoszone opiekunowi który indywidualnie wymierzy karę.

 
  • Like 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

http://forum.cs-classic.pl/topic/53119-wa%C5%BCne-zmiana-regulaminu-111116/ - finalne zmiany znajdziecie tutaj

 

 

Wykreślone - Ten punkt zostanie usunięty

Na ten kolor - Oznacza nowy punkt lub zamianę innego

 

KLIKNIJ W SPOILER!

 

 

1. Zasady gry na serwerze
 
1.1 Niedozwolone jest wykorzystywanie wszelakich bugów/błędów na mapie, należy od razu zgłosić je do opiekuna bądź admina. Jeżeli zastosujesz się do tego tematu, możesz otrzymać nagrodę: http://forum.cs-classic.pl/topic/45034-bugbounty/#entry272136
1.2 Zabronione jest reklamowanie innych serwerów bądź stron www.
1.3 Zabronione jest reklamowanie innych serwerów poprzez dodawanie tagów związanych z nimi.
1.4 Zabronione jest używanie wszelakich wspomagaczy.
1.5 Cheaty zgłaszamy przez u@, a nie przez say.
1.6 Zakazane jest uprzykrzanie gry sojusznikom. (blokowanie cel/siebie nawzajem, przejeżdżanie pojazdami, itp.)
1.7 Zabronione jest podszywanie się pod adminów oraz graczy. (Posiadanie tego samego nicku lub podawanie się za tą osobę)
1.9 Po stronie CT gracz musi posiadać SPRAWNY mikrofon oraz być po mutacji (dokładniej punkt 4.2)
1.10 Zakaz podpowiadania CT-TT, TT-CT podczas zabaw z !zabawy.
1.11 Zakaz celowego podkładania się (zabijania się lub umożliwianie łatwego zabicia), gdzie ktoś oprócz zabójcy może mieć z tego korzyści ($ lub respekt)
1.12 Jeżeli więzień bije ucieczkę lub do niej wchodzi:

  •  Jest to traktowe jako próba ucieczki.
  • Możemy ukarać więźnia strzałami (1/2) ostrzegawczymi (nie zabijamy, chyba, że więźnia zabiły strzały ostrzegawcze), następie poprosić o zaprzestanie ucieczki lub wrócenie do celi.
  •  Jeżeli więzień nic nie odpowie (i się nie stawi) lub kontynuuje ucieczkę możemy go zabić.
  • Więzień może wrócić mając tylko nóż. Inaczej może zostać zabity.
  • Dźwięk bicia ucieczki (ITP.) NIE udowadnia tego, że więzień próbuje uciec. Prowadzący musi zobaczyć, że więzień bije/ucieka i dopiero zastosować się do reguł ucieczki/buntu.
  • Jeżeli więźniowi uda się uciec, zanim prowadzący go zobaczy, jest to traktowe jako Udana Próba ucieczki = BUNT. 
  •  Można więźnia zabić, choć oczywiście prowadzący może wybaczyć takiej osobie pozwolić na powrót.

1.13 Strzał ostrzegawczy ~ strzał w ciało lub obok ciała ofiary. Nie celowany w głowę.
1.14 Zakaz blokowania (przeszkadzanie przez podchodzenie gdy nie ma włączonej przenikalności) gracza, który jest w trakcie pojedynku lub jest zabawa, dotyczy to tylko osób, które nie biorą czynnego udziału w zabawie/pojedynku.
1.15 Zakaz proszenia o respekt/blunty
1.16 Zakaz wchodzenia na spect'a podczas zabaw !zabawy, administracja zastrzega sobie prawo do kick'ęcia osoby ze spect'a jeżeli będzie wymagała tego sytuacja (nie dotyczy administracji)
 1.17 Zakaz oszukiwania na zabawach

 
2. Zasady zachowania na serwerze
 
2.1 Zakazane jest obrażanie graczy/używanie wulgaryzmów na serwerze. 
2.2 Puszczanie muzyki, śmiesznych tekstów itp. przez mikro jest zakazane.
2.3 Zabronione jest prowokowanie (trollowanie) prowadzące do różnych typu kłótni oraz sporów.
2.4 Zakazane jest nadużywanie mikrofonu oraz spamowanie na chacie.
2.5 Zabronione jest używanie nicków obraźliwych, reklamujących, wulgarnych, tematyce rasistowskiej, itp.
2.6 Jeśli nie mamy mutacji, bądź skończonych 16-stu lat nie nadużywamy mikrofonu. 
2.7 Zabronione jest kłócenie się z administracją.
2.8 Zakaz robienia VoteKickCT przeciwko osobie, która gra zgodnie z regulaminem.

(VoteKickCT używamy w przypadku gdy ktoś prowadzi niekreatywnie bądź łamie regulamin)

 
 
3. Zasady więźnia
 
 3.1 Wiezień może słuchać się tylko i wyłącznie osoby prowadzącej
 3.2 Więzień ma prawo poprosić o powtórzenie polecenia w przypadku jego nie usłyszenia bądź nie zrozumienia poprzez napisanie "powtorz" 
 3.3 Wiezień ma obowiązek wykonywać dane polecenia.
 3.4 Podczas przeszukiwania więźnia, więzień zobowiązany jest do bycia odwróconym plecami do Klawisza w przeciwnym wypadku może zostać zabity.
 3.5 Więzień w każdym momencie ma prawo do zbuntowania się jednak musi liczyć się z szansą zginięcia.
 3.6 Jeżeli wiezień odłączy się od grupy, ucieknie bądź będzie się chował przed klawiszami musi liczyć się z tym iż może zostać zabity.
 3.7 Zbyt bliskie podchodzenie do Klawisza może zostać potraktowanie jako próba ataku/buntu przez co wiezień może zostać zabity.
 3.8 Więzień na prawo do schowania się w celi tylko i wyłącznie podczas buntu jeżeli nie chce brać w nim  udziału ~ Klawisz nie ma wtedy prawa zabić więźnia.
 3.9 Gdy zostanie zabity prowadzący pozostała reszta więźniów jest zobowiązana być w pozycji buntu.
 3.10 Prowadzący ma prawo do wydania rozkazu bezruchu oraz totalny bezruch.

Bezruch ~ Stanie w miejscu. Możliwe jest rozglądanie się, kucanie, skakanie w przeciwnym razie Klawisz ma prawo zabić.

Totalny bezruch ~ Stanie w miejscu. Zakazane jest jakiekolwiek ruszanie się, kucanie itp w przeciwnym razie Klawisz ma prawo zabić.

Pozycja buntu ~ Totalny bezruch będąc na kucaka, głowa max w dół.

3.11 Flash, smoke, grenade, decoy, molotov, zeus, tagrenade ~ są traktowane jako broń, strażnik ma prawo zabić więźnia jeżeli ten ich nie wyrzuci lub nie zużyje.

Użycie/rzut wyżej wymienionych przedmiotów w stronę strażnika, powinno być ukarane 'Strzałem ostrzegawczym, chyba, że więzień zadał więcej niż 30 obrażeń (liczy się też DMG grupowy) lub się zbuntował - wtedy można zabić.

 3.12 Zabronione jest zabijanie innych więźniów chyba, że wymaga tego zabawa (np. włączony boks) lub rozkaz osoby prowadzącej.
 3.13 Więzień podczas rozkazów oraz zabaw nie ma prawa dobrowolnie oddalać się od grupy i przemieszać po mapie chyba, że dana zabawa tego wymaga.
 3.14 Jeżeli więzień wejdzie do GR GunRoom'a (a klawisze na to nie zezwolili) Klawisz ma prawo zabić więźnia bez ostrzegania go.
 3.15 W przypadku ożywienia więźnia przez admina gracz ten musi dołączyć do grupy i nie może się do momentu wydania poleceń zbuntować. (Nie może posiadać również broni)
 3.16 Więzień który był AFK bądź uciekł ma prawo dołączyć do zabawy lub zostanie zabity ~ zależy to od woli prowadzącego.
 3.17 Więzień ma zakaz podnoszenia broni oraz zmuszony jest do jej wyrzucenia gdy rozkaże tego klawisz, w innym przypadku zostanie zabity.
 3.18 Freekille na NAS zgłaszamy TYLKO poprzez komendę !fk lub !freekill .

Masz minutę 30 sekund po śmierci na zgłoszenie freekilla, inaczej sprawa idzie w zapomnienie!
W powodzie należy wyjaśnić, dlaczego to był freekill, możesz też w tym miejscu zapytać się dlaczego zostałeś zabity.

3.19 Wszystkie polecenia wykonujemy jak najszybszą i jak najkrótszą drogą.

 
 
4. Zasady Klawisza
 
 4.1 Klawisze mają obowiązek posiadać sprawny i działający mikrofon.
 4.2 Jako klawisz możne być tylko osoba, która posiada sprawny mikrofon oraz mutację (szczególny przypadek poniżej).
        Gracze bez pełnej mutacji, a prowadzenie:

  • W przypadku kiedy nie ma chętnych na prowadzenie dozwolone jest pozwolenie osobie bez pełnej mutacji na prowadzenie. Osoba bez mutacji powinna też ustąpić miejsca w trakcie, jeżeli znajdzie się osoba spełniająca regulamin.

 4.3 W przypadku CIĄGŁEGO braku posłuszeństwa więźnia można zabić go bez ostrzeżenia.
 4.4 Klawisze mają obowiązek otworzyć cele przed upływem pierwszych 60 sekund gry w przeciwnym wypadku więźniom przysługuje FreeDay.
 4.5 W przypadku zabicia bądź odejścia prowadzącego, klawisz ma obowiązek przejąć jego stanowisko w ciągu 30 sekund, w przeciwnym wypadku przysługuje FreeDay.
 4.6 Klawisze są zobowiązani do pilnowania Więźniów. Klawisze mają zakaz bezcelowego biegania po mapie, bawienia bądź zwiedzania.
 4.7 W przypadku buntu więzień który nie chce w nim uczestniczyć ma prawo schować się w celi ~ Klawisz nie ma prawa zabić go.
 4.8 Jeżeli podczas przeszukiwania więźnia przez Klawisza okaże się, że wiezień ma broń Klawisz musi dać czas na wyrzucenie broni, a nie zabijać od razu.
 4.9 Klawisz ma zakaz zabijana bądź obijania więźnia bez powodu.
 4.10 Klawisz ma zakaz prowokowania więźniów np. poprzez za bliskie podchodzenie, wiezień ma prawo wtedy zaatakować(nawet podczas zakazu bicia/machania), zabicie więźnia wiąże się z FreeKillem.
 4.11 Klawisze mają zakaz okłamywania/żartowania sobie z więźniów w przypadku zabicia będzie to traktowanie jako FreeKill.
 4.12 Klawisz ma zakaz dawania broni więźniowi (Nie tyczy się to w przypadku zabaw gdzie może być to potrzebne)
 4.13 Klawisze mają zakaz kampienia w GR (GunRoomie) chyba, że wymaga tego zabawa.
 4.14 Klawisze mają zakaz wydawania poleceń, od tego jest osoba prowadząca.
 4.15 Klawisz jest zobowiązany do spełnienia życzenia więźnia.
 4.16 Każdy Klawisz jest odpowiedzialny za swój czyn, nie można stosować odpowiedzialności grupowej.
 4.17 Klawisz w razie niedomówień jest zobowiązany do wytłumaczenia graczowi za co został zabity.
 4.18 Na jednego Klawisza przypada 5 więźniów.
4.19 Zakaz celowego przechodzenia do drużyny 'Więźniów' tylko na zabawę! Karane slayem/kickiem/banem.
4.20 Strażnik może wyłączyć przenikalność tylko wtedy gdy wymaga tego zabawa.
4.21 W przypadku, gdy więzień zgłosił freekill, klawisze mają obowiązek wyjaśnić dlaczego ten został zabity, a nie odrzucać bez komentarza!! Gdyby się okazało, że więzień został zabity bez powodu - należy go ożywić/wynagrodzić pod komendą !freekill/!fk

Jeżeli jest Admin - jest on jako sędzia, również może ożywić gracza/nagrodzić go pod komendą !fk. Jeżeli Admina nie ma, trzeba się dogadać między sobą.

 
 
5. Zasady Prowadzącego
 
 5.1 Bez mutacji nie mamy prawa grać jako Prowadzący.
 5.2 Prowadzący ma obowiązek najpierw wydać polecenie zanim otworzy cele.
 5.3 Prowadzący musi dać więźniom czas (i odliczyć na głos) na wykonanie polecenia, tyle, aby było to wykonalne przez każdego niezbuntowanego więźnia. Minimalnie PRAWDZIWE 3 sekundy.

Zakazy nie muszą być odliczane, obowiązują od razu po wypowiedzeniu ich przez prowadzącego, jeżeli wiezień łamie zakaz w chwili wypowiedzenia, prowadzący powinien dać mu odpowiednią ilość czasu na reakcje (zazwyczaj 3s. wystarcza) (jeżeli więzień przedłuża - zabić).

Przykład: Prowadzący mówi: Zakaz kucania. Wiezień jest na kucaka - powinien wstać. Więzień - złamał zakaz dopiero po wypowiedzeniu? Więzień ginie.

 5.4 Prowadzący ma zakaz rozpoczęcia kolejnej zabawy w przypadku gdy poprzednia nie została zakończona.
 5.5 Prowadzący jest jeden na rundę, istnieje wyjątek w momencie kiedy zostanie zabity (wyjdzie lub użyje komendy !oddaj)
 5.6 Prowadzący ma zakaz wydawania polecenia, które będzie skutkowało gwarantowaną śmiercią bądź więzień nie będzie w stanie go wykonać.

Zakaz wydawania sprzecznych poleceń typu: "Totalny bezruch na środku celi skacząc do odwołania" 

 5.7 W przypadku kiedy prowadzący ginie wszystkie jego poprzednie polecenia zostają unieważnione to samo tyczy się w przypadku przekazania innej osobie prowadzenia. (Patrz punkt 3.9)
 5.8 Prowadzący ma zakaz faworyzowania jakiegoś gracza, każdy ma równe prawa. 
 5.9 Prowadzący musi wydawać polecenia które są zrozumiałe dla pozostałych graczy.
 5.10 W przypadku gdy prowadzący prowadzi monotonną rozgrywkę admin (lub gracze przez VoteKickCT) ma/mają prawo do zmiany prowadzącego.
 5.11 Prowadzący ma prawo zmienić się z innym klawiszem.
 5.12 Prowadzący podczas zabawy "Wskaż kolegę do zabicia" może zezwolić na wybranie tylko jednej osoby w czasie trwania rundy.
 5.13 Zakazy trzeba odwoływać, nakazy (bez dodania frazy 'do odwołania') nie. Nakaz można dać do odwołania. Totalny bezruch jest nakazem do odwołania, a zwykły bezruch jest nakazem.

Przykład zakazu: Zakaz Skakania.

Przykład nakazu: Macie kucać.

5.14 Bezruch jest komendą, której nie trzeba odwoływać, wystarczy podać nowe polecenie.
5.15 Totalny bezruch musi być przez prowadzącego odwołany.
5.16 Prowadzący jest zobowiązany do powtórzenia polecenia gdy wiezień napisze "powtorz" w przeciwnym wypadku zgładzenia gracza wiąże się z FD dla niego. (Prowadzący nie musi powtarzać tego samego polecenia więcej niż raz)
5.17 Prowadzący ma prawo zabić osobę, która spamuje prowadzącemu informacją o powtórzeniu polecenia poprzez napisanie "powtorz", ale tylko i wyłącznie gdy wpierw gracza ostrzeże w przeciwnym wypadku wiąże się to z FK.
5.18 Zakaz boksu w celi.
5.19 Jeżeli prowadzący pozwala zbuntowanemu więźniowi wrócić, nie ma prawa zmienić zdania, chyba, że więzień się dalej buntuje lub ma broń.
5.20 Gdy więźniowie się zbuntują i zostanie ostatni CT, prowadzący ma ZAKAZ dawania boxa i survivalu.
5.21 Prowadzący ma OBOWIĄZEK wyprowadzić na mapę jak największą ilość osób.

5.22 Prowadzący ma zakaz zmieniania poleceń w powtórzeniu, jeżeli się tak stanie jest zmuszony powtórzyć raz jeszcze TAK SAMO. 

5.23 Prowadzący nie musi odliczać poleceń! (Patrz punkt 3.19)

5.23 Prowadzący może wydać tylko max 3 zakazy naraz.

 
 
6. Zasady Życzeń
 
 6.1 Ostatni więzień ma prawo do życzenia pod warunkiem, ze wykonywał wszystkie polecenia, nie zbuntował się lub prowadzący wyraził na to zgodę.
 6.2 Życzenia które będą wymagały użycia cmd przeznaczonych dla admina nie będą spełniane.
 6.3 Życzenie musi być możliwe do wykonania.
 6.4 Życzeniem nie może być większa ilość życzeń.
 6.5 Życzenie nie może dotyczyć zabicia innego gracza bądź dania mu jakiś przywilejów (jeżeli chodzi o Duszka/Freedaya - można tak robić, ale prowadzący musi się zgodzić.)
 6.6 Klawisze nie mogą zabić się podczas życzenia.
 6.7 Więzień ma zakaz celowego przedłużania życzenia ~ np. poprzez bieganie po mapie, rozmawianie z graczami.
 6.8 Gdy wiezień wypowie życzenie, a następnie zabije klawisza LUB jeżeli zabije i wybierze życzenie ~ życzenie zostaje anulowane.
 6.9 Każdy gracz może wybrać FreeDay raz na mapę.
 6.10 Wiezień na wypowiedzenie/wybranie swojego życzenia ma 30 sekund w przeciwnym wypadku klawisz może zabić więźnia.
 6.11 Życzenie musi być możliwe do wykonania w dzień życzenia lub następny dzień.
 6.12 Ostatni więzień ma prawo wybrać (napisać/powiedzieć) życzenie z poza menu życzeń - jednak prowadzący ma prawo się nie zgodzić!
 6.13 W przypadku gdy nie ma prowadzącego (przykładowo jest Killday), a więzień korzysta z niestandardowego życzenia (pisze lub mówi) - wszyscy strażnicy muszą wyrazić na to zgodę.

6.14 W przypadku, kiedy więzień podczas wybrania życzenia postanowi lub spróbuje się zbuntować może zostać zabity.

 
7. Zasady FreeDay
 
 
7.1 FreeDay jest w każdą niedzielę lub gdy wiezień wybierze go jako życzenie.
7.2 Więzień ma prawo wybrać jako życzenie "FreeDay w następnym dniu dla wszystkich więźniów", prowadzący musi się zgodzić.
7.3 Wiezień podczas FreeDay może robić to na co ma ochotę (przestrzegając regulamin). 
7.4 Prowadzący podczas FreeDay nie może wydawać poleceń.
7.5 Ostatni gracz na FreeDay nie ma życzenia.
7.6 Strażnicy nie mogą kampić w GunRoomie.
7.7 Strażnicy zajmują GunRooma.
7.8 Więzień, który wejdzie do "GunRooma" może zostać zabity.
7.9 Strażnicy mogą zając tylko jedne pomieszczenie i nie mogą go zmieniać! Liczy się pierwsze wypowiedziane pomieszczenie przez strażników.
7.10 Więzień, który ma broń lub stoi w kręgu buntujących się, może zostać zabity.

 

 

 


 

Teraz wyjaśnienie 

 

1. Zakaz podpowiadania CT-TT, TT-CT podczas zabaw z !zabawy dlaczego tylko podczas zabaw?

W ostatnim czasie zauważyłam, że w innych grach typu JailBreak są nasi współwięźniowie, którzy w zależności od gry lub naszych relacji mogą na nas donieść strażnikom gdy uciekamy oraz często są sytuacje gdzie czeka już osoba na swoje życzenie, a np. mapa jest duża i widzi ten TT, że tyle z życzenia bo np. CT jest zupełnie w inną stronę lub nie jest wybitnym strzelcem i traci zwyczajnie to. Chcę aby CT też miało jakąś frajdę z gry, a aby buntownicy mieli trudniej, jeżeli będziecie mieli przyjaznych współwięźniów to nie wydadzą Was, jeżeli nie no to cóż, trzeba będzie liczyć, że CT nie będzie umiało w Was trafić.

 

2. Zakaz oszukiwania na zabawach - tutaj chodzi, że nie musicie dawać już poleceń "zakaz oszukiwania" gdy robicie wszelkie zabawy, jest oficjalny tego zakaz gdyż były sytuacje gdzie prowadzący zapomniał dać zakaz i dopiero chwile po wystartowaniu dawał i powstawały kłótnie, że za późno itp.

 

3. NOWA POZYCJA BUNTU! WAŻNE! :regulamin:  :regulamin:  :regulamin:  :regulamin: Dlaczego?

Ten bezruch mijał się z celem i tak można było z bronią strzelać jak i mówiąc totalny od razu odwoływał pozycję buntu dlatego teraz jest nowa ~ totalny bezruch na kucaka, głowa max w dół

 

4. Wszystkie polecenia wykonujemy w trybie natychmiastowym. - Ze względu na to, że usuwamy odliczanie wszystko musicie wykonywać w trybie natychmiastowym. 

CO OZNACZA USUNIĘCIE ODLICZANIA?

A to, że od teraz prowadzący NIE MUSI odliczać, oczywiście jeżeli ktoś ma taką ochotę - nie zabraniam, ale od teraz prowadzący takiego przymusu nie ma, a Wy MUSICIE wykonywać polecenia jak najszybciej.

Dlaczego?

Za dużo było kłótni, FK itp. Dużo osób przez te 5 sekund, które jest odliczane skacze sobie, kuca i dopiero na ost sekundę próbuje to wykonać gdzie często ginął, lub na 0 ktoś zabijał albo prowadzący zapomniał odliczyć i TT specjalnie robiło odwrotnie by sprowokować, a później pisać !fk  jak i ciągle odliczanie jest monotonne, wiem, że to duża zmiana, ale to kwestia przyzwyczajenia, przekonacie się, że to nie jest takie straszne i rozgrywka będzie teraz szła płynnie.

 

5. Przy !fk każdy CT ma NAKAZ POWIEDZENIA ZA CO ZABIŁ, A NIE NAGLE ODRZUCA ALL !FK BEZ SŁOWA!!!!!!! - odrzucenie bez wyjaśnienie oznacza ban na CT lub przeniesienie do TT!

 

6. Prowadzący ma zakaz zmieniania poleceń w powtórzeniu, jeżeli się tak stanie jest zmuszony powtórzyć raz jeszcze TAK SAMO. 

Dlaczego?

Bo wykorzystaliście punkt, który mówi, że liczy się powtórzenie i dużo osób ginie gdyż zmieniacie polecenia lub coś dodajecie i to wprowadza w dezorientacje, znów piszą !fk i się denerwują na serwer 

 

7.  Strażnicy zajmują GunRooma na FreeDay - Nikt nie bawi się prawie na mapie, a idzie tylko zabijać CT, często CT nawet nie zdąży wyjść jak i to jest walka o przetrwanie dlatego od teraz są w GR na FD . TT tam wejdzie = śmierć

 


To wyjaśnienie najważniejszych punktów, regulamin może do piątku ulec zmianie - zostanie dodany później oficjalny post z zmianą także proszę go nie ignorować gdyż jakieś punkty mogą wciąż ulec zmianie lub mogą pojawić się nowe, a wcześniej dodaje post aby każdy zapoznał się gdyż zmiany są na większą skale!

  • Like 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności