OptimusPrim 402 Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2016 1. Nick:OptimusPrim 2. Imię:Szymon 3. Wiek:15.5 4. Znajomość AMX (1-10): 8 5. Sprawny i działający mikrofon:Tak 6. Składka (tak/nie):x6 premium x3 vip ostatnia premka piątek :3 7. Link do swojego GameTracker'a**: http://www.gametracker.com/player/OptimusPrim/193.33.176.143:27015/ 8. Czy używałeś wspomagaczy (AD, SH, itp.) (TAK/NIE) jeżeli tak, to jakich:Nie 9. Parę słów o sobie **: Na imię mam Szymon. Mieszkam na podkarpaciu. Uwielbiam grać w różne gry typu Cs ARK Metin2 :p. Obecnie często gram w cs 1.6 Lola i Rusta. Lubie jeździć rowerkiem ;d. W csa gram od 6 lat . 10. Dlaczego chciałbyś zostać administratorem**: Chciałbym wrócić na to stanowisko szczególnie dlatego że zaczyna sie rok szkolny jesien i wogóle . Większość graczy wróci w jesieni bo na zewnatrz niema co robić. Chciałbym też utemperować graczy którzy łamią regulamin i tym mnie troche denerwują . 11. Czy posiadasz STEAM? (TAK/NIE) jeżeli tak, podaj STEAM_ID:Steam posiadam jednak bez Csa bo niektóre mapy niedziałają. 12. Ile czasu możesz poświecić na serwerze: Myśle że od 1-3 h czasem nawet więcej bo zapał mi wrócił. 13. W jakich godzinach grasz? (Dni robocze, weekendy): W wakacje : 10-14 W ciągu roku szkolnego : 15-20 14. Staż w Counter-Strike 1.6:6 lat 15. Czy posiadałeś już admina? (nie podajemy linków):Tak 2x na tym serwerze PS: Wiem GT zmarło i zostało zagrzebane ale obiecuje poprawe . Dawniej grałem nawet po 6h dziennie w samego csa. W GT sprzed 2 miechów powinno być :d 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V0RDEN 1 572 Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2016 GT do poprawyzapraszam za tydzień 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...